להציל מטוראי ליברמן

יוצרי התשדיר של מרצ פעלו בחוכמה: יש סיכוי שברגע ההתייחדות של בוחריהם בקלפי, פניו המאיימות של ליברמן ירצדו על הקיר ממול

תרצה גרנות | 30/1/2009 12:30 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
התפקיד העיקרי של קמפיין בחירות הוא ליצור התלבטות בקרב תאומי הדעה. לערער את תחושת הנוחות של אותם שוליים בצד הפוליטי של הסיעה המפרסמת ולהעלות שאלות. להוציא במקרה של מפלגות קצה, הוא איננו פונה לליבה הקשיחה של המצביעים.

התשדיר של מרצ הוא תשדיר טוב. הוא מדייק בבחירת קהל היעד שלו – יושבי הגדר על הגדה השמאלית, עם הרגליים בחול, אך עם לב שלבגוד לא יכול.
תשדיר הבחירות של מרצ
תשדיר הבחירות של מרצ
תשדיר הבחירות של מרצ



אותם אנשי העבודה והקצוות האכולים של קדימה, וה"אני לא מצביע"ימים".

הוא משלב לחיצות על עצבי האימה, זו הבורקת מעיניו של הרוטוויילר. הוא מקים מרבצם הסטלני את המקססים על קברו של בן גוריון, עם רמזים לא מאוד מעודנים על חירותם המאויימת.

בתבונה עשו יוצריו שלא תקפו את אחיהם החורגים, מצביעי מפלגות המרכז והשמאל האחרות, אלא גייסו אותם. שאם לא כן, היו מקצינים את "דיסוננס הפרגוד". אותה סטייה סטטיסטית של הסקרים, הנובעת מחוסר יכולת לנבא את המתרחש במפגש האינטימי של המצביע עם עצמו, עברו, ונאמנויותיו הקודמות כשידו ניגשת אל הפתק. המוח רוצה, אבל  היד רועדת.

אם מרצ ימשיכו כך, יש סיכוי לא זניח שבדקת ההתייחדות הזו מול הקלפי, פניו של ליברמן ירצדו מן הקיר שממול.  עוד מנדט. גם זה משהו.

מסר ברור. עמדה ברורה. ולחצן מצוקה אפקטיבי. 

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוברת מסך

צילום: רויטרס

מה באמת רוצים מאתנו בתשדירי הבחירות? תרצה גרנות, מנהלת ביה"ס לקופירייטינג ולמקצועות הקריאטיב ACC, התיישבה מול שידורי התעמולה. המסקנות לפניכם

לכל הכתבות של עוברת מסך

עוד ב''עוברת מסך''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים