גם אל על עתרה לבג"צ: הסירו המגבלות על טיסותינו לאילת
בית המשפט החליט היום שלא להוציא צו על תנאי בעקבות העתירות שהוגשו נגד טיסות אל על לאילת. בינתיים, הגישה אל על עתירה משלה כנגד המגבלות שהוטלו עליה בטיסות אלה

שמיים עמוסים בעתירות. צילום ארכיון: ראובן קסטרו
המגבלות נגדן עותרת אל על הן מגבלות על תדירות הטיסות לאילת וכמות המושבים, חיוב בהפעלת מספר טיסות מינימלי וכן הצורך בהפרדת מועדון "הנוסע המתמיד" של החברה בטיסותיה הבינלאומיות ממועדון הנוסע המתמיד של החברה בטיסותיה הפנים ארציות.
כמו כן דורשת אל על בעתירתה להבהיר מדוע בתום חצי שנה ייבחן רישיונה של החברה מחדש.
השבוע הגישו שתי חברות התעופה המפעילות טיסות לאילת, ארקיע וישראייר, עתירות נגד החלטת משרד התחבורה להתיר לאל על לטוס לאילת. בית המשפט העליון קבע היום בעניין עתירת ארקיע, כי אין מקום לתת צו ביניים כנגד טיסות אל על לאילת. עוד קבע בית המשפט כי העתירה תידון בפני הרכב של שלושה שופטים, לא יאוחר מהמחצית השניה של חודש אפריל.
בחודש פברואר השנה החליט שר התחבורה החליט לאמץ את המלצות רשות התעופה האזרחית ולאשר לחברת אל על לבצע לראשונה טיסות סדירות בין נתב"ג לאילת, לצד חברות ארקיע וישראייר. על פי החלטת השר אל על תוכל להפעיל עד שלוש טיסות יומיות לכל כיוון בין נתב"ג לאילת, בחמישה מתוך שבעת ימי השבוע ובהיצע שאינו עולה על 430 מושבים ליום לכל כיוון.
שר
התחבורה ציין בהחלטתו, כי מינויה של אל על כמוביל נקוב שלישי לאילת עשוי להביא לירידה במחירי הטיסה, ויסייע לממש את פוטנציאל הביקוש הקיים בקו. כיום פועלות בקו זה כ-20 טיסות יומיות המובילות כמיליון נוסעים בשנה.






נא להמתין לטעינת התגובות



