• 116.

    מר''צ מפלגה גזענית, המעודדת שנאת חינם (כלפי יהודים כמובן) (ל''ת)

    מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו... מפלגת ביזיון!, 15/02/09 19:22

  • 115.

    פחד

    חיפה, 12/02/09 12:03

    אני מפחדת ממרץ, הם כמו לנין וסטלין. לנין כתב, לטרור לבן נגיב בטרור אדום ו משלא במפלגה שלנו הוא נגדנו. מרץ זה טרור ו זה סוף למדינה.

  • 114.

    אנינו אחרי הבחירות.....יצאתם חומוס (ל''ת)

    חומוס, 12/02/09 09:29

  • 113.

    לידיעת אנשי מרץ

    יוסי, 11/02/09 08:04

    בנאומו של חיים אורון אתמול בערב דבר האיש על מחנה השמאל הציוני.
    זה בדיוק העניין.
    הוא נזכר רק לאחר הבחירות שמרץ היתה אמורה להיות מפלגת שמאל ציוני, ולא רק שמאל.
    מרץ בשנים האחרונות פוזלת לכיוון חד''ש, במקום לעבודה, וזו בדיוק השגיאה החמורה שלה.
    רוב אנשי מרץ הם אנשים נהדרים (גם אם אינני מסכים תמיד עם דרכם). חים אורון, אילן גילאון, אבשלום וילן ועוד. את כולם אהבתי. אולם, מי שהפך להיות דומיננטי, זו דוקא זהבה גלאון.
    סבלתם מהשתלטות עויינת, ובמקום למזער את נזקה, רק הנחתם לה להימשך.
    פזלתם לכיוון השמאל הפוסט ציוני (שלא לומר, האנטי ציוני). ואתם מתפלאים עכשיו שהציבור היהודי דחה אתכם. רבותי, הציבור היהודי רוצה מפלגה שתהיה ציונית במוצהר, ובלי גמגום. הציבור היהודי, משמאל ומימין, ציוני (למעט מספר הזויים שקולם במרוכז איננו מביא מנדט אחד).
    ולגבי הציבור הערבי, הוא איננו צריך אתכם. יש לו גופים משלו (כולל מפלגה המציגה עצמה כ''יהודית ערבית''). אין לו כל סיבה להצביע לכם.
    אם חשבון הנפש שלכם יכלול גם דיון נוקב בנושא התרחקותכם מהמחנה הציוני, הרי שהכשלון בבחירות האחרונות רק יועיל לכם.
    אם לא; במקרה כזה יתכן שבבחירות הבאות לא תעברו את אחוז החסימה.

  • 112.

    נתניהו באשקלון: ממשלתי תפעל למוטט שלטון חמאס

    הליכוד בפיקוד , 06/02/09 19:12

    נתניהו באשקלון: ממשלתי תפעל למוטט שלטון חמאס
    שעות ספורות לאחר שרקטת גראד התפוצצה במרכז אשקלון ביקר במקום הפגיעה יו"ר הליכוד שקרא להפיל את שלטון חמאס. "לעגו לנו כשאמרנו שטילים יפלו בעיר", הסביר בנימין נתניהו. "התושבים כבר לא יכולים לסמוך יותר על נסים ועל מדיניות ממשלת קדימה"

    חבל לבזבז קולות למפלגות אחרות, כי כל הצבעה אחרת תמשיך את מחדלי קדימה, הצביעו רק ליכוד כי אין לנו מדינה אחרת!!!
    נתניהו ישלב מפלגות נוספות בממשלתו אבל תנו לליכוד להרכיב ממשלה !!!!!
    ציפי נכשלה בהרכבת ממשלה אפילו שההזדמנות היתה לה ללא בחירות!!!!!
    הצביעו רק ליכוד אחרת ליבני תדרדר אותנו לתהום !!!!
    הצביעו ליכוד !!!!!

  • 111.

    לכו להצביע רק ליכוד כי הצבעה אחרת תמשיך מחדלי קדימה- לא חבל ?

    הליכוד בפיקוד , 06/02/09 09:02

    לא צריך לבזבז קולות כי כדי להחליף את המחדלים והמדיניות הכושלת של קדימה, חייבים להצביע רק לנבחרת הליכוד, כי כל הצבעה אחרת מחזקת את שרת המחדל שלא הצליחה להרכיב ממשלה אפילו ללא בחירות.
    זה גדול עליה והיא לא מסוגלת !!!!
    לא לבזבז קולות- בבקשה לכו להצביע לנבחרת הליכוד !!!!
    להחליף את המחדלים והכשלון של קדימה בממשלה חזקה שתדאג לאינטרסים שלנו.
    לכו להצביע לדרך הליכוד !!!
    לכו להצביע לנבחרת הליכוד !!!!
    ביום שלישי אני ואת/ה נצביע מהפך ונציל את המדינה שלנו !!!!
    ביום שלישי כולנו נלך ונצביע ליכוד !!!!!
    הליכוד בפיקוד לעתיד בטוח !!!!
    אם אתם רוצים להחליף את המדיניות הכושלת של קדימה אתם חייבים להצביע רק ליכוד !!!!!

    העתק הדבק - סרטון בו נתניהו מדבר:

    www.youtube.com/watch?v=gvVleDuKfXA

  • 110.

    להחליף את הכשלון בהתעצמות של נבחרת הליכוד !!!!!

    הליכוד בפיקוד , 06/02/09 08:15

    אם אתם רוצים להחליף את המדיניות הכושלת של קדימה אתם חייבים להצביע רק ליכוד !!!!!

    העתק הדבק - נתניהו :

    www.youtube.com/watch?v=gvVleDuKfXA

  • 109.

    יש רק דרך אחת להחליף את קדימה בשלטון- להצביע ליכוד !!!!

    הליכוד בפיקוד , 05/02/09 23:43

    ציפי סימנה את כל מי שהיא מכירה כאוייב, לא מפסיקה להשמיץ ולהכפיש את היהודים, אז רק מטומטם יבחר בה!!!!!
    ציפי לא מנהיגה ואין לה שיקול דעת.
    ציפי לא היתה מסוגלת להרכיב ממשלה למרות שקיבלה ההזדמנות להרכיב ממשלה על מגש הכסף וללא בחירות.
    ציפי התעקשה לחלק את ירושלים בין ישראל לארגון טרור, ועל כך החליטה ללכת לבחירות!!!!!
    ציפי לא מסוגלת !!!!
    ציפי לא יכולה!!!
    ציפי לא כשירה לתפקיד!!!!
    ציפי נכשלה בתפקיד שרת החוץ, ברגיעה המדומה, ובאיום האיראני, ובלבנון 2.
    ציפי לא מתאימה !!!!
    זה גדול עליה !!!!
    העתק הדבק וצפה ב2 סרטונים בהם בנימין נתניהו עומד על המשמר :

    www.netanyahu.org.il/test/search/messer

  • 108.

    אם אתם לא מרוצים מליבני תצביעו רק נתניהו = הליכוד !!!!!

    הליכוד בפיקוד , 05/02/09 22:45

    ציפי סימנה את כל מי שהיא מכירה כאוייב, לא מפסיקה להשמיץ ולהכפיש את היהודים, אז רק מטומטם יבחר בה!!!!!
    ציפי לא מנהיגה ואין לה שיקול דעת.
    ציפי לא היתה מסוגלת להרכיב ממשלה למרות שקיבלה ההזדמנות להרכיב ממשלה על מגש הכסף וללא בחירות.
    ציפי התעקשה לחלק את ירושלים בין ישראל לארגון טרור, ועל כך החליטה ללכת לבחירות!!!!!
    ציפי לא מסוגלת !!!!
    ציפי לא יכולה!!!
    ציפי לא כשירה לתפקיד!!!!
    ציפי נכשלה בתפקיד שרת החוץ, ברגיעה המדומה, ובאיום האיראני, ובלבנון 2.
    ציפי לא מתאימה !!!!
    זה גדול עליה !!!!
    העתק הדבק וצפה ב2 סרטונים בהם בנימין נתניהו עומד על המשמר :

    www.netanyahu.org.il/test/search/messer

  • 107.

    האיחוד הלאומי ימין אמיתי-ליברמן יחלק את ירושלים תמורת סגירת התיקים נגד (ל''ת)

    האיחוד הלאומי , 05/02/09 17:24

  • 106.

    במקום מצע -הצעות לשנאת הזולת.כוולם שותפים (ל''ת)

    פנינה, 03/02/09 16:44

  • 105.

    במקום מצע -הצעות לשנאת הזולת.כוולם שותפים (ל''ת)

    פנינה, 03/02/09 16:32

  • 104.

    מרץ מפלגונת הזוייה - שבטוחה שהיא שפויה והעם משוגע - צריכים טיפול (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 03/02/09 14:06

  • 103.

    מרץ תעזבו כבר את הבלונים עם ההליום ותרדו ארצה אבותינו (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 03/02/09 14:05

  • 102.

    מרץ מנסה לפסול את כל המפלגות - דוקא הם למדו מסטלין בניגוד לליברמן (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 03/02/09 14:02

  • 101.

    מה יש לכם מליברמן מרץ - תגידו מה אתם חושבים בקשר למשכורתו של בשארה (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 03/02/09 14:00

  • 100.

    לא יעזור

    אבי, 03/02/09 13:04

    ליברמן לשלטון ומרץ - מקסימום ימכרו עתון

  • 99.

    נראה לי שתרצה היא קומיסר הנ.ק.ו.ד. שמנתח את מוח העדר.

    r-m-m , 03/02/09 02:55

    קראתי וחזרתי וקראתי את המאמר הקצר ונפתחו עיני.

    באיזה קור רוח תרצה מנתחת את מחשבותיו האינטימיות ביותר של כל אחד מהעדר.

    זה המדע שהיא כנראה למדה מהסוביטים.

    זה מה שהיא יודעת. וזה מה שהיא מציגה כאן לעיני כולם כי זה מה שעושות כל מפלגות של שלטון אם הן רוצות להשאר בשלטון. הן חייבות לנתח את מוחו של הקורבן עד הפרט האחרון.
    --------------------------------------------

    אבל התנאים השתנו.ולא אנו ששינינו אותם.

    אנו היינו ממשיכים לישון שינה של שטופי מוח אבל האויב הערבי ואהוב השמאל לא הבין את כללי המשחק.

    הכללים היו שהשמאל מרדים את הישראלים בכך שהוא שוטף את מוחם של היהודים בכל מיני שטויות על דמוקראטיה וזכויות אדם וכשהקרקע מוכנה אז יכנסו הערבים ידידיהם של השמאלנים וישחטו כאן את כולם.

    את זה הערבים לא הצליחו לתפוס. כמו שהשמאלנים לא תופסים שאם יתגשם חלומם לעשות ממשלה עם הערבים, אז ידידיהם הערבים ישחטו את כולם, כולם, מחובשי הכיפות ועד מגדלי החזירים.

    את זה המטומטמים של השמאל מסרבים, ממש מסרבים להבין למרות שכל ערבי וערבי אומר להם בפירוש שהם רוצים לחסל כל מי שאינו מוסלמי וזה כולל את כולנו כולל השמאלנים עצמם.

    ובגלל זה התעוררנו סוף סוף.

    אם תרצה זו היא פסיכיאטר כמו שהיא מתחזה להיות אז היא צריכה לדעת שהסכנה מחדדת את החושים של יצור חי וזה כולל את האדם.

    ותרצה כנראה לא מבינה שהשמאל הביא את הציבור הישראלי לדרגת הפחד הזו והציבור החליט לפעול.

    והמציל הכי טוב באופק בינתים הוא אביגדור ליברמן ואפילו אם המשטרה תאסור אותו והבג'ץ ידון אותו למאסר אין קץ,זה כבר לא יעזור לכם.

    עם ישראל מחכה עדיין למשיח אז עכשיו נקרא לו ליברמן

    ונחכה לו גם לאחר שהשלטון השמאלני ישחרר אותו. ואם באמת ילך ליברמן למאסר, ולא משנה באיזה האשמה, הוא יהיה גיבור ישראל לאחר שיצא משם וכל העם יחכה לו עם כתר ראש הממשלה מוכן עבורו.

  • 98.

    לא להתרגש - תרצה גרנות כותבת הכתבה ידועה כשמאלנית קיצונית מטורפת (ל''ת)

    מימי, 02/02/09 17:46

    • בגלל התקפות מרץ-שרץ, אני בא לארץ לבחור ליברמן (ל''ת)

      ניב, 03/02/09 00:29

  • 97.

    כמה עלו מלחמת לבנון 2, בריחה מעזה, עופרת יצוקה, חומת מגן = 40 מליארד

    הזיות השמאל והבריחות עלו למשק 40 מליארד ש''ח, 02/02/09 09:28

    תפסיקו עם הזיות השלום, ליברמן פי 10 יותר מציאותי מהוזי ההתנתקות ואוסלו שעלו למשק עשרות מליארדים!!

  • 96.

    תשדיר מצויין!

    ~השם~ , 31/01/09 21:45

    אם קודם התלבטתי, עכשיו אני בטוח!
    רק ליברמן!
    תודה :)

    • מצטרף אליך - התלבטי ועכשיו אני בטוח - ליברמן! (ל''ת)

      ירון, 02/02/09 17:47

  • 95.

    מרץ....אתם הבוגדים הכי גדולים במדינת ישראל....ערביסטים הזויים (ל''ת)

    herzi33 , 31/01/09 18:57

  • 94.

    שמאל קיצוני הזוי זה מותר??????. ימין קיצוני אסור?? איזה צביעות (ל''ת)

    herzi33 , 31/01/09 18:25

  • 93.

    אין להצביע לליברמן וודאי לא למרצ...רק ליכוד.

    shlomokz , 31/01/09 17:54

    הליכוד ינצח בבחירות ויש לאפשר לליכוד לשלוט עם שמירה ימנית של הבית היהודי והאחוד הלאומי...ליברמן לאמתעניין כלל בישראל אלא רק בליברמן....הוא הסיבה שגולמרצ עד היום ראש ממשלה. בעד כסא מצחיק של השר לאיומים איסטרטגיים הוא מכר את השילטון לגולמרצ.....

  • 92.

    או ליברמן או ברגותי (ל''ת)

    השמאל תמיד ייבחר ברוצחי יהודים על יהודים, 31/01/09 17:31

  • 91.

    זוכרים אותם? מתחבקים עם ערפאת והוא צחק עליהם כל הזמן והמשיך לרצוח (ל''ת)

    להתחבק עם ערפאת, 31/01/09 15:38

  • 90.

    ליברמן הכי מסוכן למדינה!! יותר מכל חמאס! (ל''ת)

    כדאי שתפנימו, 31/01/09 15:22

  • 89.

    מעניין מה היה פה אם לערבים היה השילטון . (ל''ת)

    אה י'מאלנים הזויים, 31/01/09 15:22

  • 88.

    אנשי מר''צ זה הפסולת הגנטית של הערב רב . (ל''ת)

    ליברמן - הפיתרון הסופי !, 31/01/09 15:03

    • הפתרון הסופי??? (ל''ת)

      שי כ , 31/01/09 18:22

  • 87.

    שמאלנות היא מחלת נפש ,הפיתרון פשוט ביותר ! (ל''ת)

    בבחירות להצביע ליברמן ., 31/01/09 15:01

  • 86.

    ליברמן ! כי נימאס מכם ומהדרך העלובה שלכם . (ל''ת)

    18 מנדטים כי חשוב לנו הבית שלנו, 31/01/09 14:58

  • 85.

    18 מנדטים יחזירו אותכם ואת החברים הערבים שלכם

    חזרה לחורים שלכם !, 31/01/09 14:56

    רק ליברמן כי נימאס מהשמאל הבוגני שמעודד את הרס הבית של העם היהודי !

    • השנאה ל"מרצ" מראה שרק מרצ גם מעיזה להתנגד לפאשיזם של מוסוליברמן

      עמנואל , 31/01/09 15:26

      וגם עוד יכולה לעשות משהו נגדו.

      בגלל זה כל חיצי השנאה מכוונים אל מרצ. כי הם יודעים שקדימה והעבודה כבר חסרי חוט שדרה.

      לכן מי שמנתגד לליברמן ולליברמניזם, חייב להצביע למרצ! אחרת הוא יתעורר יום אחד ויגלה שגם לו סתמו את הפה. ראו למשל את תגובה 44

  • 84.

    מרצ צריכים להקהות את המצע המדני המגוחך שלהם ושיתמקדו נגד ש''ס בחברתי (ל''ת)

    ירון, 31/01/09 14:25

  • 83.

    זו מלחמה של האור בחושך, של פלורליסטיות וקבלת האחר מול גזענות

    ממש מפחיד., 31/01/09 13:45

    ושלילת השונה ממך, מלחמה של מדיניות דמוקרטית למדיניות פאשיסטית. ליברמן מייצג מדיניות מאוד פאשיסטית, ואם הוא יהיה יום אחד בשלטון הוא כבר יהפוך עצמו לדיקטטור. הוא לא מאמין בזה שיש גם דעות אחרות משלו והוא תומך במנהיג יחיד שזה הוא ובעם עיוור שהולך אחרי דבריו. ליברמן כנראה למד זאת ממנהיגו האהוב סטאלין. בחרתם בליברמן בחרתם בסטאלין היהודי.

  • 82.

    ליברמן באמת מפחיד. מזכיר משטרים מאוד אפלים (ל''ת)

    ליברמן=דיקטטורה, 31/01/09 13:36

    • ואותי דווקא מפחיד הסרטון

      פנינה, 03/02/09 16:40

      הוא מזכיר לי את סרטוני ההפחדה של עכברים= יהודים של האפל במשטרים.

      מספיק עם סרטוני השנאה. תביאו מצע נגדי!

  • 81.

    ליברמן מפחיד אותי לגמרי. רק מרצ יעצרו אותו. (ל''ת)

    מישהי שמבינה, 31/01/09 12:49

  • 80.

    מרץ-= % 60 ערבים 40% שונאה יהודיםבהפגנה בת-א הוכיחו אתזה

    נטלי תל אביב, 31/01/09 12:33

    בלי הערבים מרץ לא היתה קיימת במפה הפוליטית שיהיה בורור לכולם
    שהיום בישראל קיימות שלוש מיפלגות ערביות
    ומיפלגה אחת כאילו יהודית שבעצם רובה ערבים
    בהפגנה הגדולה של מרץ בתל אביב בה הונפו
    אלפי דגלי החמאס של פלישטין וכ 80% היו ערבים
    ואולאי יותר וצעדו ברח'' הראשי בת-א וצעקו
    באש ובדם לשחרר את פלישטין
    רבותאי איפו היגענו קן בתוך ת-א צריך להבין
    שמרץ תביא להרש ולא לדו קיום
    הערבים מנצלים את תמימותם של המיעוט היהודי
    הרחמן והחלש באופי שלו ביהדות

  • 79.

    מפלגה שמבזבזת את כספי הציבור לבחירות. שלטת במדיה ונרקקת ע''י העם (ל''ת)

    תפסיקו לחנך אותנו. תחנכו את משעל והניה. נראה אתכם., 31/01/09 12:24

  • 78.

    צריך להצביע לליברמן (ל''ת)

    יוצרי התשדיר שיכנעו אותי, 31/01/09 11:55

  • 77.

    אל תהיו מגוכחים

    ל רפי, 31/01/09 10:53

    זחאלקה, טיבי, בארכה, בשארה והחמאס ''מפחידים'' הרבה יותר...

    • לא כמוהו והסיבה היא כי לו יש לגיטימציה רבה של

      מפחדת מליברמן, 31/01/09 13:38

      יהודים. זה ברור שטיבי לא יצליח לשכנע לעשות פה רצח עם. ליברמן ישכנע לעשות רצח עם ורדיפה עויינת ואלימה כלפי מתנגדים לו. ליברמן מזכיר את סטאלין.

      • לזאת שפוחדת מליברמן

        חיים שמול , 31/01/09 14:29

        את תמימה.אם לטיבי היו מספיק קולות,היית נוכחת ברדיפה העוינת שלהם גם כלפיך.
        מזלך הוא שבינתיים אין לו.

  • 76.

    ליבני הרסה את מישרד החוץ אי אפשר לטייל בעולם ביגלל הסברה כושלת (ל''ת)

    שרוליק , 31/01/09 10:10

  • 75.

    ליברמן מסכן את ביבי ולא את מרץ. השת''פ בין מרץ וביבי מדאיג.

    ג'ומס לא מבין., 31/01/09 10:04

    לטווח ארוך מי שיפגע בציבור מצביעי מרץ, היא המדיניות של ביבי. מי שיתמוך בניצול ההזדמנות להיפטר מעובדים קבועים במפעלים ולהעסיק קבלני כוח-אדם.תהיה המדיניות של ביבי.לדלג במאבק כנגד האויב האמיתי אל אויב דמי. זו טיפשות שאין כמותה. וכנראה שההנהגה הנוכחית של מרץ סובלת מראייה לקויה של המצב.

    • ליברמן מסכן את מדינת ישראל.

      שי כ , 31/01/09 11:42

      גם את ביבי. גם את מרצ. גם אותך ואותי. הנזקים שיחולל נתניהו ניתנים לתיקון. הוא ממילא לא יחזיק מעמד הרבה זמן. פשוט אנשים צריכים להזכר במה שהספיקו לשכוח מאז הקדנציה הכושלת הקודמת שלו. אבל ליברמן מייצג כוחות אפלים ומסוכנים הרבה יותר בחברה הישראלית, כוחות של פאשיזם גזעני ואלים, ועליית כוחו תוביל אותנו לאסון. במרצ מזהים את הסכנה הזו היטב ומכוונים את החיצים לכיוון הנכון.

      • אתה הוא הפאשיסט!

        תל אביבי יהודי, 31/01/09 13:43

        להזכירך הפאשיסזם למד על ברכי הנאציזם , ושם הגדירו את היהודים כמביאי מחלות , שרצים , וכוחות אפלים ומסוכנים בחברה הגרמנית.

        אז תגיד לי שי כ. מי הוא הפאשיסט כאן?

        ליברמן שמנסה בכל כוחו להראות לעם את האבסורד שאנשים כמו אחמד טיבי ועזמי בשארה שיושבים בפלרמנט של המדינה שלנו קוראים בגלוי להשמדתה, או שמפלגה של אנשים אינטלקטואליים כמו מר''צ , נופלת בפח של עצמה ומוכנה לתת את סבתא שלה תמורת הבטחה ממולמלת של מישהו חסר כל כוח בממשל חסר כל סמכות בעזה שהוא עלול לחשוב על שלום.

        מי מסכן את האזרחים עכשיו?
        להזכירך, השאיפה של השמאל לדיבור איננה אפשרית כרגע. אין עם מי לדבר.
        עם הממשלה הפלסטינית? - אין חיה כזו.
        עם החמאס? - הוא לא מוכן לקבל את קיומה של ישראל , קל וחומר , למה שיכבד כל הסכם שיושג איתה.
        עם הפת''ח? - הארגון חסר כל כוח בעזה.
        עם הסורים? - הם בובה של איראן.
        עם האיראנים? - המנהיגים שלהם פנאטים ולא מוכנים לזוז בכלל ממשנתם.
        חיזבאללה? - נו באמת.. הם הבהירו חד וחלק במלחמת לבנון השניה מה דעתם על דיבורים איתנו...

        אז תגיד לי , שח כ.

        עם מי בדיוק אתה רוצה לדבר?!

  • 74.

    האם יש סיבה יותר טובה ליבחור ליברמן???? (ל''ת)

    yoji , 31/01/09 09:58

  • 73.

    ''טוראי'' ליברמן בתעמולת השמאל- על משקל היטלר אולי? נבלות אנטישמים. (ל''ת)

    לא תומך ליברמן, 31/01/09 09:12

  • 72.

    ל כל ציוני להחרים כל ערבי ויהודי התומכים בטרור הערבי נגדנו. (ל''ת)

    המחרים, 31/01/09 09:11

  • 71.

    השמאל העולמי והישראלי תומך בשמש העמים החדשה- האיסלם הרדיקלי הטרוריסטי. (ל''ת)

    רעמסס, 31/01/09 09:09

    • איך בדיוק חיברת בין שמש העמים לטרור האיסלמי?

      רות מאור , 31/01/09 10:32

      מילא. לא מוכרחים להבין מושגים כדי להשתמש בהם. אבל סתם לידיעתך - ליברמן הכי קרוב לשמש העמים.

      • הכוונה להערצה עיוורת של טרוריסטים מסיבות אידאולוגיות מוטעות (ל''ת)

        zviboger , 31/01/09 10:52

      • כשם שהשמאל תמך בטרור הסטליניסטי כך הוא תומך היום בטרור האיסלמי, וענה

        רעמסס, 31/01/09 11:19

        לך גם צבי יפה- התבלבלו לכם המושגים והפכתם לתומכי תנועות שחרור כביכול שהן גרועות ופשיסטיות בהרבה מהדמוקרטיות המתגוננות בפניהן. איני תומך ליברמן, אבל התעמולה הזולה של מר''ץ נגדו בזמן שחלקם צועדים עם דגלי האויב הפלסטיני בל אביב זה פשוט טירוף מערכות מוחלט.

        • יופי היי

          יופ לי דופ לי, 31/01/09 13:51

          בימין עושים חיים.

          בלי לחשוב
          בלי לקחת אחריות
          בלי בלבולי ביצים
          נכנס בהם עם הטנקים היפים שלנו
          יהיה שמייח.

  • 70.

    מר''צ הם פשיסטים והרי ההסבר

    מיכה, 31/01/09 09:02

    פשיסט עפ''י ההגדרה דורש שלטון דיקטטורי ושלטון כזה מטבעו שלטון חזק ואלים.
    מר''צ תמיד העריצו מנהיגות ערבית חזקה ואלימה, בתחילה אש''פ בראשות הפת''ח וכשהחמאס זרק אנשי פת''ח מגגות בתים, הם התחילו להעריץ ולתמוך בחמאס. מי שרוצה להידבר עם חמאס למעשה תומך בו ומשתף איתו פעולה. כך זה גם עם סוריה ואירן.

    המסקנה היא שככל שהמנהיגות הערבית יותר אלימה וחזקה, כך מר''צ תעדיף אותה על אחרות, תנטוש את תמיכתה במנהיגות קודמת ללא שום שיקולי נאמנות, שיקולי מדינתם, מוסר ואנושיות. פשיזם בהתגלמותו המכוערת והבוטה ביותר.

    • אתה חמור (ל''ת)

      ערן, 31/01/09 09:23

    • אתה חייב להבדק בדחיפות

      קובי, 31/01/09 09:40

      לא בטוח שזה יעזור אבל פחות כדי שיהיה לך נייר עם חתימה שתוכל להראות למישהו.

      אני בכל מקרה תומך בהדברות אפילו איתך למרות שאני לא תומך בך וקשה לי להאמין שאשתף איתך פעולה.

    • יא אללה

      רות מאור , 31/01/09 10:33

      כמה שטויות בתגובה אחת... רבנן... ואת זה כתבת לבד?

    • נכון, זו המציאות. מרצ תמיד תומכת באלימים מסתבר (ל''ת)

      נכון, 31/01/09 11:57

    • מר''צ הם פשיסטים ואני מסכים איתך

      תל אביבי יהודי, 31/01/09 13:50

      ההגיון שלך קצת לוקה בחסר , אבל הכיוון הוא נכון.
      ההסבר המדעי לזה הוא תסמונת שטוקהולם - הזדהות עם החוטף , למי שמכיר.
      מי שלא מכיר - גוגל בבקשה.

      במקרה שלנו , החוטף הוא בעצם המדינות הערביות שמקיפות אותנו. על כן, כאשר אנחנו רואים את העם הפלסטיני, אנחנו משייכים אותו אוטומטית ל''חוטף'' ועל כן מזדהים איתו.

      הבעיה היא שאנשי מר''צ לא מוכנים לקבל את האבחון הפשוט הזה שמעוגן בהרבה מאד תורה פסיכולוגית בדוקה.
      הם מאמינים שהשטיונות שהם המציאו לעצמם הם האמת.
      בדיוק כמו חולים סכיזופרניים.. הם לא מוכנים לקבל את האמת שזועקת להם בפנים '' הם רוצחים! הם מחבלים! הם לא רוצים שלום ! הם רוצים להרוג את כולנו!''
      האמת היחידה היא האשליות שלהם.
      לצערי הרב אשליות כאלו הם מדבקות מאד...
      והתרופה היחידה היא התערבות מיידית וכוחנית.
      וליברמן ייתן את זה.

      • נתת הסבר יפה, אבל

        עוד תל אביבי, 31/01/09 18:25

        לפי דעתי ההוכחה לכך שמרץ הם פאשיסטים היא העובדה שהם לא מתייחסים בשוויון לפלסטינאים, ו''מבינים'' אלימות שלהם כאילו הם מפגרים.
        אני לעומת זאת, לא מצפה מערבי להיות נאמן למדינת היהודים, אבל מאוד כועס עליו כשהוא משקר או דו פרצופי.

    • מר''צ הם האשה המוכה שחוזרת לגבר האלים פעם אחר (ל''ת)

      פעם, 01/02/09 02:26

  • 69.

    לא מבין על מה הרעש

    אושר, 31/01/09 09:02

    ליברמן רק מדבר ומדבר ומדבר.
    לליברמן יש קבלות רק על דיבורים כי עד היום הוא לא עשה כלום והוא גם לא יעשה.
    מי שכל כך מתלהב ממנו שיצביע לו בכבוד. בעיני זה קצת דבילי שכל המצע של מפלגה מתבסס על שנאה והפחדה והסתה של ציבור לא כל כך מפותח. בדיוק אותו ציבור שמרצ דואגת לו רק בלי כל ההתלהמות.
    מי שהכי מודאג מליברמן זה דווקא ביבי כי הוא כבר יודע שכשאתה ראש ממשלה הכל מקבל פרספקטיבה אחרת ואי אפשר לעשות כל מה שבא לך ואז הדבר האחרון שאתה רוצה בממשלה שלך זה פאשיסט דמגוג שלא עשה כלום כמו אביגדור.

  • 68.

    בלי ערבים? בלי בוגדים מבית ומחוץ? רק ליברמן!!!! (ל''ת)

    אבי, 31/01/09 08:37

    • ובלי מדינה

      רות מאור , 31/01/09 10:34

      לליברמן אין שום בעד. יש לו רק נגד. זה הכי פשוט. לא צריך להתחייב. שימו לב לאותיות הקטנות

  • 67.

    ליברמן יפוצץ את ישראל. (ל''ת)

    אורן, 31/01/09 07:41

  • 66.

    לראות בדמיון את פרצופם של זהבה ואורון וגילון-מספיק

    אסור להצביע-מרץ., 31/01/09 07:06

    לא יעזור לכם סמולצ'יקים...רק פרצופיכם וצרחותיכם וברבוריכם...יעלו בזכרונינו ו...נבחר את מי שאנו חושבים שיציל את המדינה מכם...כל כך הרבה שנים ברברתם...וראו איך העם ''מאמין''לכם...יאללה,יאללה...אימשי הביתה..מכוערי-נפש !!

    • אוה - פה טעית - רק מרצ!!! (ל''ת)

      רות מאור , 31/01/09 10:35

  • 65.

    המצע של מרצ הרבה יותר מפחיד. הזויים לא מאמינים לכם. (ל''ת)

    לא מפחידים, 31/01/09 06:30

  • 64.

    ממש מרצ מפחידה... הם עוד לא יודעים מה מחכה להם... בוקה ומבולקה...

    סקופידון, 31/01/09 04:29

    וחושך על פני תהום...

  • 63.

    מסר חכם ותשדיר מוצלח.

    יהודי , 31/01/09 04:12

    עריכת הסאונד אולי קצת חדגונית. אפשר היה להוסיף איזה drone ואקורדים של סכנה. הכל מקרה, מר"צ זו הבחירה הכי מוצלחת, בעיקר בגלל מה שהיא לא.

  • 62.

    רוצים את ליברמן ולא את טיבי ובאשרה בכנסת !

    mag222 , 31/01/09 03:08

    די נימאס מתומכי החמאס !
    אתם השמאלנים נמאסתם עלינו ואנחנו לא נחסל את המדינה היהודית גם אם ניצתרך להילחם בכם!

    • מלחמה של חצי מהציבור בחצי השני. זה ליברמן. (ל''ת)

      ., 31/01/09 03:41

    • אם לא יהיה לכם אותם בכנסת

      רות מאור , 31/01/09 10:36

      יהיה לכם אותם בטרור. קצת חשיבה עוד לא הזיקה.

      • נכון יש לחסל את הצי השני

        יגאל, 31/01/09 11:50

        הבוגדים והלא נאמנים, יש לחסלם, אף מגיב לא עונה על הסיסמה של ליברמן, כל המתנגדים לה הם הבוגדים והלא נאמנים, אף מגיב לא הסביר למה הדיאולוגיה של ליברמן היא לא נכונה, וכל המתנגדים רק זורקים סיסמאות חלולות ללא הסבר.

  • 61.

    צריך להצביע לאנשים הגונים! צריך לתמוך במרצ!

    דרור ניסן, 31/01/09 03:08

    צריך אנשים ישרים ונקיי כפיים בכנסת. צריך שליחי ציבור אמיתיים. צריך מרצ גדולה וחזקה!

    • התכוונת הזויים, מנותקים, כאילו 'יפה נפש' (ל''ת)

      הזויים, 31/01/09 15:37

  • 60.

    חייבים לעצור את השמאלנים תומכי הטרור האיסלמי !

    mag222 , 31/01/09 03:06

    הם מפחדים שליברמן מתחזק והם נחלשים !

    • שמאלנים תומכי טרור אין. ליברמן תומך הפשיזם האירופאי, יש!

      ליברמן הוא סכנה, 31/01/09 03:44

      ליברמן וישראל ביתינו מקיימים מגעים עם מפלגות פשיסטיות באירופה. הם ניסו להיכנס לגוש הכולל את המפלגה הפשיסטית האיטלקית שגם יורג היידר ניסה להיכנס אליו. ליברמן הוא פשיסט. נקודה. גם אלו שהם לא שמאלנים יבכו אחר כך.

  • 59.

    אני הצבעתי מרצ ב 96.

    ירון, 31/01/09 02:31

    היום אצביע ליברמן. כן, אני מעדיף לחיות בשלום, אבל יותר מכך, אני מעדיף לחיות.

    • אני רוצה לחיות בשלום, אבל מעדיף לחיות בכלל.

      תל אביבי יהודי, 31/01/09 13:53

      זו אחלה סיסמא.

      קבל ח''ח.

      צריך לשלוח אותה לקמפיין של ליברמן.

  • 58.

    מצטער, אבל המפלגה הזו לא רלוונטית יותר. (ל''ת)

    טל מצגר, 31/01/09 01:18

    • אין לך מה להצטער - מרצ רלוונטית יותר מאי פעם (ל''ת)

      רות מאור , 31/01/09 10:37

      • מר''צ לא רלוונטית

        תל אביבי יהודי, 31/01/09 13:59

        למר''צ יש את הרעיון הנכון בכל הקשור בתשתיות, חינוך וכל מה שהוא לא בטחון ומדיניות חוץ.

        אבל, הבעיה הגדולה ביותר על שולחן הממשלה ברגע שתבחר, תהיה הבטחון.
        על כן, אסור בתכלית האיסור שהממשלה תהיה איכשהו קשורה למר''צ.

        אני מעדיף כבר לחיות תחת השלטון הדיקטטורי של ש''ס , אבל, ככה לפחות אני אהיה בחיים במדינה משלי....

  • 57.

    רק מי הבמאי של התשדיר? (ל''ת)

    למה לא לפרגן, 30/01/09 23:51

  • 56.

    עשוי טוב אבל מוגזם למדי. לדעתי, מצביעי מרצ צריכים להצביע ליברמן

    באופן אירוני, קול למרצ=קול לש''ס, 30/01/09 23:37

    אם אתם מצביעים למרצ בזכות המצע האזרחי/חילוני, וסולדים מהמצע הקומוניסטי/פייסני/תבוסתני, אז תצביעו ליברמן. הוא יהיה בממשלה, והוא יוכל להשפיע. כדי להחליש את ש''ס חייבים להצביע בצורה ריאלית, ולא רגשית. עוד מנדטים לליכוד או ליברמן יחלישו את ש''ס. עוד מנדט למרצ יהיה בזבוז, ובעצם יחזק את ש''ס. תורת המשחקים, מה אפשר לעשות?

    בעניין הסרטון, כאמור, מוגזם למדי. בלי דרוזים? בלי הומואים? מה הקשר? הוא בסה''כ רוצה שאזרחי המדינה לא יתמכו באידולוגיה נאצית. זה יותר מדי לבקש? למה להוציא דברים מהקשרם? מרצ מתיימרים להיות מוסריים? איך אפשר לסלף ולשקר ככה אם יש לך שמץ של מוסר?

  • 55.

    מה המשותף בין הערבים לבין חברי החונטה הסמולנית?

    דמר94 , 30/01/09 22:19

    הערבים והסמולנים שונאים את מדינת ישראל ואת היהודים שנאה עזה אך שתי הקבוצות האלו אינן מוכנות להפסיק לקבל כספים מאתנו!
    הערבים דרך הביטוח הלאומי, עזרה כספית באוניברסיטאות, טיפולים רפואיים על חשבוננו ועוד, הסמולנים מקבלים משכורות עתק בבג"ץ, בפרקליטות, בתשקורת ובאקדמיה שבה... אסור לאף ציוני שמשלם את משכורותיהם של עוכרי ישראל אלו... לעבוד... כדי שיוכל להמשיך ולממן אותם עם מיסיו!רק בישראל! אני מאמין שהמצב הזה בזמן הקרוב, אנחנו נעקור את הסרטן הערבי יחד עם משתפ"יו היהודונים!

    • You are an ignorant facist - titbayesh

      jka10824 , 30/01/09 22:33

      Are you not ashame to use words like "yehudonim"? What is wrong with you? You forget where we came from - we are better than this.

    • קרא את המונולג של שיילוק לכל הגזענים המבקשים את ליטרת הבשר!!!!!!! (ל''ת)

      Ehad Haam-Zionist, 31/01/09 00:09

    • למה הביאו את הטינופת ממרוקו? (ל''ת)

      rr, 31/01/09 03:27

      • יפה.. דוגמא לבוחר מרצ טיפוסי, גזענים ושונאים (ל''ת)

        האזרח ק., 31/01/09 15:01

    • אתה אפילו לא יודע מה הדעות של השמאל. אז למה אתה מבקר? (ל''ת)

      Shirla, 31/01/09 03:45

  • 54.

    חייבים לחסל את הדיקטטורה הסמולנית! (ל''ת)

    דמר94 , 30/01/09 22:01

    • ש-מ-א-ל-נ-י-ת אנלפבת. עם ש'.לא ס'. צריך את השמאלנים כדי לשפר את החינוך

      ערן, 31/01/09 09:26

      כדי שאנלפבתים כמוך לפחות יקללו אותנו בעברית תקנית.

      • יצאת אידיוט - הוא התכוון לסמול מלשון קטן (זה שם חיבה לשמאל - הבנת?) (ל''ת)

        מורה ללשון עברית, 31/01/09 09:52

      • זה יהיה מובן יותר אם יכתבו: ''sמולנים'' ... (ל''ת)

        י, 31/01/09 10:51

      • שמאל אופייני - לא מעודכן, תקוע בעבר, מתנשא ושחצן(בעיקר על הערבים)

        גל, 31/01/09 15:43

        עדיין מאמין שהפשיסטינאים רוצים שלום...
        למה שנצביע לשמאל שלא מבין עובדות בסיסיות, חי בעולם של פנטזיות בהן אם רק נשב איתם ונסביר להם כמה אנחנו נחמדים, הם יסכימו לחיות איתנו בשלום.
        כמה דמים ישפוך עוד השמאל, על מזבח הפנטזיות האלה? יכל להיות פה שלום פונקיונאלי, (במקום השלום האוטופי של השמאל), אם השמאל לא היה משכנע את האויב, שוב ושוב, שאנחנו חלשים ויש להם סיכוי לנצח אותנו במלחמה.

  • 53.

    אם כשאני רוצה כנסת נקיה מבוגדים, זה אומר שאני גזען אז אני גזען גאה!

    יאיר, 30/01/09 21:48

    חברי הכנסת הערבים אמרו דברים שלא היו מביישים את נסראללה ביום טוב, מה ההבדל?!
    שהם מקבלים הרבה מאוד כסף מהמדינה...!

    הם בוגדים! ובוגדים יש לגרש!
    אין לי דבר וחצי דבר נגד ערבים, יש לי הרבה מאוד נגד בוגדים!

    • איזה מן בנדם אתה שאפשר להסית אותך כמו אפספוף בכזאת קלות.סמרטוט. (ל''ת)

      סטודנט, 31/01/09 09:27

  • 52.

    מזל שמישהו יודע לעשות את העבודה - העבודה תשב עם ליברמן! (ל''ת)

    אביתר, 30/01/09 21:18

  • 51.

    צריכים להשיג את הכתובות של השמאלנים הקיצונים כדי ...

    דמר94 , 30/01/09 21:16

    צריכים להשיג את הכתובות של השמאלנים הקיצונים כדי שנוכל "להפגין" מול הבתים שלהם! כל "שומרי זכויות (חיות) האדם" האלה לעולם לא ירשו ליהודים אפילו 10% מהזכויות של הערבים! אנחנו לא זקוקים לאישורים מהם מתי לתלות...שלטים,את מי לשכור לעבודה, מי יקבל אזרחות ועוד ולכן אני מאמין שרק אם הם יפחדו מאיתנו הם פתאום "יהפכו" לימניים! הסיבה היחידה שהם עדיין שולטים עלינו בחסות הבג"ץ האקדמיה והתשקורת היא משום שהם יודעים שאנחנו רק מדברים ואילו הם לצערנו ..עושים! עורו יהודים כדי להחזיר לעצמנו את המדינה שלנוץ שהשמאלנים הבוגדים שדדו לנו

  • 50.

    ב 11.2.09 אזרחי ישראל שולחים את חברי מר''צ להתפרנס מכתיבת טורים ב NRG..

    י, 30/01/09 20:51

    להתראות ובהצלחה לכולנו.

  • 49.

    מרצ היא גייס חמישי בתוך הכנסת

    אם אתם לא מאמינים לי, תקראו את המצע שלה, 30/01/09 20:32

    למצביעי מרצ - אם אתם כבר מצביעים לגייס חמישי, אז למה לכם להצביע לזיוף? תצביעו ישר לאוריגינל, תצביעו לבל''ד.

  • 48.

    השמאל לא מצליח לדבר עם חרדים יהודים, אבל עם חרדים מוסלמים תצליחו?

    גל, 30/01/09 20:27

    בבקשה, תתרגלו על היהודים, שם אתם יכולים להיכשל שוב ושוב בלי להביא למלחמה איזורית. כשתצליחו שם, ניתן לכם לשחק את הפנטסיות שלכם מול החמושים שמולנו.

  • 47.

    קיצר, שיכנע את המשוכנעים. (ל''ת)

    גל, 30/01/09 20:24

  • 46.

    צריך להיות או ערבי או גייס חמישי כדי להצביע מרצ

    ינשוף פיכח, 30/01/09 20:09

    ואני לא זה ולא זה
    לכן אצביע '' הבית היהודי''
    כי אין על אריה אלדד

    • אריה אלדד שייך לאיחוד הלאומי ולא לבית היהודי (ל''ת)

      אל תטעה - רק האיחוד הלאומי הוא ימין אמיתי!!!, 30/01/09 20:35

    • התבלבלת...

      sadato , 30/01/09 20:40

      אריה אלדד חבר באיחוד הלאומי ולא ב"בית היהודי"...

  • 45.

    הבטחתם יונה, עלה של זית, הבטחתם שלום, בבית הבטחתם..

    אביב, 30/01/09 19:53

    זה הזמן
    ישר כוח

    • אז הבטחנו...מה, אסור להבטיח? אתם אשמים שהאמנתם! (ל''ת)

      פריירים..., 30/01/09 21:08

  • 44.

    רק מרצ חזקה תעצור את ליברמן (ל''ת)

    דרור, 30/01/09 19:42

    • מרצ מיפלגה של הומאים ולסביות להוציא אותה מהחוק (ל''ת)

      שרוליק , 31/01/09 10:14

      • ככה עובד הפאשיזם. קודם כל מיעוטים, אחרי זה הומואים, אחרי זה "ירוקים"

        עמנואל , 31/01/09 15:22

        אחרי זה אנשי וועדי עובדים.

        יוציאו את כולם מחוץ לחוק, ויההי אפשר לבחור רק בין ביבי לליברמן.

        • דמגוגיה, אתה יודע מה זה... (ל''ת)

          דון קורטיזון , 01/02/09 22:43

  • 43.

    Very strange commercial for a party claiming to be democratic

    Russian Jew , 30/01/09 19:42

    It looks exactly like Dr Goebels' propaganda in the 30s. He was the one who used distorted pictures and slogans out of context. Hopefully the voters are mature enough to see for what it is

  • 42.

    חלק מחברי מר''ץ צעדו בתל אביב עם דגלי אש''ף והם קוראים לליברמן סטליניסט? (ל''ת)

    קיבוצניק מהדרום, 30/01/09 19:41

  • 41.

    בדרנים מר- משווים את ליברמן לסטלין בעוד הם עצמם כמפ''ם תמכו בסטלין

    לא תומך ליברמן, 30/01/09 19:40

    לאורך כל הדרך.

  • 40.

    That's right - say NO to fascism (ל''ת)

    jka10824 , 30/01/09 19:18

  • 39.

    אבל...................................................................

    ניר מרמת ישי, 30/01/09 19:10

    רק ליברמן מבין ערבית

  • 38.

    הבחירה הנכונה, שלכם בקלפיות. ניצולי השואה עם בוגרי עלה ירוק (ל''ת)

    מרקו, 30/01/09 19:03

  • 37.

    הנה נוספה לנו דפוקה נוספת למעגל הפחדנים.

    erez_e1 , 30/01/09 18:49

    את באמת חושבת שכולנו אידיוטים כאשר אנו מגיעים להצביע שתשדיר אינפנטילי ישנה את דעתנו?

    • את דעתם של אידיוטים זה באמת לא ישנה (ל''ת)

      תמה, 31/01/09 00:04

  • 36.

    איזה אידיוט צריך להיות בשביל לקנות דמגוגיה זולה של מרץ

    מרק, 30/01/09 18:46

    אולי בגלל שנולדתי בברה''מ את הדמגוגיה צדקנית של מרץ כל כך מגעילה אותי.

    • אידיוט כמוך (ל''ת)

      אריק, 30/01/09 19:45

      • אני שמח שגם אתה לא מצביע מרץ (ל''ת)

        מרק, 30/01/09 21:21

  • 35.

    מי בדיוק מתלבט בין מרצ וליברמן?

    אייל, 30/01/09 18:41

    טוב, נו רק לא ליברמן - אז אני אצביע ליכוד, איך זה עוזר למרצ בדיוק?
    תתקפו את המערך הגוסס, את עלה ירוק המלבלבת, את המפלגות הערביות שלא מייצגות נאמנה את קהל בוחריהן - אל תבזבזו את המשאבים שלכם בשביל לעזןר לליכוד.

    • אף אחד. הקריאה היא למי שחושב להצביע לקדימה ולעבודה, שימכרו את נישמתן

      עמנואל , 30/01/09 19:12

      לליברמן אחרי הבחירות.

      אם אותם אנשים יבזבזו את קולם על מפלגות שתמורת כמה תיקים לא חשובים ירוצו לממשלה עם ליברמן, הם יצטערו אחרי זה.

      רק הצבעה למרצ היא 100% הצבעה נגד ליברמן, ונגד ביבי.

    • צודק, השמאל איבד כיוון, אבל האמת שהגיון לא היה אף פעם הצד החזק שלהם

      האזרח ק, 30/01/09 22:39

      צודק, השמאל איבד כיוון, אבל האמת שהגיון לא היה אף פעם הצד החזק שלהם

  • 34.

    עלי זה עבד - טיעון מאד משכנע ורלוונטי (ל''ת)

    כבר כנראה לא מתלבטת, 30/01/09 18:20

  • 33.

    אני כבר הבנתי שאין תחליף - רק מרצ נותנת לנו עתיד ותקווה

    עוד מצביע מרצ, 30/01/09 18:13

    לפני שהאח הגדול משתלט על כולנו וליברמן מפשפש לי בציציות ואוכל לי מהשרימפס, אני מצביע בשביל המפלגה היחידה שגם עושה וגם עומדת מאחורי דבריה שלא לשבת עם ליברמן או עם ביבי.

    מרצ גדולה=חופש, שוויון, חירות, שלום, בריאות, צדק חברתי וצדק סביבתי.

    • מר"צ גדולה = המוני מהגרים ערבים באים לישראל

      ישר ולענין , 31/01/09 08:20

      ותהליך הדרגתי של הפיכת ישראל למדינה שכל מוסלמי ישאף לגור בה.
      היהודים לא יגורשו, חלילה. הם יעזבו "מרצונם".

    • הנה עוד 1 שבמשגל הראשון שמע את -''אני ואתה נשנה את העולם

      דוגרי, 01/02/09 02:35

      והחוויה החיובית התערבבה לו עם של השיר והתקבעה במוחו כ''כ חזק- מעין טראומה חיובית, כך שהוא שהוא פועל ברפלקס מותנה בחשיפה למילים כמו: שלום אחווה וכו...

  • 32.

    אימא'ה אני פוחדת מליברמן

    רות מאור , 30/01/09 18:07

    רוצה רק טוב. רוצה רק מרצ.

    • זה טוב שאת פוחדת, תכיני את הוואזלין. (ל''ת)

      דון קורטיזון , 31/01/09 00:47

  • 31.

    תודה, שכנעתם אותי

    ~, 30/01/09 17:45

    להצביע ליברמן.
    למה ?
    כי אתם שקרנים עלובים, מה רע בזה שערבי ישראל יצהירו על נאמנות למדינה?
    בכל המדינות בעולם האזרחים מצהירים נאמנות.
    ומה יש לכם מדרוזים?, הם נאמנים למדינה וליברמן לא נגדם, הוא רק נגד הגיס החמישי שיושב בתוכנו.

    • באיזה מדינות האזרחים מצהירים על נאמנות סתם כך?

      רות מאור , 30/01/09 18:39

      במדינות מסוימות נהוג להצהיר אמונים עם מינוי למשרה בכירה/רגישה.
      בבקשה לא לזרוק סתם כך מילים בלי גיבוי

      • לרות -תגובה ל31

        Even Mekir , 30/01/09 19:12

        בארצות הברית, שוויץ ויש עוד אבל זה לא חשוב כלל , המצב בארץ כמו בכל מדינה בעולם מחייב הפסקת פעילות על חשבון המדינה של כל מי שמתנגד לקיומה וכן של כל מי שמצהיר שיש להשמידה - מה כל כך לא ברור ויוצא דופן כאן?

        • אדון מקיר-אז למה ליברמן מסרב להישבע כמו בארהב נאמנות לעקרונות החוקתיים

          Ehad Haam-Zionist, 31/01/09 00:08

          של מדינת ישראל, כפי שנוסחו במגילת העצמאות ובחוקי היסוד שלה?????????

        • שקר - בארה''ב רק מהגרים נדרשים להצהיר על נאמנות! (ל''ת)

          ולא אזרחים שנולדו שם. יחי ההבדל הקטן., 31/01/09 18:34

      • באיזה מדינות? לא מעניין האמת. נעשה תקדים אם צריך.

        דון קורטיזון , 31/01/09 00:49

        כשבמקומות אחרים בעולם המצב יהיה כמו כאן, אז נשווה. כרגע, אנחנו מוקפים אויבים מבית ומבחוץ.

    • כי בלי הדובון והעוזי, לא רואים שהוא דרוזי...

      עמנואל , 30/01/09 19:14

      כשיש קיפוח וגזענות, היא אף פעם לא נעצרת איפה שמתכוונים.

      ליברמן זורע אווירה של פחד, גזענות ושנאה. והיא לא תעצר, רק תחריף.

      • לא, דמגוג בלירה ורבע.

        דון קורטיזון , 31/01/09 01:06

        הוא מפחיד אנשים מסוגך.
        אנשים שמפחדים שיאלצו אותם לעשות את הדבר הנורא מכל. להצהיר על נאמנות למדינה בשביל להתקיים בהכאזרח שווה חובות וזכויות.
        המדינה הזאת גזענית באופן כללי כי היא מלאה באנשים בעלי דעות קדומות. ולא רק נגד ערבים.
        אבל במקרה של הערבים בישראל, אמממ, ממש קשה להיזכר מה גזעני בשנאה שלי כלפיהם.
        פשוט מאוד. כי מי שמבדיל את עצמו גזעית ונלחם בנו גזעית, הוא נשנא על רקע גזעי.
        אל תהיה אדיוט. זה כמו לומר לאמריקאים ששונאים את הציבור המוסלמי שהצדיק את פיגועי ה-11 בספטמבר. שבוצעו כמובן על רגע דתי. שהם גזענים.
        איבה כלפי מגזר מסוים שמבצע פעולות אלימות כנגדך, היא דבר טבעי ולא גזענות.
        גזענות יוצרת את הסיבה ולא הסיבה היא היוצרת את הגזענות.
        גזענות אינה דורשת סיבה ממשית. היא פשוט שנאה חסרת כל בסיס. הנובעת פשוט משנאת הזר והשונה.
        ואני כימני ממש לא שונה ערבים כי הם ערבים.
        אני לא שונא את מובארכ או את המלך חוסיין למשל. וגם לא דרוזים או דוברי ערבית בכלל.
        אני מתעב את כל מי שחולק על זכות קיומי וזכותי ההיסטורית כיהודי על כל שטחי ארץ ישראל המודרנית. (לא מהפרת עד החידקל ולא שתי גדות לירדן בלה בלה...)
        וזה כולל גם את נטורי קרתא, שמאלנים קיצוניים בארץ, ערבים תומכי טרור מוסווים במכבסת מילים והוגואים צ'אבסים. וכפי הידוע לי, אין שום מכנה משותף גזעי בין כולם.

  • 30.

    עלי זה עבד, אני רועד מפחד האמת (ל''ת)

    איתן, 30/01/09 17:11

  • 29.

    כל כתבה כזאת = עוד מנדט לליברמן

    כל הכבוד ל NRG, 30/01/09 17:00

    כל הכבוד ל NRG

  • 28.

    אותי זה לגמרי שכנע ואני מתכוון להצביע מרצ! (ל''ת)

    תלמיד יב', 30/01/09 17:00

  • 27.

    אני אצביע ליברמן גם בגללכם... נמאס כבר מהאשליות שאתם מוכרים לנו שנים

    לא יעזור לכם, 30/01/09 16:55

    פעם הצבעתי לעבודה , אח''כ לקדימה עכשיו רק ליברמן! הגיע הזמן שיהיה שיווין אמיתי בארץ הזאת... רק אזרחים נאמנים למדינה וחוקיה יהנו ממטעמיה...להתראות ותודה על הדגים

  • 26.

    מר''צ - מפלגה של דמגוגיה שמאלנית בגרוש.

    אירית, 30/01/09 16:38

    הפנים של ג'ומס המכוערות יותר מרתיעות.
    לפחות ליברמן סקסי.

    • וואלה שיקול לבחור מנהיג למדינה.

      רות מאור , 30/01/09 18:41

      שלא לדבר על זה שהפנים של ג'ומס משקפים חוכמה ואלה של ליברמן רשעות וקטנוניות.

      • האינך מבחינה ב''בוקיות ''שלו?את מי אורון משכנע?

        רות,פניו=מסכה מזויפת..., 31/01/09 07:27

        על איזו קרקע אורון גר? איזה כפר כבוש מתחת לקיבוצו?..רות,אל תהיי טפשה כל כך....!!!הם ברברנים,צעקנים ,ולא עשו כלום...עד היום הזה..סתם צבועים!!מקבלי משכורות על קשקושיהם...
        (נו,אילן גלאון...)..איזו בדיחה -מרץ...!

      • מה כאילו הוא מנסה להיות-''גיזעי''בחברה''עם הכינוי הדוחה הזה

        חה חה חה..., 01/02/09 02:41

        -''ג''ומס'' -נישמע כמו עוד ערבי -טוב מה אני מתפלא....

  • 25.

    מעניין שכל אדם שאני מכיר ומצביע מרצ (3 אנשים)

    צריך להיות אדם חריג., 30/01/09 16:35

    הוא אידיוט באופן מובהק.
    ממש בלי קשר לפוליטקה- גם דחוי בחברה, גם מוכר כ ''הטמבל הזה'' (גם ע''י חבריו המעטים).

    • תרגע כפרה. לגדול בשוק הכרמל זה לא מדגם מייצג

      מצביע מרץ אינטלגנט, 30/01/09 17:25

      שתכיר אנשים משכילים ואיכותיים נדבר.
      מעניין שכל הימנים קיצוניים הם עמחות בורים בובלילים טיפשים.

      • מי שמציג את עצמו כ''אינטלגנט'' סביר שיש לו בעיה נפשית, כמו מי שמציג את (ל''ת)

        את עצמו כ''שפוי'', 30/01/09 22:46

    • הוא אידיוט מפני שאתה לא מבין את מה שהם אומרים?

      רות מאור , 30/01/09 18:43

      הנה אני מקלידה לאט, אולי תבין.

      • בדרך כלל מדובר בחננות, ילדי כאפות שבוחרים מרצ מתוך נקמנות, (ל''ת)

        ליבי עליהם, הגוזלים, 30/01/09 22:51

        • לרות מאור - האינטליגנטית

          סתם דפר שמצביע ליברמן, 31/01/09 04:25

          תמשיכי להקליד לאט לכל הדפרים שכמונו - אבל בואי אני אקליד לך משהו:
          ליברמן = 18 מנדטים - מפלגה שלישית בגודלה
          מר''צ = 3-4 מנדטים - לא רלוונטים בכלל

          מקווה שהבנת גברת אינטיליגנציה ואם לא אז לא נורא - את לא ממש רלוונטית.

        • עדיף חננות על ערסים (כמוך?) שמצביעים ימין (ל''ת)

          נטלי, 31/01/09 13:14

      • לא רות-כי הוא חושב שהוא פטרון ויכול לכפות על הערבים לאהוב אותנו

        לרות מאור, 30/01/09 23:51

        ויכול לשנות את העולם בעזרת ניתוח אנליטי של כל דבר, אבל אין לו שמץ בפסיכולוגיה חברתית (שרלוונטית מאוד לגבי הערבים אם רוצים להבין מה הם רוצים או איך אפשר להסתדר איתם)בקיצור עולמו ועולמם רחוקים ממזרח ומערב ועוד יש לו היומרה לכעוס על הימנים (שמבינים איך ראשם עובד)על כך שלא רוצים אותם ביננו.הבנת .רות. סוף.

      • ופרצופם אטום.פני מסכה.וזהבה-ברשעות,בצווחות...

        רות,פקחי עיניך והטי אזניך לקשקושים שהם מקשקשים, 31/01/09 07:36

        אף אחד מהם אינו משכיל. אילן-הוא מיוחד בטימטומו...ראי את הבעת עיניו=רשע.
        רות,אולי גם פניך כאלה...ואופיך כזה...אמרי,מה השכלתו של אורון הבוק??(בית ברל?סמינר הקיבוצים?אורנים? המכללה בעמק? ספרי לנו אם יש להם בגרות....לאינטליגנטים שלך...

    • הם מנסים להיות יוצאי דופן...סמולצ'יקים-סמרטוטיים. (ל''ת)

      כמה שאתה צודק!!!, 31/01/09 07:29

  • 24.

    כן למרצ! לא לגזענות! (ל''ת)

    אשה, 30/01/09 16:20

    • אם כבר תחזקי את המפלגות הגדולות, כנסי וגלי מי דאג למעמד האישה

      idan1986 , 30/01/09 16:33

      בעבודה - שלי יחימוביץ'

      בליכוד - גדעון סער

      הצבעה למפלגות הגדולות מחזקת את הדמוקרטיה והיציבות. מפלגות קטנות הן סחטניות!

      אם מרצ טובים בחקיקה כמו שהם טוענים לא יזיק להם אופוזיציה. אבל מול איומי הטרור והמשבר הכלכלי צריך ממשלה חזקה עם נתניהו בראשה וברק כשר בטחון ובלי עסקני קדימה.

    • אכן לא לגזענות לא למר"צ הצבועה ולא לליברמן הגזען (ל''ת)

      דולפין סגול , 30/01/09 16:45

  • 23.

    עצוב מאוד

    רק לא מר''צ, 30/01/09 16:13

    מפלגה שמנסה לגרוף מנדטים על הגב של מפלגה אחרת - ועוד עושה את זה בצורה המכוערת ביותר שיש - השמצה והכפשה - היא מפלגה זולה ומיותרת לחלוטין. תמשיכו לטפוח לעצמכם על השכם. בינתיים מר''צ רק יורדת בסקרים וליברמן רק עולה! (מישהו אמר קמפיין כושל של מר''צ?)
    כבר ראינו מה אוסלו עשה (ועדיין עושה) - והספיק לכולנו.

  • 22.

    התלבטתי בין העבודה וקדימה

    shaygol , 30/01/09 16:13

    אבל כשהתחלתי לשמוע את ליברמן מדבר, חתכתי שמאלה למרצ.

  • 21.

    הרעיונות של ליברמן מסוכנים

    בושי, 30/01/09 16:12

    אבל מצידי שיגיע לממשלה, ונראה מה יעשה אז.
    אני מהמר - או שיישם את המדיניות שלו ותוך חודשיים אנחנו במלחמה כוללת, או שלא יקיים את כל הברברת המתלהמת שלו, ואז כולם יבינו שאין לו משהו טוב יותר להציע מאשר לאחרים.
    חברים, אין נוסחת קסם! 1תתעוררו

  • 20.

    אולי אני נשמע קצת תעמולן, אבל מרצ מדברים על הבעיות

    גונן, 30/01/09 16:12

    באמת, אפשר לחשוב שאנחנו לא יודעים איך ירה הסכם השלום. כולם מסכימים על אותן עקרונות, חוץ מליברמן והימין הקיצוני. בסופו של דבר זה מה שיהיה.
    השאלה היא מה יהיה עם כל שאר הדברים במדינה - מה יהיה עם הביטוח הרפואי שלנו, הפנסיה, התחבורה, המים, האוויר וכל שאר הדברים ששלוש המפלגות הגדולות לא באמת מטפלות בהם. כחילוני אני גם חושש מהכפיה הדתית שהשתלטה כאן על כל חלקה טובה ועומדת להפוך אותנו לעולם שלישי.
    מקווה ששיכנעתי מישהו, או לפחות גרמתי לו לחשוב.

    • נכון, אתה באמת נשמע כמו תעמולן פלשתיני. (ל''ת)

      ..., 30/01/09 17:48

  • 19.

    מרצ = אהבת מדינת ישראל

    ארנון מהצפון, 30/01/09 16:11

    מי שרוצה מלחמה בלתי נגמרת, זיהום אוויר, עוני נוראי ומכירת המדינה לעשירים ולחרדים הוא בעיני שונא ישראל. מרצ אוהבת את המדינה ורוצה שיהיה לנו עתיד בה. לכן אני ומשפחתי נצביע מרצ.

    • רק צמיחה -- צריכה -- מקומות עבודה -- צדק חברתי

      idan1986 , 30/01/09 16:29

      בין 2003-2005 היה נתניהו שר אוצר ועשה קיצוצים שפגעו במעמדו האישי אך הצילו את הכלכלה הישראלית. כך הגענו למצב שג'ומס ושלי יחימוביץ התווכחו בכנסת איך להשתמש בכל הסכומים שבקופת המדינה. אך לא פירגנו למי שמילה את הקופה.

      המלחמה נכפתה עלינו מצד האסלאם הקיצוני - כנס לאתר המעקב על התקשורת הפלסטינית שהוקם ע"י ממשלת נתניהו בשנות ה90 ותבין מול מי אנחנו מתמודדים: http://www.pmw.org.il

      הליכוד מתייחס לענין איכות הסביבה במצעו וארדן וסער פעלו למען זה בחקיקה. אם כבר אתה מדבר על איכות הסביבה אופיר פינס מהעבודה ודוב חנין מחדש הם הח"כים המצטיינים בתחום.

      שנאתך לחרדים מעבירה אותך על דעתך, נתניהו בינתיים היחיד שהעז לקצץ להם ובשביל לעודד אותם לצאת לעבודה צריך ללכת איתם יד ביד ולא נגדם.

      די להסתה כנגד נתניהו! הוא הברירה האחרונה לפני שהמדינה הזו הולכת פייפן בידי עסקני קדימה.

    • מה מרץ עשתה למדינה עד היום????-כלום.

      לארנון מהצפון.., 31/01/09 07:43

      סתם חבורה של פטפטנים-קשקשנים-כלומניקים!!ראה איך הם מתאדים בסקרים...ובצדק !!!
      הם אינם משכילים.הם גסי- רוח ,צווחנים...קשקשנים...סמולצ'יקים -סמרטוטיים,כמו שסער אמר..
      להם תצביעו???_איזו בושה...ראו, ליברמן עולה בסקרים על העבודה העלובה...
      ראו את פניהם חסרי המבע של אורון-וילן-אילןוזהבה הרשעית...איך הם גודלו וחונכו??

  • 18.

    מול כל הימין צריכים אופוזיציה חזקה

    וזאת תהיה מרצ, 30/01/09 16:11

    מפלגת העבודה וקדימה ישר ירוצו לתוך ממשלתו של ביבי. מי שחושב על העתיד ולא רק על הכיסא ראוי שיקבל הרבה מנדטים בבחירות הקרובות. מרצ הרוויחה את זה ביושר.

  • 17.

    אין כמו מרצ. אין ישרים יותר מהם.

    ניר, 30/01/09 16:11

    מה בסך הכל אני רוצה? מפלגה שלא תשקר לי בפרצוף ושלא יהיו בה גנבים. יש מפלגה אחת כזאת ועבורה אני אצביע.

    • גם החמאס הם אנשים ישרים...אממה-מה? שונאים אותנו. (ל''ת)

      אנשים ישרים..., 30/01/09 18:25

    • מר"ץ ישרים? רק החונטה השמאלית בפרקליטות מכסה על פישעיהם

      מוישה זוכמיר א"י , 31/01/09 00:45

      כי רבים הם.

    • מה קרה לזהבה ולקיבוצה...האם אתה זוכר את המזכיר של הקיבוץ שעשה הרבה כסף (ל''ת)

      קיבוצה של זהבה היה בכותרות.=מרץ., 31/01/09 07:45

  • 16.

    אם הייתי יכול לבחור, הייתי בוחר במרץ

    ערן (בן 17), 30/01/09 16:11

    בפעם הבאה...

    • בפעם הבאה?

      pele_11 , 30/01/09 18:12

      בבחירות הבאות שבשבילך יהיו הפעם הבאה,מר"צ
      כבר לא תהיה קיימת במפה הפוליטית מפני שהם עצמם יעבירו חוק בכנסת הבאה שצבועים לא משתתפים בבחירות

  • 15.

    זאת בדיוק הסיבה שאני אצביע מרצ

    גדי, 30/01/09 16:11

    זאת לא תעמולת בחירות - זאת הישרדות

  • 14.

    בעבודה רק פינס מתנגד לליברמן, מרצ היחידה שלא תשב איתו

    naamanus , 30/01/09 16:05

    לכל המתלבטים: העבודה וקדימה ישבו עם ליברמן וסביר מאוד להניח שלא יתנגדו לשבת איתו בעתיד בממשלה בראשות ביבי. מרצ היחידה שמתחייבת לא לשבת עם ליברמן וביבי.
    תחשבו על זה כשתהיו מאחורי הפרגוד.

    • לעומת זאת...

      sadato , 30/01/09 16:57

      מרצ מתנגדת לישיבה בקואליציה עם נתניהו וליברמן, אך מסכימה לשתף פעולה עם ציפי לבני - מנהיגת "קדימה" שהובילה (ביחד עם אהוד אולמרט) את ישראל לשתי מלחמות עקובות מדם בלבנון ובעזה. היכן היושר האינטלקטואלי של אנשי השמאל? ביד אחת בונים קמפיין פוליטי על גבו של אביגדור ליברמן ה"גזען" וה"פשיסט", ובאחרת מגבים את "קדימה" - תנועה שהצטיינה בשני תחומים: גירוש יהודים והרג ערבים.

    • ואוו, מרצ עם כל ה5 מנדטים שלה לא תשב עם ליברמן...

      תום, 30/01/09 18:13

      למי אכפת - זו סתם מפלגת שמאל הזויה בשוליים

      • אם יהיו 10 מנדטים למרצ זה יהיה איכפת. וזה אפשרי אם

        עמנואל , 30/01/09 19:10

        אם מי שהיום אורמ שיצביע "לציפי לבני" יבין שהבחירות הן לא אישיות, אלא לרשימות. גם הצבעה למרצ היא הצבעה בעד מועמד/ת גוש המרכז-שמאל לראשות הממשלה. ומצד שני הצבעה לקדימה, היא הצבעה גם למופז, ורוחמה אברהם, וזאב בוים וצחי הנגבי, וכל שאר הליכודניקים שיחזרו לליכוד אחרי הבחירות.

        • זה לא משנה...

          sadato , 30/01/09 19:25

          נניח שמרצ תצליח "לגנוב" 2-3 מנדטים מ"קדימה". האם זה באמת ישנה את המצב? הרי לגוש הימין בהנהגת נתניהו וליברמן יהיה עדיין רוב מוצק. חיים אורון הצהיר שלא ישב עם הליכוד וישראל ביתנו בקואליציה (משום מה הוא מוכן לשבת עם "קדימה" - מפלגה שהיתה אחראית לשתי מלחמות ולהרג המוני של ערבים בשנים האחרונות). כנראה שייגזר על מרצ לבלות קדנציה נוספת באופוזיציה ולהפוך לתנועה חסרת השפעה ובלתי רלוונטית.

          • אתה צודק, זה לא משנה, גם ככה ראש הממשלה האמיתי זה אובאמה (ל''ת)

            מואהאהאההה, 31/01/09 18:31

  • 13.

    התשדירים של מרצ מעולים.

    The_Red_Fan , 30/01/09 16:04

    היא מעלה נקודות מאוד חשובות ששווה להצביע לה בגללן!

    • זה הדבר היחיד שמעולה אצלם ואה כן...

      idan1986 , 30/01/09 16:38

      ניצן הורוביץ שיהיה עוד ח"כ איכותי במקום עסקני קדימה.

  • 12.

    להציל אותנו מהשמאל הרופס

    אריה, 30/01/09 16:02

    אל דאגה אתם הולכים ומתמעטים וזה מה שטוב לא קשור לליברמן שאני מקווה שמפלגתו תקבל 20 מנדטים

  • 11.

    פקה פקה מרצ מדברים, כמו השלום שהביאו - חלומות בלי כיסוי, ומה כן? כנסו.

    idan1986 , 30/01/09 15:37

    שימו רגע בצד את הציניות, תקראו את העובדות ותבינו שהיחיד שהוכיח את עצמו זה נתניהו.

    בממשלתו בין השנים 1996-1999 הייתה ירידה דרסטית בפיגועי התאבדות עד ל0, זה לפני שברק נבחר והציע לערפאת הכל - מה שגרם לאינתיפאדה, כנס ותראה:
    http://he.wikipedia.org/wiki/פיגועי_התאבדות_בישראל

    בין השנים 2003-2005 נתניהו כשר האוצר הציל את הכלכלה מקריסה טוטאלית. ראה ספרו של החשב הכללי לשעב באוצר ירון זליכה "הגווארדיה השחורה - על שוד הקופה הציבורית".

    כיום נתניהו מפרסם תוכנית למהפכה במערכת החינוך. בעת ממשלתו החל עם פרויקט מחשב לכל ילד במסגרתו חולקו עד היום כ30,000 מחשבים! כולם מדברים - הוא פועל ומפרט בדיוק מה צריך לעשות:
    http://www.netanyahu.org.il/education

    הליכוד מייצג את העם - חילונים ודתיים, ניצים ויונים...

    ההתקפה של קדימה עליו שוכחת להזכיר שהוא התנה משאל עם בהצבעה על ההתנתקות, שרון לקח את זה למתפקדי הליכוד שהצביעו נגד וצפצץ עליהם. נתניהו ניסה למזער נזקים כמו שמירת ציר פילדלפי ותגובה לירי החמאס, אבל אריק המשיך בגלל החקירות (ראו ספרו של בוגי יעלון "דרך ארוכה קצרה) - כל זה לא הותיר לנתניהו ברירה אלא להתפטר. מה שלבני וברק היו צריכים לעשות אחרי וינוגרד אך נשארו דבוקים לכסאות.

    אנשים תצילו את המדינה מקדימה והשמאל, מפלגות קטנות כמו האיחוד הלאומי והבית היהודי מחלישות את הדמוקרטיה, למען עתיד ילדיכם - שימו מחל בקלפי.

  • 10.

    הבעיה שזה רק חצי עבודה. החצי השני זה להזכיר שקדימה תשב עם ליברמן

    עמנואל , 30/01/09 15:28

    והעבודה תשב עם ליברמן, ובעיקר ששתיהם יצטרפו לממשלת ביבי-ש"ס-ליברמן בלי היסוס, אם רק ביבי ירצה אותן.

    זה לא מספיק לשכנע שליברמן זה רע. חייבים להזכיר שרק מרצ לא תמכור את נשמתה לליברמן

    • מרצ מפלגת את העם, כדי לשנות את החברה לא הולכים נגד

      idan1986 , 30/01/09 15:49

      נגד החלק בעם הימני (הרוב שהתפכח אגב)
      נגד הציבור הדתי לאומי שמשרת נאמנה את המדינה
      נגד החרדים ששומרים על הריבוי הטבעי

      מי דאג למעמד האישה בכנסת האחרונה? גדעון סער
      מי פועל כל הזמן למען חוקה? מיקי איתן
      מי פעל למען הסטודנטים? סילבן שלום

      רק הליכוד הביא שלום עם מצרים
      רק הליכוד עצר את הפיגועים של אוסלו

      אני חילוני גמור ואפילו אתאיסט, סטודנט למדע המדינה שמפעיל את הראש וחושב, לא מקבל אגורה לתגובה כמו שעושים בקדימה אך ממעקב אחר נתניהו בקריאת ספרים שכתבו עליו, פגישות עם יהודים בצפון אמריקה שמשקיעים פה - הוא והליכוד היחידים שיודעים מה הם עושה!

  • 9.

    ומה עם פניה הצבועות של זהבה גועלון? (ל''ת)

    pele_11 , 30/01/09 15:07

  • 8.

    האשמות שיקריות ומשוללות יסוד נגד ליברמן

    אלון, 30/01/09 15:00

    הוא לא נגד ערבים, הוא נגד תומכים בטרור.

    כל מה שהוא הציע זה שהערבים יצטרכו לחתום על כך שהם מקבלים את ערכי היסוד של מדינת ישראל, בתמורה לאזרחות מלאה ושוויון זכויות מלא.

    מרצ מסיבה לא ברורה מתנגדים לשוויון בין האזרחים, וסבורים שלערבים יש זכויות יתר, כלומר שמותר להם לפגוע במדינת ישראל ולהשתמט מכל החובות ובמקביל לקבל את כל הזכויות.
    מרצ בעד אפליה, ליברמן בעד שוויון וצדק.
    מרצ פוחדים מהערבים, ליברמן לא.

    • כלומר, אתה מתנה אזרחות באמונה בדעות מסוימות

      ומה עם חופש הדעה?, 30/01/09 16:39

      חופש הדעה זה אחד העקרונות החשובים של הדמוקרטיה, אתה לא יכול להתנות אזרחות בדעה פוליטית מסוימת (במקרה הזה, ציונות). אולי גם תשלול מחרדים אזרחות אם הם יסרבו להצהיר שהם מאמינים בערכי הציונות? זה אבסורד ומתאים למדינות פשיסטיות/דיקטטוריות ולא לדמוקרטיה.
      בנוסף לכל, אם מישהו באמת מתכנן לרגל נגדנו או לבצע פיגוע, מה ימנע ממנו לחתום על ההצהרה ואז לבצע את זממו?

      • האזרחות מותנת בהשבעת אמונים למדינה

        P, 30/01/09 17:51

        בכל העולם זה קיים.
        איך בארה''ב חייבים להשבע אמונים לדגל בשביל אזרחות?
        גם הם גזענים ?

        • רק מהגרים חדשים. לא מי שנולדו בארה''ב! (ל''ת)

          די לדמגוגיה, 31/01/09 13:15

        • שקר וכזב. זה נכון רק למהגרים חדשים ולא למי שכבר אזרח! (ל''ת)

          יחי ההבדל הקטן, 31/01/09 13:21

      • חופש הדעה

        האחד, 30/01/09 21:46

        בכל מדינה מתוקנת יש גבולות לחופש דעה - כפי בן אדם לא יכול להיות נגד אנשים עם צבעם עור שונה משלו . וגם בן אדם לא יכול להיות נגד מדינה ובעד רצח אזרחים במדינה שהוא חי ולתמוך באיובים של המדינה שהוא חי . הוא יכול להתנהג למדיניות הממשלה ודרכה אבל לא נגד המדינה .

        • אתה מתבלבל בין חופש הדעה לחופש הביטוי (ל''ת)

          ..., 31/01/09 13:22

          • לא נראה לי

            האחד, 31/01/09 15:57

            לחופש ביטוי וחופש הדעה הרבה משותף - איך אנשים יידעו מה אתה חושב אם אתה לא מבטא את המילים שלך . עדין אין מכשיר לקרוא מחשבות של האנשים אז אפשר להגיד ביטוי והדעה זה אותו דבר

    • תגובה לעניין - מילים כדורבנות!!!

      אירית, 30/01/09 16:39

      אבל במר''צ - חיים בסטלה.
      לא יבינו כלום.

  • 7.

    עכשיו אני רגוע... משדר כזה יבטיח שמר''צ לא תשב עם הימין...... (ל''ת)

    וזה ''עשה לי את היום''............, 30/01/09 14:40

  • 6.

    רק מרצ יודעים לעשות את העבודה

    אלי, 30/01/09 14:07

    מרצ היא המפלגה היחידה היום בשמאל הציוני, קדימה והעבודה הן מפלגות מרכז שלא יהססו לשבת אחרי הבחירות בממשלה אחת עם ליברמן וש''ס (את התרוצים שלהם אנחנו כבר מכירים- הם יגידו שממשלת ימין צרה מסוכנת לישראל),
    מי שלא רוצה שכספי המיסים שלו ימשיכו לממן בניה בהתנחלויות, מי שרוצה לראות ממשלת מרכז שמאל בראשות לבני או אופוזיציה שמאלית חזקה - חייב להצביע מרצ!

    • מר''צ = בל''ד = רע''מ תע''ל

      אלי = אחמד?, 30/01/09 16:41

      אין הבדל היום בין המפלגות הללו - מי שרוצה מפלגה ערבית נוספת בכנסת - שיצביע למר''צ (מה הם עשו בבחירות האלה חוץ מלנסות לקבל מנדטים על הגב של ליברמן?) מי שרוצה שכספי המיסים שלו ימשיכו להגיע לערבים שלא עושים כלום למען המדינה חוץ מלתמוך בטרור, לסחוט את ביטוח לאומי, לבנות ללא אישורי בניה ולא להועיל למדינה בכלום - שיצביע מר''צ.

  • 5.

    ויש סיכוי בשזמן שהבוחר יעמד מאחורי הפרגוד

    עידו, 30/01/09 14:05

    ויחשוב להצביע למרצ, הוא יראה את פרצופו של בשארה על הקיר.
    הרי מרצ קושרת את גורלה עם גורל הערבים בארץ.

  • 4.

    נכון מנדטים של ליברמן ירדו לחצי מאז התשדיר !!!!

    @ בנצי - א @, 30/01/09 13:35

    אשליות של שמאל זה לא חדש

  • 3.

    מי מצביע מר'צ -יפי נפש -ערבים--פחדנים עלובים-אנשי תקשורת -הומואים -

    דולפין סגול , 30/01/09 13:15

    ותל אביבים -מעניין למה

    • ולליברמן מי מצביע?

      דן, 30/01/09 15:21

      רוסים שחוגגים את חג-המולד בלב הערים, ומכים יהודים.
      ועוד כאלו פשיסטים שחושבים שצריך לקחת אזרחות מכל מיני דולפינים.

      • לליברמן מצביעים אנשים שמר'צ ויפי הנפש לא דואגת לפי מצעה בזכויות האדם

        דולפין סגול , 30/01/09 16:33

        בגלל שהם לא ערבים -מר'צ מנצלת את בוחריה ונותנת להם אשליה שהיא בעדם אבל רק בתקשורת ולא במעשים -

      • אז אני כנראה לא מצביעה טיפוסית :-)

        אירית, 30/01/09 16:41

        ישראלית מלידה, בעלת תארים, בעלת עסק עצמאי, מצליחנית, אישה ואימא.
        מוצא מעורב..
        אקיצר - ליברמן זה כבר מזמן לא רק רוסים...

        • אם היית כל מה שכתבת

          אני, 30/01/09 17:28

          לא היית מגיבה טוקבק באינטרנט.

          פתטית.
          מעניין שכל פעם שמישהו כותב משהו על הרמה של מצביעי הפשאיסטים פתאום צצים להם כל מיני פרופסורים למינהם.

          • מה אתה קשור?

            D, 30/01/09 17:49

            זכותה להגיב.
            חופש הביטוי שייך גם לימין, בניגוד למה שאתם חושבים בשמאל שרק לכם מותר לדבר.

            • כי רק חסר חיים מובטל כמוהו חושב שיש רק מגיבים מסוגו. (ל''ת)

              דון קורטיזון , 31/01/09 01:09

          • מה כואב לך? שמיטב האזרחים לא חושבים כמוך? (ל''ת)

            תגיד, היית ילד כאפות?, 30/01/09 23:01

      • לליברמן מצביעים גם הרבה ישראלים ילדי הארץ

        --, 30/01/09 17:48

        שנמאס להם מהבוגדנות של הערבים.
        מעניין שכל מה שיש לך בשמאל להטיח בו זה שהוא פשיסט, אבל להסביר ? זה אתם לא יכולים

      • לדן

        האחד, 30/01/09 22:02

        מעניין מה יש לך נגד רוסים ( אני מעדיף ממוצא רוסית ) ועוד מנסה לקרוא לליברמן פשיסט ( תסתכל במראה ) . ועוד משהו בעליה מרוסיה לא היתה פה מדינה אני לא מתכוון לעלייה משנת 90 אלא מהקמת המדינה - תלמד היסטוריה בקיצור

    • מדינה משונה ועצובה-רק בישראל המילים ''לפה נפש'' הן מילות גנאי (ל''ת)

      Ehad Haam-Zionist, 30/01/09 15:22

      • גנאי נכון -יפי הנפש באירופה לא חותרים תחת הממשלה בצביעות וחוסר נאמנות

        דולפין סגול , 30/01/09 16:40

        כמו השמאל הישראלי שחושב שמי לשלא חושב כמותו הוא OUT הבנת אחד העם.

      • זה אופמיזם

        יאיר, 30/01/09 18:33

        רוב האנשים פשוט לא רוצים לכתוב מילה לא כל כך יפה במקום ''יפה'' (ואנשי השמאל יכולים לנחש בעצמם מהי מתוך החדר הסגור שלהם בעזרת האנשים הנחמדים עם החלוקים הלבנים).

      • נכון. משונה אבל אני מסכים.

        דון קורטיזון , 31/01/09 01:24

        אין מה לעשות, במציאות הנוכחית, להיות יפה נפש, זהו לוקסוס שאיננו יכולים להרשות לעצמנו. וחבל לי. חבל לי מאוד. בוא ניסע אני ואתה לחו"ל ונהיה שם יפי נפש. מתאים לי לאללה.
        אלא מה, שכאן, אי אפשר לדאוג שלא יימרח האיפור בין הפאזאצטות. אמת, צריך להישמר שלא לאבד צלם אנוש. זה כן. אבל מה שקורה בשמאל הישראלי, זה שהוא מזמן עבר את הגבול בין שמירה על צלם אנוש לבין קנאה חסרת רסן באומות העולם ובחייהן הנורמליים. עד כדי כך שהוא מתעקש לנהל חיים שכאלה. למרות שהמציאות האיזורית אינה מאפשרת לו לעשות כן כלל וכלל.
        מה שהאירופאים יכולים להרשות לעצמם, אנו לא יכולים. זאת עובדה מצערת. כואב לי וכולי תקווה שהמצב ישתנה ביום מן הימים.
        כל עוד נגזר עלינו לחיות על חרבנו, איננו יכולים להרשות לעצמנו התמרקות מיותרת אשר מנוצלת באזורינו עד תום בידי האויב כנקודת חולשה אסטרטגית. (ע"ע נאום קורי העכביש)

  • 2.

    תצביעו נכים וזהו

    baronalex , 30/01/09 13:09

    והנה גם הסבר למה http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1411390

  • 1.

    מיואשים מקדימה ?

    הליכוד בפיקוד , 30/01/09 12:17

    ברור שליבני וברק נכשלו בבטחון
    ברור שביבי צדק כשהזהיר שיעופו טילים מחמאסתן
    ברור שליבני והרגיעה שלה זה מתכון לאסון
    ברור שברק נכשל בלבנון ובחמאסתן
    תנו לביבי למגר את הטרור משלטון חמאסתן
    forget the rest = bibi is the best

    • ביבי אולי טוב לבטחון אבל במגביל ש"ס תסחוט אותו למדינת דת

      דולפין סגול , 30/01/09 13:20

      מה עדיף מישהו יודע שיקום

      • די להכפשות - היחיד שהעז לקצץ לחרדים עד עכשיו היה נתניהו

        idan1986 , 30/01/09 15:42

        אומרים לנו שהוא דפק את העניים. שוכחים להגיד שכ80% מהילדים מתחת לקו העוני באים ממשפחות חרדיות! חלקן אולי עובד ומשרת בצבא אבל לא הגיע הזמן לשנות את תרבות הקיצבאות שבאף מדינה בעולם יהודים אורתודוכסים לא מקבלים? זה אפשרי רק עם ילכו עם ש"ס בהסכמה ולא כנגד. כמו שרק הליכוד יכול לעשות שלום, רק ממשלה עם החרדים תוכל לעודד אותם לצאת לעבודה. וכשר אוצר נתניהו הציל את הכלכלה שלא נגיע למצב כמו ארגנטינה שאנשים לא יקבלו משכורות!!! כמה כפיות טובה יש לישראלים לא ייאומן, כולכם חייבים לו התנצלות.

        • והמוהל (ל''ת)

          רות מאור , 31/01/09 10:39

      • מי לעזאזל, חוץ מביבי, אמר שהוא טוב בביטחון

        רות מאור , 31/01/09 10:38

        הבן אדם היה סרן. מה זה סרן??? אתם צוחקים נכון?

        • משה ארנס נחשב לשר בטחון טוב ופרץ לשר בטחון מצחיק

          zviboger , 31/01/09 11:22

          -אין קשר לדרגה או להיותו אזרח או קצין אלא לראיה אסטרטגית נכונה

    • ביבי כנסו

      יהודי, 30/01/09 15:38

      נתנו לביבי להיות ראש ממשלה אז מה הוא עשה שחרר את יאסיו החזיר את חברון הסכם וואי נוסף לכל זה ישיבה עם ערפאת אז מה הוא שועה ממרצ בגלל זה עדיף להצבע מרצ

      • קודם כל תשים סימני פיסוק במשפט ואחר כך נדבר, אבל לגופם של טענותיך

        idan1986 , 30/01/09 16:22

        הסכם חברון? הסדיר את השליטה הבטחונית בעיר אולי הכי מורכבת כי יש שם אוכלוסיה מעורבת. יש שם משמרות בינלאומיות נייטרליות שמשגיחות עד היום על הדו קיום:
        http://www.tiph.org/he/_sjult/Front_articles/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=1600


        שחרור יאסין? כתוצאה מכשלון המוסד לחסל את חאלד משעל נתניהו פעל מיד להצילם, אני לא רואה את הממשלה עושה דבר דומה למען שליט.

        הסכמי וואי ב98'? הליכוד מפלגה פרמגטית שמוכנה ללכת להסכמי שלום בתנאי שהצד השני מכבד אותם. ברגע שערפאת הפר את ההסכם נתניהו עצר אותו בכל התקופה הפלסטינים קיבלו רק 2%.

        ישיבה עם ערפאת? נתניהו אמר שיכבד הסכמים של ממשלת רבין-פרס כי אנו מדינה דמוקרטית. אך תבע את העקרון "יתנו-יקבלו" משמע רק אם ילחמו הפלסטינים בטרור (מה שלא עשו) יזכו מישראל למילוי חלקה בהסכם. התוצאה ירידה ל0 בפיגועי ההתאבדות עד שנת 2000 בה ברק הציע לערפאת הכל וקיבלנו אינתיפאדה.

        אז - שלא יעבדו עליכם!

      • יהודי = אחמד (ל''ת)

        אני מבקש לדייק....., 30/01/09 16:51

        • יהודי = משה ''טמבל'' (ל''ת)

          יהודי, 30/01/09 17:33

      • פרס חתם על החזרת חברון !!! (ל''ת)

        ליהודי, 31/01/09 07:55

      • אולי הגיע הזמן שיזכירו לנו מה היה כל כך גרוע בזמן נתניהו

        אוהד, 02/02/09 20:58

        אני כל הזמן שומע: אוי לא, לא עוד פעם. רק לא ביבי ועוד סיסמאות.

        אני אגיד לך מה אני זוכר מצויין מתקופת השלטון של ביבי, אני זוכר תקשורת שלא נתנה לו לעשות צעד אחד בלי לקבל הדלפה שניה לפני שהוא ביצע משהו, לא נתנה לו מאה ימי חסד ואפילו לא יומיים חסד, התנפלה על אשתו ועל המשפחה שלו, הלשינה לוואקף על הכוונות שלו לגבי מנהרת הכותל

        התנפלה עליו על זה שניסה לחסל את משעל (משעל, תחשוב, כבר אז. מי בכלל שמע עליו?) ולחצה עליו שחוסיין לא יכעס. זה מה שאני זוכר מהתקופה של נתניהו, זעם עצום ובלתי מתפשר על התקשורת שסברה ש''רבין נרצח פעמיים'' כדברי אחד מהם, ולא נתנה למדינה לתפקד.

    • ליברמן מסוגל לפעול הרבה יותר טוב תחת לחץ

      יאיר, 30/01/09 18:05

      ליברמן גם לא זיגזג בנושא ההתנתקות, לא פרש מהפוליטיקה כי לא הקיאו אותו מתוכה ובעיקר הוא אומר וגם מתכוון.