 |
תעשיית הגלידה באמריקה היא תעשייה משומנת ממש. ליתר דיוק, היא מגלגלת תזרים מזומנים של כ-20 מיליארד דולר בשנה. לכן לא מפליא שדונלד טראמפ רוצה להכניס גם הוא כפית לצלחת העמוסה כל טוב. באחד מפרקי העונה השנייה של הריאליטי שלו, המתמחה, שלח המיליארדר הקולי את הקבוצות המתחרות לפתח שני טעמי גלידה חדשים, בשיתוף תאגיד הגלידות צ'או בלה ג'לטו.
התוצאה: שני טעמים חדשים, שפיתחו שתי הקבוצות המתחרות: עוגת שכבות אדומה, שמי שטעם אותה וחי לספר תיאר אותה כמשהו שבין אוכמניות לשוקולד, ומולו דונאט וניל המוצלח, שזיכה את הקבוצה המפתחת בניצחון.
אבל המיזם לא נעצר על המסך. את הטעמים החדשים אפשר מעכשיו לטעום בחנויות הגלידה שבבעלות טראמפ והתאגיד. בנוסף, יש במקום קרפים, מבחר סוגי סורבה, ומנה של בננה ספליט המורכבת משלושה כדורי גלידה, שלושה ציפויים ודובדבן, שנקראת על שם המפתח שלה. טראמפ עצמו. 7.95 והיא שלכם.
|
 |
 |
 |
 |
|
|