 |
טיול ערביים לא מחייב במסדרונותיו חסרי החמצן של דיזנגוף סנטר, חשף רשת משקפיים חדשה, העונה לשם "40-90". הרשת, מבית היוצר של יעקב ודוד הלפרין, מציעה משקפיים במחירים קבועים וסגורים בין 40 ל-90 דולר בלבד (380-160 שקל), כאשר אחת לחודש מתחלף ומתעדכן כל מגוון המסגרות המוצע ברשת.
"הרעיון הוא לאפשר לכל מרכיבי המשקפיים באשר הם להרכיב גרדרובה של משקפיים, כשם שיש להם גרדרובה של בגדים", אומר דוד הלפרין. "מחירי המשקפיים הנמוכים, הפונים לכל כיס, יאפשרו רכישה של למעלה מזוג משקפיים אחד, כך שניתן יהיה להתאים את המשקפיים ללבוש, ולרענן את המראה מדי יום. המשקפיים, כמו תכשיטים ובגדים, הם פריט אופנתי בשימוש יומיומי, וכשם שאנשים רוכשים לעצמם בגדים חדשים בהתאם לצו האופנה, אנו מאמינים כי כך צריך להיות גם עם משקפיים".
למרות
שהיזמים מבקשים להתגאות בזוגות משקפיים "לפי צו האופנה", מהירות התגובה שלהם איטית כצב. למעט מספר דגמים שיכולים לצלוח את מגמות העונה, בלטו בנוכחותם דגמים מעונה קודמת. לא שההבדל בין העונות כה רב, אבל למי שרוצה דווקא את הדגם האחרון של כריסטיאן דיור, 40-90 כנראה אינו המקום בשבילו.
הרשת מונה כיום כשמונה סניפים, ועד סוף השנה, מבטיחים ההלפרינים, ייפתחו כשלושים סניפים נוספים בפריסה ארצית. צוות החנות יכלול מוכרנים בלבד, ולא יתבצעו במקום בדיקות ראייה. אופטומטריסט, מן הסתם, לא יהיה, מה שמוזיל עבור הרשת את העלויות. מ"40-90" נמסר כי על מנת להקל על הלקוחות המעוניינים בבדיקת עיניים לפני רכישת המשקפיים, מוקמו סניפיה בקרבת חנויות וסניפי אופטיקה בהן נמצא אופטומטריסט. חשיבה מעט מסורבלת, אם תשאלו אותי.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
חנות המשקפיים 90-40. צילום: איציק בירן
|
|
 |
 |
 |
 |
|
בגד ים לכל ילדה
|
 |
|
 |
 |
 |
|
במקום אחר, בשכונת יד אליהו ליתר דיוק, נפתחת השבוע חנות מפעל שמוקדשת למותגי בגדי הים המובילים לילדות. החנות ממוקמת בקומה השנייה של חנות המפעל פלפל במתחם יד אליהו, הגדול בארץ לבגדי ים ממיטב היצרנים בישראל: גל, פלפלון, בננה, ספידו, ארנה, Sun Way ועוד. טווח המידות - מפעוטות ועד מידה 18.
פלפל ילדים. רח' נירים 8 קומה ב', יד אליהו ת"א. טל': 03-5375784. |  |  |  |  | |
|