מכללת שנקר מציגה: חניה לסגל בלבד
בעיריית רמת גן אוהבים להתגאות בהישגי מכללת שנקר להנדסה ועיצוב, אבל לא חושבים שצריך לארגן חניה למאות הסטודנטים בעלי הרכבים המגיעים אליה. התוצאה: הסטודנטים חוצים את איילון וחונים בתל אביב, ואחרים מתפללים לא למצוא דוח על השמשה בסיום יום הלימודים

מכוניות בחניה צילום: SXC
"יש חניון ששייך רק לסגל", זועמת סטודנטית שנה ב' במגמה לעיצוב טקסטיל, "והסטודנטים מורשים לחנות בו רק מ-16:00 אחר הצהריים.
זה פתרון מגוחך כי אנחנו מתחילים ללמוד ב-8:00 בבוקר . חברים שלי באוניברסיטת תל אביב מספרים לי שיש שם חניונים ענקיים במחירים מוזלים לסטודנטים, אז איך זה שאצלנו אין? "
" אנחנו פשוט נאלצים למצוא פתרונות יצירתיים", מוסיפה סטודנטית שנה ב' למגמה לעיצוב גרפי. "כמה חונים ליד מגדלי Yoo בתל אביב, והולכים עד המכללה ברגל, ובדרך חוצים את גשר ההלכה; כמה חונים ליד רכבת ארלוזורוב; ואלה שיכולים - שוכרים ב-400 שקלים לחודש חניות של דירות בקרבת המכללה. כך או כך, מדובר בבזבוז זמן וכסף יקרים. זה ביזיון שמוסד לימודים שמחשיב את עצמו כמו שנקר לא יכול לספק דבר בסיסי כל כך כמו חניה לתלמידים".
אזור בעייתי וצפוף
מורן פדלון, יושבת ראש אגודת הסטודנטים של המכללה, אמרה ל"זמן תל אביב" כי לפני שלוש שנים הופעל במתחם הבורסה חניון בסבסוד האגודה ועיריית רמת גן, אך הוא נסגר, וכל הניסיונות מאז למצוא חניון חדש לא עלו יפה.
"מדובר באזור בעייתי וצפוף, וגם לתושבים שחיים שם אין חניה", מסבירה פדלון. "לפני חודשיים קיימתי פגישה בנדון עם ראש מחלקת
החניה של עיריית רמת גן, ואנחנו מנסים למצוא הסדר שישביע את כולם".
מעיריית רמת גן נמסר בתגובה: "עיריית רמת גן דנה עם נציגת הסטודנטים משנקר בנוגע לחניה מוזלת במתחם הבורסה. במסגרת זו הציעה העירייה לסטודנטים הצעה, אך טרם קיבלנו תשובה בנוגע אליה. עיריית רמת גן מוכנה בכל עת לסייע לסטודנטים בנושא החניה, כמו שהיה בעבר ".