ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
פער של 10 אחוז במשקל ביצים של משווקים שונים
כך עולה ממחקר שערך המרכז למחקרים צרכניים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
דליה מזורי
16/6/2004 9:05
פער של עד 10 אחוז קיים בגודל הביצים המשווקות על-ידי המשווקים השונים. כך עולה ממחקר שערך המרכז למחקרים צרכניים.
 
ביצים משווקות בשלושה גדלים המוכרים לצרכנים כגודל מספר 1, 2 ו-3 על-ידי ארבעה משווקים מרכזיים:
תנובה (40 אחוז מהשוק), גליקסמן (10 אחוז), חברת לסר, וביצי הכפר, וכמה משווקים קטנים. על פי התקן, משקלה של ביצה 3 - הוא 65-60 גרם, מספר 2 - 70-65 גרם, ואילו ביצה מספר 1 - מעל 70 גרם.
 
מתוצאות הסקר עולה כי קיים פער של 6 גרם במשקל הביצים מספר 1: משקלה הממוצע של ביצה מספר 1 של חברת גליקסמן היה 74 גרם (4 גרם מעל הנדרש). משקל ממוצע של ביצה מספר 1 של תנובה היה 72 גרם ומשקלה של ביצה מספר 1 של חברת לסר היה 70 גרם ושל ביצי הכפר-68 גרם. משקלה הממוצע של ביצה מספר 2 של תנובה וגליקסמן היה 68 גרם, לסר-66 גרם, וביצי הכפר-64 גרם.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...