המנכ"ל, יוני סער: "החטיבה תספק ללקוחותיה שירותים של יצירת מוצרי תוכן מושתתי מסרים פרסומיים ושיווקים"
דפדף בכלכלה
מיטל זדה 13/6/2004 15:08
קבוצת פרומרקט הודיעה השבוע על הקמת חטיבה להפקת מוצרי תוכן לטלוויזיה ואינטרנט עבור מפרסמים ומשווקים כחלק מהמגמה ההולכת וגוברת של שילוב מסרים שיווקיים בעולמות התוכן.
יוני סער, מנכ"ל פרומרקט, אמר כי "החטיבה תספק ללקוחותיה שירותים של יצירת מוצרי תוכן מושתתי מסרים פרסומיים ושיווקים תוך טיפול כולל בהפקת המוצרים ובאחריות לתוכן. עולם הפרסום משתנה ומשרדי הפרסום, מטעמי רווחיות ושמירת הכנסות, מאחרים לקפוץ על העגלה.
"המפרסמים זקוקים לערוצים נסתרים ומתוחכמים להעברת המסרים הפרסומיים. הצרכן מסנן יותר ויותר את המסרים הפרסומיים הישירים המועברים אליו בתשדירי הפרסום והמפרסמים זקוקים לפתרונות הנמצאים בין יחסי הציבור והפרסום הקונבנציונאלי" מסביר סער.
החטיבה כוללת אנשי תוכן וקראייטיב ויחידת און ליין העוסקת בעיצוב וייצור ערוצי תוכן. סער מעריך כי החטיבה תגיע להיקף פעילות של 3 מיליון דולר בשנה הראשונה לפעילותה. בין החוזים הגדולים שחתמה החטיבה: הפקת שלוש תוכניות טלוויזיה יומיות מכפר המוזיקה של קוקה-קולה בשיתוף אולפני מימד, הפקת פרויקט מיני ריאליטי יחד עם תוכנית הצעירים של ערוץ 10 - אקזיט, ענני תקשורת ופנטה, הפקת תוכנית ריאליטי חדשה בת 14 פרקים ופרוייקטים נוספים.