 |
/images/archive/gallery/186/289.jpg מבט על הכלי.
צילום: יחסי ציבור  |
|
|
לואי ויטון ובאנג אנד אולופסן חברו יחדיו כדי ליצור את "Enjoy", רכב קונספט עילי |
|
|
 | דפדף בסטייל |  | |
אהוד רז 19/10/2004 16:11 |
|
|
|
|
 |
הקלישאה הזוגית "נבחרת החלומות" מגדירה, אולי באופן המדויק ביותר, את שיתוף הפעולה יוצא הדופן בין שלוש פירמות היוקרה הבאות: "לואי וויטון", "פינינפארינה" ו"באנג אנד אולופסון".
המהלך התחיל כשחברת עיצוב הרכב האגדית "פינינפארינה", החליטה, לקראת חגיגות יום ההולדת ה-75, לעצב מכונית ספורט קטלנית במיוחד בסדרת יצור מזערית בשם Enjoy. החבר'ה מ"פינינפארינה" פנו למותג העור המשובח, היקר והטרנדי "לואי וויטון" על מנת שיעצבו עבורם את פנים הרכב, על שלל ריפודי העור והתיפורים
המושלמים הנחוצים שם.
לאחר מכן חברו למותג הסאונד הדני "באנג אנד אולופסון", על מנת שיעצבו עבורם את מערכת הקול הייחודית ל-Enjoy. מערכת הסאונד של Bang&Olufsen משלבת אינטרקום פנימי לשימוש הנוסעים ואיכות סאונד גבוהה. המערכת כוללת נגן MP3 משולב באוזניות של Bang&Olufsen, והיא מחוברת למערכת בקרה אלחוטית שאחראית על רמת הסאונד במהלך הנסיעה. כך למשל, כאשר שני הנוסעים מנהלים שיחה, המערכת מנמיכה אוטומטית את הסאונד ומאפשרת סביבה נעימה לשיחה.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
מה שיצא בסוף
|
 |
|
 |
 |
 |
|
שלושת המותגים ידועים כמי ששמים דגש חזק על עיצוב במוצרים שלהם, כל אחד בתחומו הוא. מלבד העיצוב המשובח נגועים השלושה גם בסימפטומי יוקרה אחרים כגון שימוש בחומרים יקרים, ייצור בסדרות קטנות ומחירי העתק אותם הם דורשים. ה-Enjoy נראית כמי שעונה על כל הציפיות המתבקשות מבת לשלושה אבות מוצלחים כל כך. האיפוק והקווים הקלאסיים משולבים בה בהרמוניה יוצאת מן הכלל והתחושה הכללית היא של הצעצוע הכי יקר ושווה על הכביש היום. חוץ מזה הריפוד מקסים ושומעים בה יופי.
מהירות מקסימלית: 250 קמ"ש. תאוצה: מ-0 ל-100 ב-5.2 שניות. הילוכים: 6. המכונית מיוצר בסדרה מוגבלת של 75 רכבים שימכרו במהלך שנת 2005. מחיר: לא נמסר.
|  |  |  |  | |
|
|
|
|
|
|
|
|