ראשי > סטייליסימו > אופנה > כתבה
בארכיון האתר
כל תלתל מלמיליאן
מושיק גלאמין חוזר למשבצת הדוגמן כדי להוביל את הקמפיין המקומי של חברת "רבולושן"
לכתבה הקודמת דפדף בסטייל לכתבה הבאה
איתי יעקב
19/10/2004 16:37
איש הגלאם התל אביבי, מושיק גלאמין, מוביל את מערך יחסי הציבור המקומי למותג הבלגי "Revolution", שעלה בימים אלו ארצה.
 
זוהי אינה ההשתכשכות הראשונה של גלאמין - סטייליסט, שדרן טלוויזיה, כוכב נוער ואטצ'מנט אנושי ליעל בר זוהר - בדגמון. לפני כשנה וקצת הוביל את הקמפיין של המעצבת
טובהל'ה, ואילו בתצוגת הגמר של בוגרי "אסכולה", ניתן היה לצפות בו צועד על המסלול.
 
הבחירה בתלתלי הזהב של גלאמין להובלת המותג בארץ, ודאי תעורר דיון על גבריות ונשיות בעידן המטרוסקסואלי, שגלאמין (לשמחתו, לצערו וללא שום קשר לנטייתו המינית), הוא בין סממניה הבולטים.
 
המהפכה מתחילה בכביסה
הגבר של "Revolution" לעונה הקרובה הוא עמוד האש של הווינטאג', עטוף חולצות טי, אימוניות, סוודרים ומקטורנים. הסגנון המומלץ לפי דוברי החברה, הוא בלבישת הפריטים בשכבות, מה שייצור "מראה מתגרה, שעושה חשק לקלף ממנו את השכבות".
 
כפי שמעיד שמו, משתדל המותג להביא לכאן סוג של מהפכה, וזו באה לידי ביטוי עוד בכביסה. ההודעה לעיתונות מבטיחה ש"עם כל כביסה הבגד נראה טוב יותר והצבעים מעמיקים". לכל פריט מצורפת תווית ועליה כתוב "ככל שתכבס כך הבגד יראה טוב יותר". אמיתות ההצהרה הזאת טרם נבדקה על ידינו.
 
מחירים: חולצות טי: 299 שקל; סוודרים ואימוניות: 600-450 שקל; מקטורנים: 1,100-700 שקל.
 
להשיג בלעדית בחנות TOPMAN שבקניון אביב, רמת אביב.

אופנה
עיצוב
אוכל
  מדד הגולשים
ואפל בלגי עם קצפת ...
                  22.58%
הריח בחינם
                  8.6%
המהפכה הצרפתית
                  8.6%
עוד...

אופנה
כלה להשגה: קייט מוס לאייג'נט פרובוקטור  
הרשת החברתית של עולם האופנה  
המותג הלוהט של העונה החמה  
עוד...