• 3.

    זה קורה ברוב החברות - הגיע הזמן לפיקוח בנושא!

    יחיאל, 09/10/10 18:36

    לצערי, נתקלתי באופן דומה במלון שהזמנתי דרך חברה אחרת (גוליבר). יצרתי קשר דרך חבר כבר מחו''ל (מהולנד לארץ), הם משכו אותו מאחד לשני. פניתי אליהם דרך האימייל, אך הם ענו 3 ימים כבר אחרי שהתחלתי לשהות במלון. בקיצור, עד לרגע זה הם עדיין בבירור הפרטים (עברו כבר מעל 30 ימים שאני כבר בארץ).
    אני תקווה שמשרד התיירות יתחיל קצת לפקח גם על חברות אלו, שכן הן רק פוגעות בנו הנופשים, ואם רוצים שיהיה תיירות כחול-לבן, אז בצורה כזו הם יבריחו אותנו לנציגי חברות בחו''ל, ונוכל להזמין דרכם או דרך האינטרנט ואז סוכני הנסיעות הישראליים ייפגעו כספית. חבל שכך הם פני הדברים.

  • 2.

    הם צדקים!!

    הילה, 06/10/10 16:44

    הם צודקים, גם לי קרה מקרה דומה, החברות נסיעות האלה עושים קומבינות על חשבון הלקוחות ואנחנו רק סובלים...

  • 1.

    הדברים של המנהל היווני מראים ש..

    שימי, 05/10/10 23:07

    הרבה מסוכני הנסיעות לא אומרים את כל האמת...