 |
קרל לגרפלד, המעצב המוחצן של בית שאנל (ועוד אי-אלו קווי אופנה עילית) עומד לחצות את הקווים. בקרוב אמורה רשת האופנה העממית משוודיה, H&M, להציג קולקציה במחיר שווה לכל נפש, בחתימתו של מעצב-העל. לגרפלד אמנם איננו המפורסם הראשון ששמו נכרך בשמה של הרשת הפופולרית: קלאודיה שיפר כבר דגמנה עבורם חזייה ואפילו ג'וני דפ ובניסיו
דלטורו נקראו לדגל והצטלמו לשלטי הפרסומת של החברה. אבל במקרה של לגרפלד מדובר בקפיצת מדרגה. המעצב הגרמני החי זה עשרות בשנים בצרפת הוא לא רק סלבריטי, אלא גם אחד מהשמות הגדולים של תעשיית היוקרה העולמית. כעת, לראשונה, יוכלו גם נשים שתקציב הקניות שלהן לא נקוב באלפי יורו אלא בעשרות בודדות בלבד, להרשות לעצמן ללבוש לגרפלד.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
תעלול שיווקי מבריק
|
 |
|
 |
 |
 |
|
העיתון הצרפתי ליברסיון חשף את השידוך המתהווה בין המעצב לרשת השבדית במקורה, שפרושה כיום בכל רחבי העולם. עם כל הכבוד ללגרפלד, הצד העשיר בחתונה הזו הוא ,H&M עם מכירות עולמיות שהסתכמו בשנת 2003 ביותר מ6- מיליארד יורו, ועוד היד נטויה. 980 חנויות H&M פרוסות ב14- מדינות, ובמהלך השנה הנוכחית אמורים להיפתח עוד כ140- סניפים חדשים. שני הצדדים נמנעו ממסירת אישור רשמי לידיעה, אבל הודו כי הם מצויים במגעים לקראת שיתוף פעולה עסקי. מומחי אופנה בצרפת סבורים כי אין מדובר ברעיון מוזר, אלא דווקא במה שעשוי להתגלות כתעלול שיווקי מבריק. לגרפלד הרי לא פוגע בשוק המובהק שלו, אלא עשוי לכבוש לעצמו נתח שוק חדש ומעניין מאוד מבחינה עסקית. כאילו-אופנת-יוקרה לא יקרה, שאם אכן תצליח לקסום לקהל הרחב, יתברר שתוכל להיות מוצר רווחי למדי לשני הצדדים. אם הניסיון יצליח, אחרים עשויים לאמץ אותו בקרוב. אופנת עילית להמונים - למה לא בעצם?
|  |  |  |  | |
|