המגזין של גברת דפנה לוינסון

מותג האופנה משחרר לעולם מגזין לייף סטייל על תקן קטלוג, משתף את שוקי זיקרי ואת שלי גפני, ומודיע לכל לקוחותיו: הקונספט חשוב מהבגדים. זה חינני וגם יעיל, למי שמתעניינת מה בדיוק אומר עליה הלק שהיא מורחת

רוני יוסף | 17/11/2008 7:34 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
חברת האופנה דפנה לוינסון פותחת השנה את העונה עם מגזין במקום קטלוג, ולמה? כי מותגים שהחוזק שלהם הוא במעטפת הסגנונית (שלא לומר מראה בוקר, צהריים וערב) שהם מציעים ללקוחותיהם, יכולים כך לחזק את הקונספט הזה, ולשים אותו בפרונט, והרבה לפני הבגדים עצמם.

הרעיון הוא להחדיר את המודעות לבגדים, דרך כתבות אופנה קצרצרות, וטיפים לטרנדים החמים, שאותם ממשים הבגדים של המותג. נראה שאכן זאת הדרך המתאימה ל"דפנה לוינסון", משום שהבגדים שבעיצובה באמת באים לתת מענה מוכן לקוחה. הקונספט הוא להלביש מכף רגל ועד ראש, ללא שום עיכוב ליד מושגים כמו "קול", "מתוחכם", או "עכשווי".

לצורך המטרה הזאת, משתף המותג פעולה עם שני משלימים, האחד הוא שוקי זיקרי, שתורם טיפים על עיצוב שיער, מראות נכונים, וטיפול מוצלח, והשנייה היא שלי גפני, שתורמת מצידה את הטיפים לאיפור של חברת מדינה מילאנו.

מלבד שני אלה, אפשר למצוא שם עוד משלימים בדמות אייטמים שיגידו לך איזה טיפוס את לפי הלק המרוח על צפרנייך (אם הלק שלך מתקלף, זה לא אומר שאת מוזנחת, אלא דווקא שאת קולית. נקודות רק בשביל זה), או לפי התבלינים בהם את משתמשת. האמת, רב הזמן המגזין הזה משעשע ועונה על הגדרת הקטלוג המורחב, והבגדים שהוא נועד לקדם אכן משלבים בו בחינניות, בעזרתה האדיבה של ג'ני צ'רוואני.

את המגזין/קטלוג אפשר להשיג בכל חנויות הרשת, ובסניפי שוקי זיקרי ומדינה מילאנו. עלותו 5 ש"ח, שייתרמו במלואם לעמותת אחת מתשע למען נפגעות סרטן השד.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים