מבזבזת קופה: טובעים בניירת מחברת האשראי

כל הניסיונות של בעל עסק לקבל הדפסה פעם אחת בחודש עלו בתוהו. במקום זה הוא מקבל עוד ועוד דפים. לא עוצר בירוק, חלק ג'

סופ
אביב לביא | 10/4/2009 18:44 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
את המייל הבא שלח לי מיכה מהוד השרון:  "לרעייתי עסק מצליח לדברי מאפה. במסגרת העסק שלה היא חתמה עם לאומי קארד על סליקת כרטיס אשראי באמצעות מודם סלולרי. אנו מקבלים מלאומי קארד בערך כעשרה דפי נייר בחודש. בפעם הראשונה, שני דפים עבור רשימת ההפקדות של חצי החודש הראשון, דף אחד עבור מאסטרקארד ודף אחד עבור ויזה. בפעם השנייה אנו מקבלים שני דפים עבור ההפקדות של המחצית השנייה של החודש. כנ"ל. בנוסף אנו מקבלים שוב את התחשיב של ההפקדות בתרגום להעברה לבנק בניכוי העמלות (עוד ארבעה דפים‭,(‬ ולפחות עוד שני דפים לסיכום כולל חשבונית.

"כל ניסיונותיי לקבל את ההדפסה פעם אחת בחודש כאשר סוגי הכרטיסים השונים מופיעים בדף אחד - עלו בתוהו בנימוק שאין הדבר אפשרי. כעובד היי-טק לשעבר בעל 30 שנות נסיון במערכות מידע, ידוע לי כי אין
דבר שנקרא 'בלתי אפשרי‭."'‬

לאומי קארד חגגה לפני חודשיים את קבלת תו התקן הסביבתי הבינלאומי איזו ‭.14001‬ בין הסעיפים שבגינם העניק לה מכון התקנים את התו היוקרתי: החלפת רכבי המנהלים להיברידיים והשקת שירות שמאפשר ללקוחות לקבל את דפי הפירוט החודשיים באמצעות האינטרנט. איך זה מתיישב עם בזבוז הנייר ההמוני שמיכה מתאר?

מ"לאומי קארד" נמסר: "אנו מחויבים בחוק לשלוח לכל בית עסק את חשבוניות המקור. באשר לדפי ההפקדות - הלקוח יכול לפנות למוקד שירות הלקוחות העסקי בבקשה להפסיק לקבלם, ולצפות בהם באתר החברה. כמובן שמספר הדפים עולה בהתאם למספר העסקות שנעשו.

בשונה מהמתואר על ידי הלקוח, נשלחו אליו שלושה דפי פירוט ושני דפי הפקדות בלבד. מספר הדפים המקסימלי שקיבל עמד על שישה דפים‭."‬

- לא עוצר בירוק, חלק א': הוצאת רכב
- לא עוצר בירוק, חלק ב': לעג למרשרש
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

לא עוצר בירוק

צילום: דעות

אביב לביא במסע שבועי במטרה להפוך את הסביבה למקום נעים יותר

לכל הכתבות של לא עוצר בירוק

פייסבוק

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים