תביעה נגד וואלה טורס: החופשה הפכה לגיהנום
שני זוגות חברים שיצאו לחופשה ביוון טענו כי חברת וואלה טורס לא עמדה בהתחייבויות כלפיהם: המלון היה מוזנח והאוכל היה ברמה ירודה. וואלה טורס: זו תביעה קנטרנית

רודוס צילום: יח''צ
בתביעה שהוגשה באמצעות עורך הדין בין תרדיון, פרוסות טענותיהם של התובעים, שיצאו לחופשה לפני כשבועיים.
לטענתם הם חיכו לחופשה מפנקת בשיטת "הכל כלול" והובטח להם כי החבילה עליה שילמו כוללת שהות במלון של 4 כוכבים. אלא שלטענתם המציאות התגלתה כשונה לחלוטין "עם כניסת התובעים למלון, נדהמו לנוכח המחזה שנגלה לעיניהם", נטען בתביעה.
"מלון מוזנח, לובי מוזנח, בריכה מוזנחת .חדרים מוזנחים מלאים בעובש ובריח בלתי נסבל,ללא מיזוג, מיטות ברזל שלא ניתן לישון עליהם- בנוסף לכל הזוועות, גילו הנתבעים כי האוכל אינו בר אכילה וכי עליהם לרכוש מזון ממיטב כספם מחוץ לכותלי המלון". עוד נטען כי, "נראה היה כי הקשר בין מה שהציגה הנתבעת לבין המציאות הנו דמיוני בלבד".
מלון שלושה כוכבים ולא ארבעה
כשראו הזוגות את מצבו של המלון, פנו בזעם למנהל המלון היווני מיכאליס קיאגיס, הם טענו בפניו כי המלון כלל לא ברמה של ארבעה כוכבים. לתדהמתם, באותו שלב סיפר להם המנהל כי המלון כלל לא מוגדר כארבעה כוכבים, ומי שמציג אותו ככזה אלו חברות התיירות הישראליות. ובמקרה שלהם חברת "וואלה טורס".
קיאגיס אף אישר את הדברים בשיחה עם זמן תל אביב, ממשרדו ברודוס. "אני מכיר היטב את הסיפור" טען. "ואמרתי לזוגות האלו שאנחנו מלון שלושה כוכבים ולא ארבעה. אני לא מבין למה מציגים אותנו כארבעה כוכבים.
?הבעיה היא לא שלי, אלא של סוכני הנסיעות הישראליים שמספרים
סיפורים ללקוחות שלהם. ביקשתי מהם להציג אותנו כשלושה כוכבים, אבל כנראה שזה לא עוזר. הם לא הלקוחות הישראליים הראשונים שבאים עם התלונה הזאת".
תגובת וואלה טורס :"צר לנו כי הלקוחות חוו עוגמת נפש בעת חופשתן בחו"ל. הלקוחות שכחו לציין כי לאחר ההזמנה, נאמר להם שהמלון בתפוסה מלאה. הוצע להם מלון חלופי ברודוס, אך נאמר להם כי החברה אינה מכירה את המלון, והם צריכים לבדוק בעצמם. כמו כן הוצע להם מלון חמישה כוכבים כתחליף. אך משיקולי עלות ההצעה נדחתה. מדובר בתביעה שסכומה פי שלוש יותר מעלות החבילה, מה שמוכיח כי מדובר בתביעה קנטרנית".








נא להמתין לטעינת התגובות





