ממש יופי: חדשים על מדפי הטיפוח

אומה תורמן היא ההשראה לבושם החדש של ג'יבנשי והיא תראה זאת, כמו שהיא יודעת, בסרט פרסומת בבימויה של מירה נאייר. וגם: המסקרה הביונית הראשונה מגיעה ארצה היישר מהוליווד

הילה רמלר | 4/11/2009 9:05 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
ג'יבנשי
ג'יבנשי צילום: יחסי ציבור
אומה תורמן היא המוזה לבושם החדש של ג'יבנשי ותוביל את הקמפיין העולמי של Givenchy Ange Ou Demon Le Secret, הכולל סרט פרסומת בכיכובה של השחקנית ובבימויה של הבימאית הנודעת מירה נאייר.

האמת, לדעתי יותר מזה לא צריך להגיד על הבושם, מה שטוב לטרנטינו טוב גם לי. אבל לאלו שלא מתרשמים מהאישה שרקדה ב'ספרות זולה' עם ג'ון טרבולטה והרגה את ביל בסרט אחר, הנה עוד פרטים:

הבושם החדש הינו מהדורה חדשה ל-Ange Ou Demon, ניחוחו מוגדר על ידי החברה כפרחוני ועדין אך גם מפתה ומסתורי. נכון, זה קצת סותר, אך בג'יבנשי מכנים זאת "הנשיות בקיצוניותה" (וזה מסתדר יפה עם דמותה של תורמן).

הניחוח הנשי והעדין בקומפוזיציה מיוצג על ידי מרכיבים כמו תה יסמין, לימון חורפי, חמוציות ועלי תה ירוקים. מרכיב הפרחים הלבנים שנמצא לרוב בבשמים של ג'יבנשי, בא לידי ביטוי באמצעות תו הלב הסובב סביב יסמין סאמבק, אדמוניות לבנות ופרחי מים. לחושניות בהרכב הזה אחראים עצים בהירים ופאצ'ולי.

מחיר: 720 שקל ל-100 מ"ל;  540 שקל ל-50 מ"ל; 350 שקל ל-30 מ"ל. לרגל ההשקה 30% הנחה.
להשיג ברשתות סופר פארם, ניו פארם, המשביר החדש לצרכן, אפריל, סנטר פארם ובפרפומריות המובחרות
נינה ריצ'י

נינה ריצ'י
נינה ריצ'י צילום: יחסי ציבור
 
לבושם החדש לנשים מבית נינה ריצ'י אמנם קוראים  Ricci Ricci, אך בחברה מוסרים שהוא אינו מיועד לעשירות בלבד. הוא כן, לעומת זאת, מתכוונן לנשים האורבניות.

ומי היא האישה האורבנית? או, אז לפי נינה ריצ'י הנשים האורבניות הן בעלות בטחון עצמי וגישה חיובית לחיים. נשים אשר סגנון חייהן משלב דינמיות, חיות וכיף.

אז אם את גרה בעיר, אוהבת את לעשות ג'וגינג בפארק ולהגיע לעבודה עם כוס קפה ביד מהקפה למטה, נא הצטיידי בבושם להשלמת ההופעה.

במרכז מרכיביו של הניחוח עומד פרח לילה,
פרח חושני אשר עלי הכותרת שלו נפתחים רק בין שעות הערביים לעליית החמה. בתו עליון - ברגמונט (פרי הדר) וצמח הריבס. בלב הבושם - פרח הלילה (belle de nuit), פרח הטוברוז האינדיאני, ושושנת סנטיפיליה מהעיר גרה (צרפת). בתו הבסיס - פטצ'ולי ועץ סנדלווד.

גם לבושם הזה קמפיין מעניין ובסרטון הפרסומת מככבת הדוגמנית ג'סיקה סטאם כשהיא עוטה על עצמה תחפושת חתולית הכוללת  כפפות, אוזניים ובגד שחור היא ומטיילת על גגות העיר, משל הייתה חתולה עירונית מצויה, מיללת בחתולית לעברו של הבושם.

פרסומת הבושם החדש של נינה ריצ'י
פרסומת הבושם החדש של נינה ריצ'י צילום: יחסי ציבור
 
לבושם יש גם קרם גוף תואם ומעולה, שלדעתי מהווה מוצר משובח בפני עצמו ובמחיר נמוך יחסית למוצרים דומים. השימוש בו מספק לחות, תחושה נעימה לעור וניחוח מצויין.

מחירים:  399 שקל ל-50 מ"ל; 525  שקל ל-80 מ"ל; קרם גוף 140 שקל ל-200 מ"ל. להשיג בסופר פארם, ניו פארם, משביר לצרכן, אפריל ובפרפומריות הנבחרות ברחבי הארץ.

Soft Touch

סופט טאץ
סופט טאץ צילום: יחסי צביור
חברת Soft Touch משיקה פלטת איפור מקצועית של  10 צלליות (Mini multicolor eyeshadow set) אשר כל אחת מורכבת משלושה גוונים, החל מגוונים בהירים ועד לכהים.

הפלטה מורכבת מסט של צבעים חמים (ורודים וחומים) ומסט של צבעים קרים (כחולים, אפורים ועוד), כשבעזרת קשת הגוונים הרחבה ניתן ליצור מראה לכל מצב רוח.

הצלליות מועשרות במינרל השומר על עמידות הגוון לאורך זמן. בנוסף, הן מועשרות בוויטמין E להגנה מפני רדיקלים חופשיים.

מחיר השקה מיוחד: 29.90 שקל (במקום 79.90 שקל), ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות.

רשת אפריל

מסקרה של אפריל
מסקרה של אפריל צילום: יחסי ציבור
רשת אפריל משיקה את BIONIC MASCARA, מסקרה ביונית לריסים מלאי נפח ללא תוספות כימיות מבית מותג האיפור ההוליוודי SMASHBOX.

המסקרה מבטיחה לעבות את הריסים, להאריך אותם ולהעניק להם נפח משמעותי. עוד מוסרים מהחברה, שהמסקרה מבוססת על נוסחה יונית (על בסיס יונים), ומאפשרת גם לנשים הסובלות מעיניים רגישות ומרכיבות עדשות מגע, ליצור מראה דרמטי לעיניים בעמידות גבוהה מבלי להכביד עליהן בעומס של תוספות כימיות

בהתחשב בכך שבנוסחה היונית, המרכיב העיקרי הינו שרשרת מולקולות בעלת מטען חיובי, הרי ששימוש בה יכול להעניק, מלבד הצבע, מצב רוח חיובי כמו שמעניקה פתיחת ממטרות בחצר, כדי לקבל אנרגיות טובות מהיונים החיוביים שבמים. זה, אם אתם בעניין, כמובן.

הנוסחה הטבעית הזו מעשירה את הריסים בברק והיא עמידה במיוחד גם בתנאי לחות וחום – דבר הכרחי באקלים הישראלי. בנוסף, המסקרה מועשרת בתמציות בוטאניות המטפחות את הריסים ומשפרות את מרקמם, כמו אלוורה, פרוטאין חיטה ושמן זית.

מחיר: 85 שקל. ניתן להשיג את המסקרה הביונית הראשונה בעולם בגוון שחור עמוק ומבריק ובגוון כחול אינדיגו.להשיג בלעדית ברשת אפריל. 

מעבדות Nuxe פריז

נוקס
נוקס צילום: יחסי ציבור
מותג הטיפוח Nuxe משיק את Prodigieux® Eyes Contour,  קרם עיניים אנטי אייג'ינג.

הקרם מכיל תמציות קמומיל, תה ירוק ובבונג (קמומיל), המעניקות רכות לעור העדין שסביב העיניים בשילוב מי קורנפלור הידועים בתכונות השיכוך שלהן.

עוד מכיל הקרם שמנים בוטניים המכילים שמני אגוז לוז, בוראג' וחבצלת צ'ילי המספקים לעור הזנה ומסייעים בבניה מחדש של מחסום השומנים של העור.

הקרם על פי הבטחת החברה, מטשטש קמטים, מפחית גודש, מלחלח ומגן על אזור העיניים ומעניק הגנה ותיקון המונעים את סמני ההזדקנות הנראים לעין. הוא במרקם נוזלי, אינו דביק ואינו שומני מתאים לשימוש לכול סוגי העור, גם לרגישים ביותר. הקרם נבחן ונמצא מתאים לשימוש גם ע"י מרכיבות עדשות מגע.

מחיר: 151 שקל ל-15 מ"ל. להשיג במחלקת הטבע של רשתות הפארם ובבתי המרקחת.

AHAVA

AHAVA
AHAVA צילום: יחסי ציבור

AHAVA משיקה קרם לרגליים מסדרת DERMUD. הקרם מבטיח להפחית גרד, אדמומיות וקשקשת העור בעיקר בעונות מעבר. הוא עושה זאת על בסיס פטנט בינלאומי, שהוא שילוב ייחודי בין בוץ מינראלי טבעי מים המלח לתמצית האוסמוטר (תמצית מינרלים מים המלח).

עוד מבטיחים בחברה שהקרם העשיר במיוחד, מחייה ומחדש עור רגליים יבש וסדוק והכי חשוב - בהיותו מיועד לכפות הרגליים - הוא נספג במהירות.

מרכיביו העיקריים: בוץ מינרלי מים המלח, אוסמוטר, שמן קוקוס, שמן חוחובה, ג'ל אלוורה וחמאת שיאה. לתשומת לבכם, אפילו שהוא אמור להספג מהר, מומלץ למרוח ולהמתין כ–15 דקות לפני נעילת נעליים.

מחיר: 65 שקל ל-125  מ"ל. להשיג בחנויות הרשת.

איל מקיאג'

איל מיקיאג'
איל מיקיאג' צילום: יחסי ציבור
 
רשת איל מקיאג' יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי למען עמותת ל.א. נגד אלימות כלפי נשים ומשיקה פודרה
עם המסר: לא צריך להסתיר יותר!

השת"פ בא לידי ביטוי בצורת השקת פודרה מסדרת המאט LIMITED EDITION, בתוכה עלון הסבר על פעילות עמותת ל.א. ומספר קו החירום של העמותה, המציל חיים 24 שעות ביממה.

הבחירה במוצר ספציפי זה אינו מקרי. הפודרה בדרך כלל משמשת לטשטוש פגמים, צלקות וסימני אלימות, אך במקרה הזה המסר הוא – לא צריך להסתיר יותר!  פני לקבלת עזרה ואוזן קשבת.

החברה לא רק מדברת (או מפרסמת במקרה זה) אלא גם עושה, חלק מהכנסות הפודרה יועברו כתרומה לעמותה ושיתוף הפעולה יקבל ביטוי בפוסטרים בנקודות המכירה שבסניפי איל מקיאג' ברחבי הארץ.

כמה פרטים על התכשיר:  פודרה דחוסה מסדרת המאט, עם מראה, מומלצת לתיקון ורענון האיפור במהלך היום. בעלת כיסוי גבוה ומגע קטיפתי. ניתן להשיג במגוון רחב של גוונים צהובים, חומים וורודים המתאימים לכל קשת גווני העור.

וכמה מילים על פעילות העמותה: מקלטים לנשים מוכות וילדיהן, יחידה משפטית, ימי עיון והרצאות, דיור שלב ב', קו חירום לנשים בעברית, קו חירום לנשים ברוסית, קו חירום לילדים והכשרת מתנדבות קווי חירום. 1800-353-300.

מחיר: 170 שקל. להשיג  בסניפי איל מקיאג' ברחבי הארץ.

ניקול הלפרין

ניקול הלפרין
ניקול הלפרין צילום: יחסי ציבור
ניקול הלפרין, שהייתה פעם מלכת היופי של ישראל (לידיעת מי שנולד אחרי שנות ה-80) וגם דיגמנה והצטלמה, שיחקה בסדרות טלוויזיה, הובילה קמפיינים ושימשה כפרזנטורית של חברת GIGI, ניצלה את נסיונה מעולם היופי והטיפוח ופתחה במרכז תל-אביב בוטיק לטיפולי אסתטיקה, יופי ובריאות.

שמו של הבוטיק נהגה ונכתב באנגלית - Nicole Halperen face & body Boutique, לא ברור למה, ומטרתו להעניק תפיסה חווייתית שך טיפול, ממש כמו ספא.

הבוטיק מבטיח טיפולים ופתרונות אסתטיים מגוונים, הנשענים על טכנולוגיות מתקדמות המבטיחות את הפיתרון המהיר, הנעים והאסתטי ביותר שניתן לקבל. הטיפולים הקיימים:  יישום פתרונות חדשניים בתחומי הסרת שיער, הצרת היקפיים, איפור קבוע, מניקור, פדיקור ומגוון טיפולי פנים לשיפור והתחדשות מראה העור. המטפלות בקליניקה מוסמכות, וכן ישנו רופא ויועצת תזונה אשר נבחרו בקפידה על ידי בעלת הקליניקה.

את הכשרתה המקצועית רכשה ניקול הלפרין ב-ג'יג'י אקדמי והתמחתה במשך שנתיים בטיפולי יופי מתקדמים ואנטי-אייג'ינג.

Nicole Halperen face &body Boutique, רחוב משה שרת 40 (כיכר המדינה), תל-אביב.; טל': 074-7700001. 

ביקורת המדור: שמן ארומטי של דארפן

דארפן
דארפן צילום: יחסי ציבור
המוצרים של המותג הצרפתי DARPHIN מצהירים במראה שלהם על אווירה חצי רפואית. משהו בדומה לבתי המרקחת שמחזיקים מעט תרופות והרבה ניחוחות בישום. זאת גם הצהרת החברה - משתמשים בטבע, עד שהמצב מצריך התערבות כימית.

שיטת ה-D3 של דארפן כוללת בכול יום שימוש בסרום לריפוי, טיפול ארומטי לשיקום והזנה של קרם לחידוש התאים. עכשיו הם משיקים סדרה חדשה של שמונה תערובות שמנים ארומטיים, המיועדות לאזן את עור הפנים.

המוצר שנוסה: ROSE AROMATIC CARE, שמן ארומטי לכל סוגי העור, מומלץ לשימוש בוקר וערב.

ההבטחה: מחייה את עור הפנים ומונע הופעת סימני גיל ראשוניים, מכיל ויטמינים ותמציות צמחים, מרענן ומגן על העור מפני רדיקלים חופשיים.

החוויה: הדבר הנעים ביותר במוצר היה שהוא לא מתקיף עם ריח עז. ניכר שאין תוספים מיותרים והוא נאמן לתפיסה המינימליסטית של דרפאן. מרחתי אחרי מקלחת חמה, עניין שמייבש בדרך כלל את העור בגלל התאדות מהירה של נוזלים. השמן קל מאוד ומשאיר תחושה של מגן. לפני היציאה לאוויר המפוייח של העיר, הייתה הרגשה של חוצץ בין פניי הרגישות לעולם האכזר. הבקבוקון הקטן עושה את העבודה.

מחיר: 250-550 ש"ח ל-15 מ"ל. להשיג ברשת סופר פארם.



בואו להמשיך לדבר על זה בפורום אופנה-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
קבלו עיתון מעריב למשך שבועיים מתנה

עוד ב''טיפוח''

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים