ראשי > סטייליסימו > אופנה > כתבה
בארכיון האתר
וורסט קייס סצנריו
אם אתם רזים מאוד, מכונת הכביסה מושבתת וארון הבגדים ריק, אפשר לחשוב בכיוון של לי קופר
לכתבה הקודמת דפדף בסטייל לכתבה הבאה
איתי יעקב
30/3/2005 10:55
קטלוג הקיץ של לי קופר מסמל עבורי את התפכחותה של תעשיית האופנה המקומית. בדומה לקסטרו, הבינו גם בלי קופר ובעיקר במשרד הפרסום יהושע TWBA שאחראי על הקטלוג והקמפיין, שתם זמנם של קטלוגים מפוארים המצולמים ביעדים אקזוטיים, יותר או פחות, ושהדגש צריך להיות על המוצר עצמו - על הבגדים.

הקטלוגצ'יק של הלייבל בנוי כפרוספקט מניפה, בדומה לקטלוגי צבע, בדים או פרקטים. גודלו כשל פנקס כיס קטן, ובעריכה נכונה הצליח לאגד את קמפיין החוצות של המותג, צילומי תקריב של אוסף הג'ינסים הרחב והצגת טוטאל לוק הכוללת אביזרים ופריטי לבוש.

אבל למרות החידוש בפן הפרסומי, בתחום העיצוב בלי קופר עדיין דורכים במקום, עם אוסף ג'ינסים שגזרותיו מותאמות בעיקר לקהל צעיר, שלא לומר רזה. חולצות הטי, הגופיות וחולצות האריג, ששולבו ברקמות והדפסים גראפיים, לא חושפות שפה חדשה או תגלית מרעישה שלא נראתה מעולם, ומספקות בעיקר קז'ואל יומיומי.

מחירים: ג'ינסים, החל מ‭330-‬ שקל; חולצות, החל מ‭60-‬ שקל; גופיות, החל מ‭70-‬ שקל; חצאיות, החל מ‭250-‬ שקל; אביזרים, החל מ‭100-‬ שקל.
אופנה
עיצוב
אוכל
  מדד הגולשים
ואפל בלגי עם קצפת ...
                  22.58%
הריח בחינם
                  8.6%
המהפכה הצרפתית
                  8.6%
עוד...

אופנה
כלה להשגה: קייט מוס לאייג'נט פרובוקטור  
הרשת החברתית של עולם האופנה  
המותג הלוהט של העונה החמה  
עוד...