אוף ביט: מה קורה בתעשיית האופנה העולמית
מכוניות הלוקסוס דוהרות על הקולקציות והקמפיינים של החורף, איזבל מארה לא בעניין של לנהל את החיים בניקוי יבש ומגזיני האופנה הגדולים מטפלים באופנת הרחוב ובבלוגים העוסקים בה. חדשות אופנה בינלאומיות

קולקציה שמוקדשת לכוח ומהירות. סלין, חורף 2011 גטי אימג'ס
ובהתאמה, עונת החורף מצדיעה למכוניות יוקרה. בית גוצ'י העלה קמפיין שמובילה נטשה פולי הרותחת, שבו נראית פיאט 500 משופצרת. הקולקציה של סלין מוקדשת ליופי, לדיוק, לכוח ולמהירות של מכוניות יוקרתיות. היא מתכתבת עם הכיסויים, המושבים האחוריים, ובכלל, הפנים של רכבי הפרימיום. למעילי החורף הפתוחים המצוינים מצורפת חגורה פנימית שניתנת לרכיסה, בעוד הבטנה הפנימית המתוקתקת נחשפת מעט. תמונות ארכיון של סטיב מקווין, נניח מ-Le Mans שעוסק בגרנד פרי, מגלות שמקור ההשראה לצווארוני הגולף והפסים בצדי המכנסיים - אלמנטים בקולקציה - הוא הנהגים האיקוניים של הסיקסטיז והסבנטיז.
קולקציית החורף של פראדה היא שילוב מוזר בין גזרות מהסיקסטיז לטוונטיז. על המסלול חבשו דוגמניות וריאציה של כובעי הטייסים מפעם (בהם השתמשו נהגי המירוצים) ומשקפי נהיגה. הלוק של נהג המירוצים המיתולוגי, סר מלקולם קמפבל, מתכתב עם זה, מה גם שבשנות ה20- נשים החלו לחבוש את הכובעים הללו כהצהרה אופנתית ועל מנת להגן על תספורתן מהרוח בזמן שהן ישובות במכונית פאר.
גם בקולקציות של ז'יל סנדר והרמס יש וריאציה לכובעים האלה. בית הרמס אף הפגיז בתיק שנקרא "מושב מכונית" מבד קווילט, ואף הנפיק כפפות נהיגה, כפי שעשו גם במולברי. הקמפיין של לואי ויטון מצדיע כולו למכוניות יוקרה, ובזה של דונה קארן, איזבלי פונטנה מתרווחת באחד הפריימים על מושב יוקרתי. ועל זה נאמר: .Baby, you can drive my car

בייבי, את יכולה לנהגו במכונית שלי. נטשה פולי בקמפיין גוצ'י לפיאט 500
יח''צ
מן הפרינט
ממעצבת קטנה שפריזאיות אוהבות הפכה איזבל מארה, שהלייבל שלה קיים משנת ,1994 למכתיבת טרנדים כלל עולמית. כיום יש לה מספר חנויות נחשבות בעולם, והנשים שמדגמנות עבורה לוהטות פלוס. בקמפיין החדש זוהי פראה בהה אריקסון, ולפניה היו ג'יזל בונדשן, קייט מוס, דריה וורבוי ועוד. בין מעריצותיה הגדולות, מירנדה קר, קייט בוסוורת,‘ ג‘סיקה אלבה וקייט מוס, ודגמיה מועתקים על ידי רשתות גדולות.

לוק נטורליסטי. מתוך תצוגת החורף של איזבל מארה גטי אימג'ס
על המסלול שלה מופיעות הדוגמניות בלוק נטורליסטי. היא רוצה ש“אנשים יראו בן אדם אמיתי בתצוגה. אני אוהבת את הדמויות של ג'ון גליאנו, אבל לא הולכת ברחוב בפיאה ורודה ושמלה צהובה.“ האג'נדה שלה היא זאת: "אני לחלוטין
נגד בזבזנות, אבל כשיש משהו חדש שאני רוצה ללבוש, זו מתנה ענקית. זה הקסם, כשאת מוצאת את הפנינה הנדירה של בגד שגורם לך להרגיש ולהיראות טוב.“
הבדים האיכותיים הם סימן ההיכר שלה. "אני שונאת לקנות בגדים חדשים ולפחד ללבוש אותם. אם הכתמת את הבגדים שלי, את פשוט מכניסה אותם למכונת כביסה. אנחנו לא מנהלים את חיינו בניקוי יבש! אני רוכבת על קטנוע ואין לי מכונית עם נהג. אני רוצה ליצור מלתחה אקטיבית, כמו הסווטשירט האהוב שיש לך בארון מגיל 16".

החליפה את ג'יזל. בהה אריקסון בקמפיין איזבל מארה, סתיו חורף 2011
יח''צ
מרכז מידע
בגיליון אוגוסט של "ווג" הבריטי הכתבה הבולטת קרויה "סטייל האנטר" (ע"ע הבלוג הנודע פייס האנטר) ומושפעת מבלוגי אופנת הרחוב וגם מסתלבטת על מושאיהם. היא מציגה את הלוקים הקיצוניים של קורבנות הפאשן, שהבלוגים לא יחלמו להתעלם מהם.

השראה מאמי ארבוס. ההפקה במגזין W סריקה
הרחוב שולט גם בכתבה Scene on the street (הכותרת בהשראת הטור המיתולוגי של אייימי ארבוס ב“ווילג' ווייס"), שמופיעה בגיליון החדש של W. הסופרמודלס לינדזי וויקסון ודפני גרונוולד מצולמות באפ-טאון בלוק אדום בוהק ובדאון-טאון בלוק פאנקיסטי.
ואילו בקמפיין החדש של שאנל, קרין רויטפלד מחדדת את מה שנראה כתופעה - אופנת הרחוב, ובעיקר הבלוגים הרלוונטיים, משפיעים על מעצבי העל ולא להפך. הקונספט הוא "פוטו רצח". באחד האימג'ים רויטפלד כתבה על פניה של פראה בהה אריקסון בצרפתית ש"אין זו אופנה, אם אין לה מורשת ברחוב". גם בשדרה?

קקפוניה של צבעים. מתוך ווג בריטניה
סריקה








נא להמתין לטעינת התגובות



