ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
סילי תצא בקמפיין למזרן חדש
תשקיע 300 אלף דולר בקמפיין שיעלה בערוץ 10 וערוץ 2. היחודיות של המזרון החדש בכך שאין צורך להפוך אותו
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
27/5/2004 9:34
חברת סילי  מערכות שינה מציגה קמפיין למזרן סילי החדש " פנטזי" בהשקעה כוללת של כ- 300 אלף דולר. הקמפיין ילווה בסיסמא: "סילי פוסטרופדי- התאמה אידיאלית". את הקמפיין תוביל השחקנית והחקיינית תמר ורון.
 
הקמפיין יעלה היום וימשך כשבועיים וחצי בערוץ 2 ובערוץ 10 וכן בעיתונות היומית ובמודעות צבע.
סילי פוסטרופדי, יצרנית המזרן הנמכר ביותר באמריקה, מציגה מזרן חדש למגוון דגמיה וחושפת אותו לקהל הצרכנים בקמפיין טלוויזיה ובמודעות בעיתונים.

סרט הפרסומת מציג בצורה הומוריסטית  את המזרן :"פנטזי" שהינו מזרן NO FLIP  (אין צורך להופכו לאורך כל חיי המזרן) ובעל שכבת נוחות מיוחדת המורכבת משכבת לטקס כפולה.
המזרן מוצע לקהל הרחב במחיר מיוחד לרגל ההשקה למשך חודש ימים בלבד במחיר 2,499  שקל  במקום 4,600 שקל. 
 
מזרן "פנטזי" הינו מזרן NO FLIP  ובעל שכבת נוחות מיוחדת המורכבת משכבת לטקס כפולה. שיטת ה-NO FLIP  מאופיינת בשכבה מיוחדת אשר בולמת את האנרגיה הקינטית המועברת מחלקו העליון של המזרן עקב תנועות המשתמש ומאפשרת שינה עמוקה ורציפה ללא הפרעות . השילוב של מערכת הקפיצים הפוסטרופדית, שכבת הפינוק המיוחדת ושכבת הלטקס הכפולה הייחודית למזרנים אלו, מעניקים למשתמש תמיכה אופטימלית משולבת בתחושת רכות ופינוק.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...