H&M בישראל: הפעם זה סופי
ענקית האופנה, שאמירת שמה גורמת לצמרמורת בגופן של נשים רבות, תפתח חנות ראשונה בישראל, כבר ב-2010. עכשיו זה חתום וגמור
פרופיל

אייץ' אנד אם צילום: יחסי ציבור
מנכ"ל H&M העולמית, רולף אריקסן, אמר: "מזה תקופה ארוכה השוק הישראלי מחזר ומביע עניין רב, ואנו מאמינים כי הקונספט העסקי שלנו יתאם לשוק הישראלי. באמצעות שיתוף הפעולה האמור, אנו בטוחים שנהנה מהניסיון העסקי בכלל ומהניסיון הרב בניהול עסקי זכיינות בישראל בפרט, שיש ברשות שותפינו החדשים".
השותפים החדשים עלליהם הוא מדבר הם חברי משפחת חורש, שעד עכשיו התרכזו עסקיה בעניינים רחוקים מאופנה, ביניהם יוניון מוטורס ולקס מוטורס, היבואניות של טויוטה ולקסוס בישראל. החברה החדשה של המשפחה נוסדה במיוחד עבור קבלת הזכיינות של רשת האופנה הנחשקת,
עליה התחרו בשנים האחרונות חברות רבות בישראל.
לדברי אנדרו חורש, יו"ר מאץ' ריטייל,אומר שהם גאים מאד שהחברה העולמית בחרה בהם, ושהם מתכוונים להיות שחקנים מרכזיים בשוק האופנה הישראלי. ואיך לא יהיו? המבחר הענק שמציעה החנות הזאת, העדכונים בכל תחומי העיצוב, וקווי האופנה המיוחדים שלה, של מעצבים מיוחדים, דוגמת מדונה וסטלה מקרטני, עושות אותה לפנטזיית קניות מושלמת.
בעלי הזכיון מבטיחים שכל החנויות שייפתחו כאן יהיו במתכונת זהה ל-1700 החנויות שכבר פזורות בשלושים ושלוש מדינות אחרות. מיקום ראשון עוד אין. חכו בסבלנות.