מבזבזת קופה: טובעים בניירת מחברת האשראי
כל הניסיונות של בעל עסק לקבל הדפסה פעם אחת בחודש עלו בתוהו. במקום זה הוא מקבל עוד ועוד דפים. לא עוצר בירוק, חלק ג'
"כל ניסיונותיי לקבל את ההדפסה פעם אחת בחודש כאשר סוגי הכרטיסים השונים מופיעים בדף אחד - עלו בתוהו בנימוק שאין הדבר אפשרי. כעובד היי-טק לשעבר בעל 30 שנות נסיון במערכות מידע, ידוע לי כי אין
דבר שנקרא 'בלתי אפשרי."'
לאומי קארד חגגה לפני חודשיים את קבלת תו התקן הסביבתי הבינלאומי איזו .14001 בין הסעיפים שבגינם העניק לה מכון התקנים את התו היוקרתי: החלפת רכבי המנהלים להיברידיים והשקת שירות שמאפשר ללקוחות לקבל את דפי הפירוט החודשיים באמצעות האינטרנט. איך זה מתיישב עם בזבוז הנייר ההמוני שמיכה מתאר?
מ"לאומי קארד" נמסר: "אנו מחויבים בחוק לשלוח לכל בית עסק את חשבוניות המקור. באשר לדפי ההפקדות - הלקוח יכול לפנות למוקד שירות הלקוחות העסקי בבקשה להפסיק לקבלם, ולצפות בהם באתר החברה. כמובן שמספר הדפים עולה בהתאם למספר העסקות שנעשו.
בשונה מהמתואר על ידי הלקוח, נשלחו אליו שלושה דפי פירוט ושני דפי הפקדות בלבד. מספר הדפים המקסימלי שקיבל עמד על שישה דפים."
- לא עוצר בירוק, חלק א': הוצאת רכב
- לא עוצר בירוק, חלק ב': לעג למרשרש