 |
/images/archive/gallery/542/563.jpg
מתוך האתר vital spark  |
|
|
|
רק אמון מוחלט בבן הזוג יאפשר לעונג המיני לגדול, להתרחב ולהעמיק. אורי יריב על שבעת השלבים של המשגל הטנטרי המושלם. פרק חמישי בסדרת הטנטרה |
|
|
|
|
|
 |
השבוע אני מבקש להציג בצורה מעשית את שבעת השלבים של ההתייחדות הטנטרית, שיישום מדויק שלהם בכוחו להעניק לבני הזוג עונג ממלא ואקסטטי, מערכת יחסים מאושרת ועשירה ואפילו פתח אל הרפתקה רוחנית סוחפת ועמוקה.
נתחיל ונאמר שהטנטרה מתייחסת לחיי האהבה כאל פן אינטגרלי של הדרך הרוחנית. כמו תרגול היוגה והמדיטציה או לימוד הכתבים הנסתרים, גם עשיית האהבה על פי הטנטרה היא גשר אל הנשגב. אלא שכאן מושא המדיטציה אינו נשימה דרך האף או איזו מנטרה סודית, אלא לא אחר מאשר בן/ת הזוג. באותה צורה שבה שואף המודט לתת את כל תשומת ליבו למנטרה ולהניח לכל מחשבותיו האחרות, שואפים בני הזוג להפנות את כל הווייתם לבן זוגם ולמשחק האהבה, עד שיניחו את כל מחשבותיהם וענייניהם האחרים, או אז יכול להפוך מעשה האהבה לשער אל המוחלט.
 |
הרקיע השביעי |
אשה טנטרית שמכירה לעומק את גופה ושולטת באנרגיה המינית שלה יכולה לחוות שבע אורגזמות שונות! פרק נוסף בסדרת הטנטרה: מאיזו אורגזמה כדאי להימנע ומה עושים עם חצי ליטר של נוכחות אסטרלית נוזלית
|
לכתבה המלאה |
  |
|
|
 |
הצעד הראשון הוא בניית האווירה לפני המשגל. על החדר להיות אסתטי ונקי. ניתן לטהר אותו בקטורת, לקשט בפרחים, בסדינים מיוחדים, בכריות יפות, ויש להקפיד במידת האפשר שהתאורה תהיה רכה. מומלץ להשתמש באורות טבעיים כמו נרות, או אור השמש. מוזיקה היא נדבך חשוב. עדיף לבחור מוזיקה שהיא לפרקים עדינה ומלטפת ולפרקים דינמית. מאוד חשוב שהיא תהיה אינסטרומנטלית, ללא מילים, על מנת לאפשר לצד המילולי של הנפש להירגע ולהיספג מעבר למילים. אל תקלו ראש בעיצוב החדר, יש לכך חשיבות גדולה.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
מוקדש באהבה
|
 |
|
 |
 |
 |
|
הכנת הסביבה הפנימית חשובה אף יותר. מומלץ מאוד שבני הזוג לא יתראו כמה שעות לפני המשגל, על מנת ליצור את אותו קסם דק והתרגשות קלה שבפגישה חדשה-ישנה. מומלץ מאוד להתקלח ממש לפני, ולסיים את המקלחת במים קרים דווקא, בייחוד לגברים, מאחר וזרם המים הקרים משפר מאוד את זרימת האנרגיה, ובמקרה של הגבר זה אף מאפשר לו לשמור טוב יותר על זרעו. מי שמתרגל יוגה, טאי צ'י או כל פעילות אנרגטית אחרת יכול לתרגל מעט לפני המשגל.
הצעד הראשון בעשיית האהבה
הטנטרית הוא פעולת ההקדשה (CONSECRATION), צעד המסמן את התחלת ההתקרבות. במהלך ההקדשה יושבים בני הזוג זה מול זו, אוחזים ידיים, עוצמים עיניים ומקדישים בצורה כנה את משחק האהבה שלהם אל כוח רוחני עליון, איש איש על פי אמונתו. מי שלא מאמין בכוח כזה יכול לכוון את ההקדשה אל האהבה עצמה. בצורה כזאת משלבים בני הזוג את אהבתם האישית באהבה הקיומית המהותית חסרת הגבולות. זוהי דרך לקבל תמיכה ושמירה מלמעלה, ובהמשך הסדרה אתאר את תהליך ההקדשה בהרחבה.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
משחק מקדים - מינימום חצי שעה
|
 |
|
 |
 |
 |
|
הצעד השני בעשיית האהבה הטנטרית הוא פעולת הטרנספיגורציה. בשלב זה פוקחים בני הזוג את עיניהם ומביטים זה בזו. הם מכוונים את נפשם להעריץ ולרומם את בן זוגם ומתבוננים ביופיו ובמעלותיו כמשורר שנפעם מן ההדר שלמולו. הם מתאהבים כאילו בזה הרגע ניצתה אהבתם, משל היתה זו הפעם הראשונה בה הם מממשים את אהבתם. בשלב זה מתעלמים בני הזוג מכל מגרעה וכל חולשה של בן הזוג או של עצמם, ומתמקדים בצורה שהולכת ומתגברת במה שהם אוהבים בבן הזוג ובעצמם. שלב זה שבו מביטים בני הזוג זו בזה אמור להימשך מספר דקות, לפעמים יותר, אולם הטרנספיגורציה, ההערצה ההדדית, נמשכת במהלך כל משחק האהבה וכמובן גם במהלך כל מערכת היחסים.
השלב השלישי במשחק האהבה הטנטרי הוא לא אחר מהמשחק המקדים המפורסם. בשלב זה מתחילים בני הזוג לגרות זה את זו וזו את זה. הטנטרה מדגישה מאוד את החשיבות של המשחק המקדים - עליו להיות ארוך, מינימום חצי שעה רצוי שעה ויותר. הלך הרוח במהלך המשחק המקדים צריך להיות מאוד רגוע וללא חיפזון 'להתחיל כבר'. יש להיות יצירתיים, מלאים בתשוקה כאשר הדגש הוא בראש ובראשונה על הגירוי של האישה. האישה צריכה להרגיש שהיא כל כולה מגורה ושהיא משתוקקת בגופה ובכל הוויתה להתייחד עם הגבר. רק בשלב הזה ניתן לעבור לשלב הרביעי הלוא הוא משחק האהבה.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
מסופקים כמו אחרי מסע ארוך
|
 |
|
 |
 |
 |
|
בשלב זה מזמינה האישה את הגבר אל תוכה. עליו להיכנס אליה באותה צורה שבה עולה לרגל נכנס למקדש - בהדרת כבוד וקודש עליו לפשוט את אנוכיותו במפתן הדלת ולבוא עירום על מנת שיוכל להפוך לערוץ של אהבה גברית שתזרום דרכו לאישה. עליו לשמור את זרעו ללא שום פשרות, מה שיתרום כמובן להארכת המשגל. על האישה להתמסר לחלוטין לידי אהובה, ולתת את עצמה מתוך אמון מלא ומוחלט. רק אמון מוחלט בבן הזוג יאפשר לה להירגע ולאפשר לעונג המיני לגדול, להתרחב ולהעמיק. תחילה היא תחווה אורגזמות שטחיות יותר ובהמשך תגענה האורגזמות העמוקות והסוחפות יותר. כפי שנכתב במאמר אודות שבע האורגזמות של האשה הטנטרית, את האורגזמות העמוקות חוות רוב הנשים רק במשגל ארוך במיוחד. על האשה לשמור ולהכיל את האורגזמות שלה, מבלי לאבד את כוחה. עבור נשים מדובר בתהליך טבעי, שכן האנרגיה המינית שלהן עולה בצורה ספונטנית אל אזור הלב. בצורה כזאת יכולה האישה לחוות עם בן זוגה את כל שבעת גווני האורגזמה כפי שהן תוארו. במצב בו שני בני הזוג בעלי מיומנות טנטרית וגופם חזק ומלא חיוניות, יש ביכולתם לעשות אהבה במשך שעות ארוכות, כשהם עוברים בין עשיית אהבה למדיטציה למשחק מקדים לעשיית אהבה מחדש. בצורה כזאת הם מפתחים ביניהם קשר עמוק שהוא מעבר למילים, שנוגע גם ברבדים של הנשמה והרוח, קשר שיאפשר להם לגדול ביחד כשני אנשים שהם הדרך, ההולכים בדרך והמטרה עצמה.
השלב החמישי במשחק האהבה הטנטרי הוא המשחק שאחרי - הפוסטלודיום. לאחר שהסתיימה עשיית האהבה, בני הזוג נותרים ביחד עוד זמן מה. כאן מן הראוי לציין שזוהי הנטייה הטבעית של בני הזוג הטנטריים, שנמנעים משפיכה ומאיבוד של האנרגיה - לגבר אין עוד צורך ללכת לעשן סיגריה במרפסת והאשה אינה ממהרת לישון. בני הזוג הטנטרים מלאים עכשיו באנרגיה עצומה שמוכלת בשלוותם ובאהבתם. הם נותרים מחובקים לזמן מה, ומתלטפים ליטופי חיבה ואהבה. בשלב זה הם מרגישים בבית, מסופקים כמו אחרי מסע ארוך.
תשאלו, ובצדק, מתי בעצם מסתיים המשגל אם הגבר אינו גומר. ובכן, ניתן להמשיל את רגע הפסקת המשגל לרגע בו מפסיקים לאכול מאכל משובח. נניח שמונחת לפניכם קערת פודינג אלוהית ואינסופית, באיזשהו שלב תחושו רוויה נעימה שתעורר אתכם להפסיק לאכול מן הפודינג, לא משנה עד כמה טעמו אכן אלוהי ושמימי. במידה ומדובר בגבר שהגיע לרמה טנטרית גבוהה שבה הוא חווה אורגזמה שאינה תלויה בשפיכה, הרי שאז, בהנחה שגם האשה חוותה אורגזמה פנימית, אחת או יותר, ניתן לסיים את המשגל.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
לא כדאי לישון ביחד
|
 |
|
 |
 |
 |
|
לאחר המשגל על בני הזוג הטנטרים ללכת לדרכם. כאן מתחיל השלב השישי במשחק האהבה הטנטרי שלב הנקרא פולריזציה, שלב הקוטבית. בשלב זה מתרחקים בני הזוג זה מזה מרחק רב ובשעות הראשונות שלאחר משחק האהבה הטנטרי עליהם לשמור על מרחב זה, שיכול להגיע גם למספר קילומטרים, על מנת לאפשר לאנרגיה שהצטברה בהם להתגבש, הגבר צבר כמות אדירה של אנרגיה גברית ובכדי לאפשר לה להפוך לחלק בלתי נפרד מהווייתו עליו להיות לבד או בחברת גברים אחרים באותן שעות, ולא לבוא במגע עם בת זוגתו, מגע כזה לא יאפשר לתהליך ההתגבשות להתרחש במלוא עוצמתו. האישה מאפשרת באותה צורה לאנרגיה הנשית שבה להתגבש תחת אותם תנאים. תהליך זה מגדיל בצורה משמעותית את כוח המשיכה המינית של כל אחד מבני הזוג. בצורה זאת הלהט בין בני הזוג לא רק נשמר הוא אפילו גדל. בהקשר זה הטנטרה אף ממליצה לבני הזוג שלא לישון באותו לילה של המשגל ביחד, ואף להימנע מלישון כל לילה עם בן הזוג, מכיוון שהמרחק ואפילו הגעגוע עשויים לשמש כמקור להגברת המשיכה בין בני הזוג.
השלב השביעי והאחרון של עשיית האהבה הטנטרית הוא המפתח בה' הידיעה למערכת יחסים רוחנית. שלב זה נקרא סובלימציה, שלב ההתמרה בו מופיע הקסם הטנטרי במלוא הדרו. הטנטרה והיוגה מציעות שיטות מדויקות שמתמירות את הנוזלים המיניים ואת אנרגיה המינית לאנרגיה רוחנית עצומה. במידה ולא נעשית שום סובלימציה של האנרגיה המינית, המשגל משול לכל משגל אחר, שאין בצידו "רווח רוחני". המפורסמת שבשיטות אלו היא לא אחרת מעמידת הראש. עצם העמידה על הראש מתמירה את האנרגיה המינית אל עבר הצ'אקרות (מרכזי האנרגיה) הגבוהות.
טכניקה שנייה שידועה קצת פחות אבל יעילה הרבה יותר היא שאיבת הבטן 'האודיאנה באנדה' שיטה שלא אתאר כאן אבל כל מורה יוגה מוסמך יוכל ללמד אותה. תרגול הטכניקות הללו, שניתן לבצע אותן אך ורק תחת השגחה של מורה מוסמך, ועוד מספר טכניקות דומות, משמש למעשה לעיצוב האנטומיה הגופנית והאנרגטית של בני הזוג הטנטרים ומעניק להם את היכולת לצעוד בהצלחה בדרך תלולה זו. הטנטרה ממליצה לבצע את תרגילי הסובלימציה ואת ההתמרה הדינמית לפחות חצי שעה או אפילו שעה או שעתיים לאחר כל פעם שעושים אהבה ולאחר שהאנרגיה הצטברה במרכזים הגבוהים מומלץ מאוד לעשות מדיטציה (גם אם למספר דקות בלבד) על מנת לייצב את האנרגיה ברמות הגבוהות. ניתן להמשיל את השימוש בתרגילים אלו כאילו היו חלק ממערכת השקיה. המים הם הנוזלים המיניים והאנרגיה המינית שנצברה במהלך עשיית האהבה, תרגילי הסובלימציה (עמידת הראש וכו') הם תהליך החפירה של התעלות. הפרחים שמקבלים את המים הם הצ'אקרות הגבוהות שניזונות מהאנרגיה המינית ומאנרגיית החיים הזורמת אליהן, והאדמה שבה חופרים ברינה את התעלות היא אנחנו, ההולכים בדרך ומעצבים בזיעת אפינו את גופנו ונפשנו.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
 |  |  |  | תלמיד בפדרציה הבינלאומית אטמן שברומניה |  |  |  |  |
|
 |
|
 |
|
|
|