 |
מגמת הרטרו שהפיחה חיים בעולם האופנה בעשור האחרון, עם חזרתם של מותגים כ"פומה",
"אדידס", "ריבוק" ו"גולה" למרכז הבמה, שולפת עכשיו מהבוידעם גם את "פוני" – מותג הספורט האמריקאי בן השלושים, שכיכב בגדול בשנות השבעים והשמונים. מגאזיני האופנה של החודשים האחרונים, מאשררים את מה שפורסם ב-24 ביולי של השנה שעברה, עת הוכרז הקאמבק הצפוי. בהודעה לעיתונות ששוחררה ממטה החברה בסנטה ברברה, קליפורניה, מסר קיליק דאטה, המנהל הראשי של "פוני", כי החל בעונת אביב-קיץ 2004, תשיק החברה מחדש קולקציות ביגוד והנעלה. הקולקציה החדשה של "פוני" מחולקת לשלוש קבוצות: פוני.דוט.סטייל; פוני.דוט.מוב; ופוני.דוט.ארכיב, המאגדות תחתיהן דגמי נעליים אוריגינל משנות ה-70' וה-80', וקולקציות לבוש ספורטיביות, המבליטות את לוגו החברה – שם המותג - על גבי וי רחב צלעות.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
מתכוננים להמראה
|
 |
|
 |
 |
 |
|
היום, כשמותגים כמו "פומה" ו"אדידס" זוכים לעדנה אופנתית שנים רבות לאחר שנתפסו כעוד מותג ספורט סתמי, רוצים גם ב"פוני" להצטרף לחגיגה. כמי שסבלו מדימוי ספורטיבי נטו, נדמה שהקאמבק והשדרוג הנוכחי, המצטרף למותגים הנ"ל בהוספת זווית עיצוב אופנתית לפן הספורטיבי, מחזק את המגמה הנוכחית באופנה, בה בגדי הספורט קובעים את סדר היום האופנתי - קולקציית Y-3 של יוז'י יאממוטו ל"אדידס", למשל. זאת, לצד הרמת הרף בכל הנוגע לעיצוב בגדי הספורט הנוכחיים, מה שהכריח גם מותגים שבעים כ"נייקי" ו"ניו באלאנס" לשים דגש רב יותר על הקו האופנתי לצד הפרקטיות, הבריאותיות והנוחות. אפשר לשער שהשילוב הנבון בין דגמי רטרו לבדים וחומרים עכשוויים, יגרום ל"פוני" להמריא בעונה הקרובה עם הקולקציה המקסימה שלהם. אם להסתמך על התמונות שהופיעו במגאזין הגברים הבריטי "ארנה" של החודש שעבר, צפויה קולקציה בעלת גזרות נקיות ובצבעי יסוד ככחול, ואדום, שמנת וירוק, ובמחירים יקרים מאד. |  |  |  |  | |
|