אנשי המילואים יוצאים למאבק
במכללת ספיר התארגנה קבוצה של סטודנטים המחתימה עצומה למען חיילי צה"ל. זאת בעקבות טענות על מעשים לא מוסריים בימי מבצע עופרת יצוקה

אודי בן דוד צילום: זמן הדרום
קבוצת סטודנטים מארגנת בימים האחרונים עצומה המהווה לדברי המארגנים תשובה ל'קבוצות אנטי ציוניות המכפישות כל דבר שהמדינה עושה'.
יוזם העצומה הוא סגן במיל' אודי בן דוד (26), המשמש גם כרכז בתנועת 'אם תרצו' באזור אשקלון. לטענת בן דוד, "הרעיון להחתים עצומה החל כשראיתי קבוצות באוכלוסייה הישראלית הקוראות לחיילי צה"ל פושעי מלחמה והורגי תינוקות".
בן דוד הוסיף עוד כי העצומה היא רעיון של כמה חברים למילואים שרוצים לחזק את רוח האיחוד והקונצנזוס שיש בעם כלפי השירות הצבא. מהר מאוד הבנתי כי הרצון להביע הזדהות עם מערך המילואים הוא גדול יותר מכפי ששיערתי".
הסטודנט גיל ברכה (26) שחתם על העצומה אמר "רק אתמול
סיימתי שירות מילואים בעזה. זה חשוב לי כמילואימניק להביע את התמיכה בצבא, אני גאה לשרת את המדינה.
"אני סטודנט לתואר ראשון והפסדתי המון חומר לימודי, אבל אם אנחנו לא נשרת- אז מי ישרת?. העצומה הזו היא התשובה שלי לכל אלה שקראו לחיילי צה"ל פושעי מלחמה".








נא להמתין לטעינת התגובות






