ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
יוסי למל נבחר לעצב את "אותות"
במסגרת תהליך הרענון שעובר ירחון איגוד המפרסמים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
13/6/2004 14:43
איגוד המפרסמים בישראל, המוציא לאור את ירחון "אותות", בחר במעצב והפרסומאי יוסי למל
למעצב של המגזין.
 
למל, שותף ומנהל הקריאייטיב בפרסום
למל כהן, זכה בפרסים בינלאומיים ועבודותיו מוצגות במוזיאון הלובר בפאריז, מוזיאון ויקטוריה אנד אלברט בלונדון ועוד. יחד איתו יעבדו דינת ציזנר ופאני קליבצקי.
 
בשבועות האחרונים קיימה מערכת המגזין מכרז בין כמה בתי עיצוב גרפי, בחיפוש אחר אריזה חדשה. הקונספט העיצובי של למל נבחר פה אחד, על ידי הצוות המקצועי של המערכת והנהלת איגוד המפרסמים.
 
מנכ"ל איגוד המפרסמים, עו"ד תלמה בירו, מסרה כי: "אותות עובר תהליך מסעיר של רענון והתאמה, במסגרתו אנו משפרים הן את התוכן והן את הקנקן. העיצוב הזוכה של למל מציג לא רק אריזה נאה ואטרקטיבית, אלא גם משקף היטב את האופי והמיתוג של אותות המחודש".
שינויים גם בעריכה
לאחרונה מונה העיתונאי והעורך גדי שמשון לעורך המגזין. שמשון היה העורך הראשון של שני אתרי האינטרנט, "וואלה!" ו"נענע". כתבות שונות שלו התפרסמו במספר רב של עיתונים. בעבר ניהל את הקמת ערוץ הטלוויזיה האינטראקטיבי "אגו".
 
עו"ד בירו אמרה עם מינויו: "בכוונתנו להביא את 'אותות' לקהל רחב עוד יותר מקהל הברנז'ה הקבוע שלו, ולהפכו לעדכני, מושחז ורלוונטי יותר למציאות התקשורתית של היום".
 
שמשון, שיעבוד בצוותא עם העורכת הנוכחית, רעיה נבו, מסר עם מינויו כי "עריכת מגזין כמו אותות, אותו קראתי עוד כאיש תקשורת צעיר, היא הן כבוד גדול והן אתגר מקצועי מרתק". אותות מופיע בקביעות מאז 1975.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...