עקיצה ב-30 שניות: בראד פיט מאכזב בקמפיין "שאנל 5"

חיכינו ארבעה חודשים לקמפיין הראשון לבושם הקלאסי של שאנל בכיכובו של גבר, והנה הוא כאן: בראד פיט אמנם סקסי אבל נותן את תצוגת המשחק הגרועה בחייו

nrg סגנון | 15/10/2012 10:28 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר


ארבעה חודשים המתנו בשקט עד ליציאת הקמפיין המדובר של בראד פיט לבושם המיתולוגי "שאנל 5", ואחרי שלושה טיזרים קצרצרים שיצאו לפני כשבוע, קבלו את הדבר האמיתי.

"מה שחשוב לזכור לגבי שאנל 5 זה כמה הוא פורץ דרך", אמר לאחרונה פיט. "כשהוא הוצג, הוא שבר את כל החוקים. הוא תמיד היה בושם הנשים הכי איקוני, וזו הרעיון שמאחורי הקמפיין, הוא פונה מעבר לרגש האבסטרקטי או ליופי על מנת לעורר את העל-זמני, את הרוח הנשית". אבל עם כל הדיבורים של פיט, בפועל, מדובר בסרטון בן 30 שניות בשחור-לבן שבו פונה השחקן ל"בושם של חייו", במה שנראה כמו מפגן המשחק הגרוע ביותר שלו עד היום.



בסוף השבוע, התייחס גם המעצב הראשי של "שאנל" קרל לאגרפלד לבחירה בפיט כפרזנטור הגברי הראשון של הבושם הקלאסי. "גם גברים צריכים להריח את הבושם אז מבחינתי זה רעיון מושלם", ציין בפתיחת התערוכה של "שאנל" בלונדון. "כמובן שבשביל זה צריך לבחור את הגבר הכי מפורסם והכי סקסי בעולם, וזה בראד פיט". 

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של מעריב בואו להמשיך לדבר על זה בפורום אופנה-

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
קבלו עיתון מעריב למשך שבועיים מתנה

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים