בדקה ה-90: רומי אבולעפיה על דרכה בעולם הזוהר
בניינטיז נחשפנו לראשונה לרומי אבולעפיה, ילדה יפה ומוכשרת. אחרי יותר מעשור מול המצלמות, היא מביטה לאחור. בוגרת יותר, מפוכחת יותר, אבל עדיין נכנסת לג'ינס המשופשף
אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור אז אני חייבת להשלים עם מה שהיה. אני דואלית לגבי חשיפה בגיל מוקדם: החשיפה הזו לקחה אותי למקומות רחוקים, אבל יש לזה מחיר. בשורה התחתונה זה מסובך, אבל אלה החיים שלי."

"המעבר ללונדון היה עבורי דף חדש בהמון מובנים. הייתי צריכה להימלט מהסביבה החונקת שיש לעיתים בארץ ולהרוויח מחדש את מי שאני. בשנה הראשונה שם אפילו לא הצגתי את עצמי כשחקנית, ניסיתי להתחיל מאפס. זה היה סוג של משחק,

עשר שנים אחורה לא דמיינתי את עצמי על המסך הגדול לצד שחקנים שאני כה אוהבת כמו ז'ולייט בינוש והלן מירן (אבולעפיה משחקת לצד מירן בגרסה ההוליוודית של הסרט "החוב," שתעלה בקרוב בישראל, ד"ר). גם היום זה בלתי נתפס בעיניי. בזמנו אמרתי שאני חולמת לשחק בסרט של וודי אלן, ובעקבות אודישן שעשיתי לסרט שלו לאחרונה הרגשתי שאני מפלרטטת עם החלום. הגעתי לבאר, גם אם לא הצלחתי לשתות ממנה בסופו של דבר".

"אני שחקנית וקולנוענית שמדגמנת. נראה שאני פשוט אוהבת מצלמות. אני מסתכלת על הדוגמנות כעל עוד פלטפורמה לביטוי עצמי, אבל אני לא משווה בין הביקורת על קמפיינים שאני עושה לבין זו שאני מקבלת על המשחק שלי. אומנם בכל היחשפות יש אלמנט של סיכון, אבל ברור שאם מבקרים אותי על תפקיד שהקדשתי לו המון מעצמי זה יפגע בי במקום אחר."

בשנות ה־90 המשפחה האידיאלית הייתה משפחת וולש מ'בברלי הילס .'90210 פרחים בגינה הקדמית של הבית, טלוויזיה קטנה במטבח ואוטו עם טלפון לכל בן משפחה. היום מעטרת את הכניסה לבניין מגוריי גינת ירק פראית, יש לי אופניים ואין לי טלוויזיה, לא במטבח ולא בסלון. זה נראה כמו בסיס אידיאלי למשפחה שתבוא".

לפני עשר שנים, כשהייתי בערך בכיתה ז,' התחילה אופנה שהפכה לחובה: נעלי 'ריבוק' עם סקוצ'ים בשלל צבעים. הן היו כמו סמל סטטוס - אם את נועלת אותן את משתייכת לבנות השוות. ה'ריבוק' השחורות שרכשתי שרדו במהלך השנים, ועד היום הן מאכלסות את אוסף הנעליים שלי. נראה שחזיתי את החזרה של הניינטיז."

קרדיטים: איפור מורן סטויצקי שיער ליאור גרין במוצרי לוריאל פרופסיונל דוגמן אלכס ללוק מודלס ע' סטיילינג מילי בר, חמוטל ברוכוב