• 69.

    אודי בן דוד

    ירושלמי, 04/02/09 09:35

    תותח התותחים, משקיע מלוא מירצו וזמנו למען עם ישראל!
    כן ירבו בן דוידים כמוהו!!!

  • 68.

    אם תרצו = תא כתום

    אוהד, 02/02/09 12:05

    זאת לא התארגנות... זה תא פעיל ומוכר...

  • 67.

    פושעי מלחמה??? הורגי תינוקות??? בוגדים!!!

    יוסי מועלם, 28/01/09 18:28

    מי שמעז לקרוא לחיילים שלנו, שנתנו את חייהם ''פושעי מלחמה והורגי תינוקות'' מקומו לא במדינת ישראל!!! כדאי שיסתכל על עצמו במראה טוב ויחשוב כמה ''אומץ'' היה לו לשבת כל היום מול המדיה ולחשוב שהכול מתנהל שם סטרילי. נראה אותכם נכנסים לעזה ועושים אחרת. מה שראיתם ואו דמיינתם לא היה סרט!אני גאה בכול חייל סדיר ומילואים וכמובן במתנדבים הרבים שהגיעו לתת ולפרגן. אנחנו עם חזק ורק ביחד ננצח!

  • 66.

    ג'ינג'י ימלך כול הכבוד לך

    אלעד זדא, 28/01/09 09:42

    יוזמה מבורכת של בן אדם שתמיד פועל למען המדינה והכול מהלב כולם לחתום

  • 65.

    צה''ל

    תמי, 27/01/09 22:57

    אין כמו חיילים שלנו

  • 64.

    כל הכבוד לאודי!!

    חן- כפר סבא, 26/01/09 19:39

    חבל שאין מספיק אנשים כמוהו במדינה

  • 63.

    שידרוש פיצויי למילואימניקים בעלי עסקים- הבחירות זה זמן טוב (ל''ת)

    מילואימניק, 26/01/09 15:35

  • 62.

    כל הכבוד לחיילים שלנו!!

    לירון, 26/01/09 14:25

    אתם אלו ששומרים עלינו ומגיעים לכם כל הזכויות האפשריות! המשיכו כך!

  • 61.

    אודי, אוהבים אותך !!!!!! (ל''ת)

    גילי, 26/01/09 13:42

  • 60.

    אם אין אני לי, מי לי?

    edya, 26/01/09 13:03

    מתי נבין שאם אנחנו לא נתמוך בעצמנו ובחיילים שלנו אף אחד לא יעשה את זה?
    שאם אנחנו לא נאמין שהארץ הזאת שייכת לנו, אף אחד לא יאמין???

    תומכים ומחזקים!!

  • 59.

    עתיד ילדנו

    חיים, 26/01/09 11:19

    התגובה חשובה לגבי העתיד של מדינתנו

  • 58.

    מקווה שתתרבו ! (ל''ת)

    ציון תקווה ישראל, 26/01/09 11:17

  • 57.

    אני מכיר את גילי ברכה, תותח על! (ל''ת)

    סטודנט ומילואימניק, 26/01/09 09:18

  • 56.

    תמיכה בחיילי צה"ל בכלל

    יוסף עצבני, 26/01/09 09:06

    " מהרסייך ומחרביך ממך יצאו"
    הכותרת הנ"ל נאמרה על יפי הנפש הרואים תמיד
    את הצד האפל שבטוב,לכל חיילי צה"ל אני מאחל בריאות והצלחה בכל אשר תפנו "ישר כח גדול"

  • 55.

    מהרסייך ומחרבייך ממך ייצאו, כל הכבוד לצה"ל (ל''ת)

    דורמי שהיה בצו 8, 26/01/09 09:04

  • 54.

    אתכם תמיד

    אשקלונית, 26/01/09 08:46

    כל הכבוד !!

  • 53.

    יפה מאוד מיצידכם

    ניסימפור משה, 26/01/09 08:36

    יפה מיצידכם כולנו צריכים להתלכד ולההחד ולתמוך בחילים ובקצינים וכול העולם צריך לדעת שמיכול נקודה שיורים לעבר מדינת ישראל כול האזור ימחק מעל פניי האדמה זאת הדרך היחידה שיפתור את הטרור במיזרח התיכון תירצו עזרה משה השרברב מאשקלון

  • 52.

    כל הכבוד לצה''ל

    יוגב דהרי, 26/01/09 08:04

    אין כמו צה''ל ובלעדיו לא היה לנו זכות קיום.כל הכבוד לאודי בן דוד!!

  • 51.

    אנשי מילואים

    הבורר, 26/01/09 07:41

    כל הכבוד אודי

  • 50.

    יש אחד שאמור להיות עכשיו גם כן במילואים (ל''ת)

    איפה גלעד שליט???, 26/01/09 01:02

  • 49.

    זאת אותה מכללה שבא לפני שנה שאהיד זרק

    איש מילואים, 26/01/09 01:00

    סטודנט משיעור??

  • 48.

    אשר יעשה יצליח! כל הכבוד למילואימניקים שלנו!!!

    מילואימניק, 26/01/09 00:08

    עם ישראל חי!!!!

  • 47.

    אודי אתה מתוק (ל''ת)

    אפרת, 25/01/09 23:27

  • 46.

    ציון הלא תשאלי לשלום אסירייך? (ל''ת)

    קוקי המשוגע, 25/01/09 23:27

  • 45.

    חבל שהמדינה לא עוזרת לנו להיות ציונים טובים (ל''ת)

    ראובן בן יוסף, 25/01/09 23:25

  • 44.

    אוהבת את החיילים! וגם את ספיר... (ל''ת)

    שירה, 25/01/09 23:14

  • 43.

    תמשיך ככה

    ג'וס, 25/01/09 23:10

    אנחנו צריכים אנשים כמוך.
    תמשיך במרץ.
    חייבים לתמוך במילואימניקים.

  • 42.

    כל הכבוד לח'ברה של אם תרצו התותחים!!! (ל''ת)

    שולי רנד, 25/01/09 22:37

  • 41.

    יוזמה מבורכת - צה''ל המוסרי ביותר בעולם (ל''ת)

    דוד מרעננה, 25/01/09 22:31

  • 40.

    יוזמה יפה של תושבי אשקלון. חזקו ואמצו ספירניקים

    אשקלוני, 25/01/09 22:26

    אין על חיילי צה''ל היקרים, המוסריים והלוחמים

  • 39.

    סחתיין עליכם

    מנשה ואברם, 25/01/09 22:07

    חברים. משמח לראות שיש כאלו שמשמיעים גם את הדעה הרווחת ועוד יותר שיש מקום בתקשורת (המקוונת אמנם) גם לביטוי נדוש ורומנטי ולא רק לפרובוקציות.
    כל הכבוד!

  • 38.

    את מי מנסים לשכנעה ?

    סטודנט מדרום, 25/01/09 21:55

    אין לי בעיה לחתום השאלה היא למה זה טוב ?
    את מי אנחנו רוצים לשכנעה ? אלה שיודעים למה חיילים לחמו בעזה לא צריך לשכנע ואת אלה שרואים בחיילים ''צבא כיבוש'' ו''רוצחי ילדים ערביים'' לא נשכנעה לעולם .

  • 37.

    כל כבו אודי, משרת את עם ישאל במילואים ובאזרחות (ל''ת)

    סטודנט, 25/01/09 21:31

  • 36.

    ישר כוח (ל''ת)

    טליה, 25/01/09 21:23

  • 35.

    עשיתם עבודה טובה צה''ל..

    אבישג, 25/01/09 21:01

    יישר כוח חיזקו ואימצוו... ופשוא לא להתייחס למה שאומרים תמיד יגידו

  • 34.

    אני בטוחה שהצב''א עשה עבודה טובה מאוד...

    אני גאה בכםם.., 25/01/09 20:59

    ואני רוצה להגיד לכם כל הכבוד..
    ופשוט יכלנו לצאת עם יותר תוצאות אבל מה לעשות שברחנו כמו פחדנית בסווף הינו בהתחלה טובים ואחר כך ברחנו כמו פחדניםם...
    קיצר אני גאה בכם צה''ל והכל בזכות בורא עולם

  • 33.

    מעורבות חברתית זה חשוב אבל ..

    הדואג, 25/01/09 20:12

    לא מסוכן מדי לפרסם את כל שמות החיילים שלנו ?

  • 32.

    יוזמה מעניינת

    A, 25/01/09 20:10

    כל הכבוד על היוזמה תמשיך ככה.
    פעולות הצבא היו למען הגנת המדינה ואני תומך בהם.

  • 31.

    שמאלני

    H, 25/01/09 20:06

    בתגובה ל-4 גם אני בתור שמאלני עושה מילואים וגאה בזה!!

    אודי בן דוד, ישר כח !!!

  • 30.

    צה''ל הוא הצבא בעל טוהר נשק יוצא דופן מבין חילות העולם (ל''ת)

    תומר, 25/01/09 19:55

  • 29.

    סוף סוף...

    ערן אביטל, 25/01/09 19:46

    נותנים כבוד למילואימניקים בין כל ערימת הרפש התקשורתי שיוצא כנגד צבא ההגנה לישראל מגיח לו כתב צעיר ונועז ומציג את המצב האמיתי בכתבה ממוקדת וממולחת שמשקפת מצב אשר נכפה על מדינתנו שלא אנו אשים בו,והדבר היחיד שנותר לנו הוא להתגייס ולהלחם על ביתנו.

  • 28.

    כל הכבוד

    סטודנטית, 25/01/09 19:39

    יוזמה מבורכת

  • 27.

    מילואימניק גאה!!!

    TK, 25/01/09 19:02

    אודי ושות'
    כל הכבוד על היוזמה וכמובן שחתמתי על העצומה
    (אפילו בין ה-5 הראשונים).

    אני מילואימניק גאה, שתמיד מגיע למילואים
    ועושה קרוב ל-40 יום בשנה.

    חזקו ואמצו,

  • 26.

    כל הכבוד למילואימניקים (ל''ת)

    גבי, 25/01/09 19:00

  • 25.

    אדי ואם תרצו אתם גדולים, תמשיכו במלאכה החשובה שלכם ואל תתרגשו (ל''ת)

    מהצרצרים הסמולנים, 25/01/09 18:56

  • 24.

    יש לחתום עלהעצומה''_בעיניים עצומות לרווחה''(אני בעד). (ל''ת)

    אמא, 25/01/09 18:55

  • 23.

    כל הכבוד על היוזמה

    אלרון, 25/01/09 18:51

    הגיע הזמן להביע הערכה לחייל צה''ל ולזכור על מי בדיוק הם מגנים.

  • 22.

    we are with u!!!!

    noa, 25/01/09 18:47

    you r the best people, and the nonsense things that people says about u all are boolshit!!
    u dont have to listen to them..
    and for the rest of the people who dont agree and adore the MILUIMNIKIM, should transfer to other country!!

  • 21.

    אין כמו אודי בן דוד ותנועת אם תרצו (ל''ת)

    מעריצה מספיר, 25/01/09 18:36

  • 20.

    כל הכבוד לחיילי המילואים!! העם אוהב אתכם!! תודה!! (ל''ת)

    ענת, 25/01/09 18:25

  • 19.

    כל הכבוד - אם תרצו !!!!!!!!!!! (ל''ת)

    דוד, 25/01/09 18:23

  • 18.

    כמה שיותר חותמים יותר טוב

    מור- מילואימניק גאה, 25/01/09 18:20

    ואני מקווה שזה קצת (או הרבה) יוציא את העיניים לאותו מרצה שהעיף מהכיתה מילואימניק...

  • 17.

    כל הכבוד

    מילן, 25/01/09 18:18

    אנשים טובים באמצע הדרך

  • 16.

    אני אתכם כאה בכל חיילי צהל בסדיר ובמילואים!!!

    gloozkob , 25/01/09 18:14

    שמאלנים וערבים החוצה!!!!!

  • 15.

    כל הכבוד לצה''ל (ל''ת)

    תנו לצה''ל לנצח בעז''ה, 25/01/09 18:02

  • 14.

    צודק במאה אחוז- אנחנו איתך ועם כל חיילי צה''ל!!! (ל''ת)

    מיקא, 25/01/09 17:55

  • 13.

    כל הכבוד!!! (ל''ת)

    מיטל, 25/01/09 17:51

  • 12.

    סטודנטים/מילואימניקים-האנשים שבלעדיהם אין לנו מדינה

    סטודנטית בספיר, 25/01/09 17:29

    אנשי המילואים חייבים לקבל את כל הזכויות וההטבות במבחנים.ומרצה שינסה להתחכם צריך להיענש בהתאם וצריך להעלות את זה על סדר היום הציבורי ולא לעבור על זה בשתיקה.לא יתכן שמרצה או ההנהלה ינסו לשלול ולו זכות אחת מהאנשים שבלעדיהם אין לנו מדינה.
    כל הכבוד על היוזמה!

  • 11.

    כל הכבוד לצה''ל ולכוחות המילואים

    אשר, מילואימניק סטודנט בבן גוריון, 25/01/09 17:19

    בימים כאלה אנו חייבים להביע תמיכה בעמידת תושבי הדרום וכן בחיילי צה''ל אשר חירפו את נפשם על מנת לאפשר לתושבי הדרום חיים טובים יותר. צה''ל עמד במשימה מול אויב אכזרי שמילכד בתי מגורים ובתי ספר.
    כל ניסיון להציג את חיילי צה''ל בתור לא מוסריים הוא צבוע ומטעה.

  • 10.

    אני בעד

    dandan1974 , 25/01/09 17:19

    כל הכבוד

    • אתה בעד מה? מי שלא בעדכם הוא לא ציוני? (ל''ת)

      מילואימניק, 25/01/09 18:07

  • 9.

    קדימה צה''ל

    יוני, 25/01/09 16:54

    לא מספיק שאנחנו תורמים להגנת ישראל אנחנו צריכים לקבל על זה בראש

  • 8.

    כל הכבוד לכותב...

    דביר, 25/01/09 16:50

    כל הכבוד לכותב הכתבה שמביא לידיעתנו דברים חשובים כמו עצמוה כזו.
    צריך לחזק את ידי החיילים הלוחמים שמגנים עלינו גם המילואמניקם בחירוף נפש על מעשי הפשיעה של חמאס...
    הכוח איתכם...
    ליאור כתבה מעולה תשמיך כך...

  • 7.

    כל הכבוד לצה"ל

    יוני, 25/01/09 16:45

    חיילי המילואים מוסיפים נדבך רציני ובעל ניסיון במערך הלוחם שלנו, בלעדיהם האיכות והכמות של הכח בחזית לא יהיה אותו דבר !

  • 6.

    סוף סוף (ל''ת)

    הגיע הזמן, 25/01/09 16:38

  • 5.

    הקישור מצורף

    קישור למכתב המילואימניקים, 25/01/09 16:19

    http://www.atzuma.co.il/petition/udibenda/1/

  • 4.

    כל הכבוד! צריך להראות שלא רק לשמאל הקיצוני יש כוח (ל''ת)

    סטודנט במכללת אשקלון, 25/01/09 16:16

  • 3.

    כל הכבוד לסטודנטים על היוזמה! (ל''ת)

    אפרת, 25/01/09 16:00

  • 2.

    הגיע הזמן אומרת אימי (ל''ת)

    מילואימניק, 25/01/09 15:56

  • 1.

    הגיע הזמן שידעו שספיר זה לא רק שמאל קיצוני (ל''ת)

    ספירניק, 25/01/09 15:42