סקארלט מגיעה לסוכה
היא.... האישה העדינה, הרגישה, הרומנטית והחושנית... מגיעה אליכם לסוכה

SCARLETT צילום: יח''צ
לקראת החגים, משיק מותג הבישום הבינלאומי "קשארל", את הבושם החדש "סקארלט", המגלמת את ה"דואליות" הנשית, הניגוד של הצד העדין, התמים, הרומנטי והחושני, למול הצד המפתה, הסקסי, הנועז והמסתורי.
במשחק הצבעים - מככבים שני צבעים: צבע הקורל הנועז והצבע הלבן הטהור והבתולי ושני תווי ריח מנוגדים המתערבבים בהרמוניה. תו עליון: בניחוח פרחוני עדין של פריחת התפוז, עלי יסמין, ויערת הדבש התו התחתון: בניחוח ה"תשוקה" של אגס, סנדלווד ודבש פרובאנס, היוצרים יחדיו צמד ריחני ומגרה.....
הבושם, הינו הראי של תקופתו, בא לעיתים קרובות לידי ביטוי באמצעות דמויות נשיות ובולטות. כדי להצטרף אל הנשים במציאת הזהות שלהם, קשארל תמיד ביקשה לדמות נשים כריזמטיות שאחר-כך ממשיכות והופכות להיות אגדות מודרניות.
החל ברכות הנשית של בושם אנאיס אנאיס, ההרמוניה של נואה, אש האהבה והתשוקה של "אמור אמור" והפיתוי הכוחני של "לולו" –מותג הבישום "קאשרל" משיק את "סקארלט" - בושם בניחוח יוצא דופן ברכותו ובעוצמתו.
"סקארלט" של "קאשרל" - האישה האולטימטיבית של שנת 2010 אחת הגיבורות הגדולות בספרות הקלאסית ובקולנוע ההוליוודי. סקרלט מבטאת את האפשרות להיות אישה יוצאת דופן בתקופות קשות, מבלי לוותר על קלות הדעת הקוקטית שהיא חלק מכוח המשיכה שלה. גוון עור הפנים שלה דמוי פורצלן. היא מתנהלת עם כוח פיתוי תמים, בעלת אופי, מלאת חיים, פעילה ומלאת תשוקה, מרדנית ופזיזה.
סקרלט נועדה לחיות חיים לא שגרתיים, עשירים בתהפוכות ובתפניות.ואין יותר טוב מסקרלט כדי לגלם את הניגוד הזה בין עדינות לחוזק, בין צניעות ליהירות, בין עידון לקוצר רוח. עידן חדש וגישה חדשה לחיפוש אחר
הזהות: רחוקה מרגשנות, הגיבורה הזו של הזמנים המודרניים חושפת נשיות אסרטיבית לחלוטין, ללא שמץ של חוסר טעם.
"הסוד" של " סקרלט", הינו ניחוח הבושם החדש, המאפיין את הנשיות הדואלית של "סקארלט", שתכונותיה מגולפות בעדינות ונוצצות בחיוניות, בקסם אישי בולט ובלהיטות לחיים, באמצעות מפגש מרשים בין שני צידי האישיות של "סקארלט": הצד הטהור, הטבעי והרומנטי – המאופיינים ברעננות והטבעיות גלויות הלב של עלי התה המכוסים בנחשול בעל ריח מיוחד של פרי הדר בניחוח עסיסי, למול הצד החושני, העוצמתי הסקסי והנועז – זר פואטי של עלי כותרת לבנים החושפים את הריח העשיר של הדבש הפרובנסי, המהווים יחדיו "קוקטייל" ארומטי, המעורר את כל החושים....
האריזה של "סקארלט", בעיצובו של המעצב כריסטוף פילה, מהווה חוויה חזותית ותחושתית, המפלרטטת עם הרעיון של אש מתחת לקרח ומרמזת על כפילות, באמצעות שני גוונים: קורל – המורכב מגווני הכתום, הורוד, והאדום העכשוויים, המייצגים תכונות של חוזק, תעוזה, סקסיות ומסתוריות, למול הצבע הלבן – הבתולי, הנאיבי, הרומנטי והרגיש, המרמזים על תכונות הבושם – דואליות ופריחה.
הבקבוק, המורכב מניגודי חומרים וצבעים, מגולף במסתוריות ומעוטר בפרחים בהשראת פודריה בסגנון הרטרו, כאשר עוצמת הבושם נשארת מסתורית עד שהבקבוק נפתח .... ומתחת לפקק העשוי פורצלן לבן לא מזוגג, מתגלה "הסוד" של סקארלט – בקבוק בצבע קורל , המסמל את הרוח העליזה ושופעת החיים של "סקארלט".
מחיר לצרכן
295 ₪ ל- 35 מ"ל
459 ₪, ל- 50 מ"ל
535 ₪, ל- 80 מ"ל
ניתן להשיג: ברשתות הפארם: סופר פארם, המשביר לצרכן, אפריל וניו-פארם ובפרפומריות מובחרות.