ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
עידנים בסדרת מיצים חדשה
תשקיע מיליון וחצי דולר להחדרת "תפוז C" לתחום המיצים הסחוטים העמידים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מאת יעל גרוס
16/6/2004 9:39
חברת עידנים משיקה סדרת משקאות סחוטים בשם "תפוז C", בהשקעה של כמיליון דולר וחצי, שתתחרה במיצים של פרימור ופריגת. ה"תפוז C" דומה למותג "טרופיקנה" שבעבר ניסתה טמפו לייבא לארץ - אך ללא הצלחה.
 
המיצים החדשים מיוצרים בקיבוץ גן שמואל, ועמידים ללא קירור במשך 7 חודשים. בשלב ראשון משווקים 3 טעמים - תפוז, אשכולית ותפוז עם נגיעות של בננה - ובעתיד יהיו טעמים נוספים בסדרה.
 
מיצי תפוז C משווקים ברשתות הקמעוניות ובחנויות הפרטיות ובכ-1,000 נקודות מכירה נוספות. בעתיד ייכנסו גם למסעדות, בתי מלון ופיצוציות. המיצים משווקים בבקבוקים של 1 ליטר (12-10 שקלים ) ו-330 מ "ל (8-6 שקלים). הצפי לשנה הראשונה שאפתני: להגיע ל-20%-15% משוק המיצים הסחוטים, המגלגל כ-150 מיליון שקל בשנה. חברת עידנים שיווק מזון בע"מ, בבעלות אייזיק גנצפריד, פועלת בשוק הישראלי משנת 1997 בשיווק יינות.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...