/images/archive/gallery/110/953.jpg
צילום: מתוך הספר פנג שואי, עיצוב לחיים טובים מאת ירון זפרן, הוצ מודן
סילי תצא בקמפיין למזרן חדש
תשקיע 300 אלף דולר בקמפיין שיעלה בערוץ 10 וערוץ 2. היחודיות של המזרון החדש בכך שאין צורך להפוך אותו
דפדף בכלכלה
NRG מעריב 27/5/2004 9:34
חברת סילי מערכות שינה מציגה קמפיין למזרן סילי החדש " פנטזי" בהשקעה כוללת של כ- 300 אלף דולר. הקמפיין ילווה בסיסמא: "סילי פוסטרופדי- התאמה אידיאלית". את הקמפיין תוביל השחקנית והחקיינית תמר ורון.
הקמפיין יעלה היום וימשך כשבועיים וחצי בערוץ 2 ובערוץ 10 וכן בעיתונות היומית ובמודעות צבע. סילי פוסטרופדי, יצרנית המזרן הנמכר ביותר באמריקה, מציגה מזרן חדש למגוון דגמיה וחושפת אותו לקהל הצרכנים בקמפיין טלוויזיה ובמודעות בעיתונים.
סרט הפרסומת מציג בצורה הומוריסטית את המזרן :"פנטזי" שהינו מזרן NO FLIP (אין צורך להופכו לאורך כל חיי המזרן) ובעל שכבת נוחות מיוחדת המורכבת משכבת לטקס כפולה. המזרן מוצע לקהל הרחב במחיר מיוחד לרגל ההשקה למשך חודש ימים בלבד במחיר 2,499 שקל במקום 4,600 שקל.
מזרן "פנטזי" הינו מזרן NO FLIP ובעל שכבת נוחות מיוחדת המורכבת משכבת לטקס כפולה. שיטת ה-NO FLIP מאופיינת בשכבה מיוחדת אשר בולמת את האנרגיה הקינטית המועברת מחלקו העליון של המזרן עקב תנועות המשתמש ומאפשרת שינה עמוקה ורציפה ללא הפרעות . השילוב של מערכת הקפיצים הפוסטרופדית, שכבת הפינוק המיוחדת ושכבת הלטקס הכפולה הייחודית למזרנים אלו, מעניקים למשתמש תמיכה אופטימלית משולבת בתחושת רכות ופינוק.