עיריית ירושלים: הקרב על תקציב הפרסום עולה מדרגה
הקרב על מכרז הפרסום לעירייה מתחמם: אייל ארד, שעבד עם ברקת, נגד "אדלר חומסקי". העירייה: לאור בקשת היועץ המשפטי, בשלב השני צורפו למכרז מדרגים נוספים"

אייל ארד אלי דסה
המשרדים המתמודדים על התקציב החילוני הם "יורו ישראל" של אייל ארד, שכידוע ייעץ לברקת לפני הבחירות, ו"אדלר חומסקי". במגזר החרדי מתמודדים משרד "גל אורן", שעמו עבד ברקת לפני הבחירות ובעבר עבד בו יענקי איזק, יועץ לתקשורת החרדית של ברקת.
המשרד החרדי השני שמתמודד הוא "פרסום אפיקים". עבור משרד זה ביצע היועץ לענייני חרדים של ברקת אברהם קרויזר פרוייקטים שונים.
טרם נתקבלה החלטה בנושא
הוועדה התכנסה כבר בחודש מאי וכללה את ראש הסגל מיכל שלם ודובר ראש העירייה אביתר אלעד, אך השניים פסלו את עצמם בשל היכרותם המוקדמת עם חלק מהמשרדים. מי שנותרו בוועדה הם דובר העירייה דאז גידי שמרלינג והממונה על ההסברה אורית ניר.
היועץ המשפטי לעירייה עו"ד יוסי חביליו קבע אז כי מאחר שגם הם כפופים ישירות לראש העירייה, שכאמור עבד עם משרדי הפרסום הנ"ל, יש להוסיף לוועדה נציגים מקצועיים בלתי תלויים, וכך אכן קרה השבוע. הדירוג שתעניק הוועדה לנציגים ישוקלל עם הדירוג שהעניקו
בזמנו שמרלינג וברקת, ובימים הקרובים ייבחרו המשרדים הזוכים.
עוד נודע כי משרד הפרסום ערמוני, שהתמודד במאי, לא הגיע לוועדה השבוע. לדברי בכיר בעירייה, "אולי הוא הבין שהוא נמוך בדירוג".
מהעירייה נמסר בתגובה כי "טרם נתקבלה החלטה בנושא, והעירייה אינה מפרסמת מידע על מכרזים בטרם נתקבלו תוצאות סופיות. המכרז נערך כדין וכחוק, ובכל שלביו פעלה העירייה אחת לאחת על פי הנחיות היועץ המשפטי שנכח בוועדה. לאור בקשת היועץ המשפטי, בשלב השני צורפו למכרז מדרגים נוספים".








נא להמתין לטעינת התגובות





