ירושלמי, 04/02/09 09:35
פושעי מלחמה??? הורגי תינוקות??? בוגדים!!!
יוסי מועלם, 28/01/09 18:28
אלעד זדא, 28/01/09 09:42
לירון, 26/01/09 14:25
edya, 26/01/09 13:03
יוסף עצבני, 26/01/09 09:06
ניסימפור משה, 26/01/09 08:36
יוגב דהרי, 26/01/09 08:04
יוזמה יפה של תושבי אשקלון. חזקו ואמצו ספירניקים
אשקלוני, 25/01/09 22:26
מנשה ואברם, 25/01/09 22:07
סטודנט מדרום, 25/01/09 21:55
אבישג, 25/01/09 21:01
אני בטוחה שהצב''א עשה עבודה טובה מאוד...
אני גאה בכםם.., 25/01/09 20:59
A, 25/01/09 20:10
H, 25/01/09 20:06
ערן אביטל, 25/01/09 19:46
TK, 25/01/09 19:02
אדי ואם תרצו אתם גדולים, תמשיכו במלאכה החשובה שלכם ואל תתרגשו (ל''ת)
מהצרצרים הסמולנים, 25/01/09 18:56
אלרון, 25/01/09 18:51
noa, 25/01/09 18:47
מור- מילואימניק גאה, 25/01/09 18:20
סטודנטים/מילואימניקים-האנשים שבלעדיהם אין לנו מדינה
סטודנטית בספיר, 25/01/09 17:29
כל הכבוד לצה''ל ולכוחות המילואים
אשר, מילואימניק סטודנט בבן גוריון, 25/01/09 17:19
דביר, 25/01/09 16:50
יוני, 25/01/09 16:45