SEO: איך לשפר את הדירוג שלכם במנועי החיפוש?
מאמר תוכן מקצועי ומעניין הוא מרכיב חיוני וחשוב להצלחת קידום אתרים שאתה מבצע. זה יכול להועיל מאוד בהגדלת התנועה לאתר, לאפשר הגדלת המכירות ותרומה ל- SEO. מה שמביא אותנו לשאלה העיקרית - איך אני יכול לנצל נכון את ה- SEO כדי לשפר את הדירוג שלי במנועי החיפוש?
כאשר קידום אתרים אורגני נעשה נכון ובמקצועיות, תוכן שיווקי יכול לתרום להתקדמות מיקום האתר בדירוג החיפוש. אמנם זה לא נראה כמו היתרון הברור ביותר לאסטרטגיה מוצלחת, אך לשיווק תוכן, יש אפקט כה רב עד אשר אף עסק יכול להתעלם ממנו. נביט רגע קט ונלמד כיצד לעשות שימוש נכון בתוכן האתר שלך כדי לדרג גבוה יותר ב SERPs.

יצירת תוכן חדש
אין זה די בניהול אתר אינטרנט בלבד.אתה כל הזמן צריך לתחזק אותו הן מבחינה טכנית ועוד יותר מבחינת תוכן. אין דבר כזה יש לי מספיק תוכן באתר. תמיד יש הזדמנות ליצור מאמרי תוכן חדשים, החדשנות והעניין של התוכן היא גם אחת מהגורמים לדירוג של Google. תוכן חדש כגורם דירוג אינו נבחן רק על פי התאריך בו הוא פורסם, אלא גם על סמך דפים חדשים המתווספים, מספר גדל של קישורים אל הדף ובסופו של דבר גם רמה מוגברת של תנועה לדף. קריטריונים אלה מראים כי פוסטים ישנים עדיין יכולים להיות בעלי ערך, במיוחד אם הם מציעים ניתוח מעמיק ל נושא או עודכנו באופן שוטף כדי לשמור אותם רלוונטיים.
מחזור תוכן ישן
אין כל סיבה להתעלם מהתוכן הישן שפרסמת בעבר, במיוחד אם הוא עדיין מרוויח כמות משמעותית של תנועה. מחזור תוכן ישן יכול לעזור לך לנתח נושא בפירוט רב יותר, בכך שהוא מאפשר לך ליצור סוגים מרובים של תוכן מבלי לאבד את הערך שלהם או לחזור על עצמך. זה חוסך לך זמן בחיפוש אחר רעיונות תוכן חדשים, וגם נותן לך אספקה ??קבועה של תוכן חדש. מעבר לפוסטים בבלוג, תוכל ליצור סרטונים.
שימוש בתוכן חזותי
תוכן חזותי הפך פופולארי מאוד באינטרנט בשל היכולת שלנו לעבד תמונה מהר יותר מכל טקסט כתוב. כך אתה זוכה ברושם הראשוני וזה מחזק מאוד את האתר שלך. בעבר תמונות או סרטונים שימשו בעיקר ללווי תוכן כתוב, מאז התוכן חזותי הגיע לשלב שבו הוא נחשב עכשיו לתוכן בפני עצמו. נוסף על כך, התוכן החזותי יכול להיות מותאם לחיפוש, הוא מציע הזדמנות חדשה להבלטת העסק על פני המתחרים באמצעות תמונות וקטעי וידאו. מיטוב התוכן החזותי יכול להוביל לתוצאות חיוביות באופן מפתיע. הסורקים לא יכולים להבחין בתמונות, הם מזהים רק את טקסט המלווה אותם. פירוש הדבר שעליך להתמקד בכותרת לתמונה. לגבי גודל התמונה תמונות גדולות משפיעות על זמן הטעינה של הדף, יש לזה השפעה שלילית על דירוג החיפוש שלך.
בחירת מילות המפתח הנכונות
מחקר מילות מפתח יכול להיות שימושי, ובתנאי שאתה זוכר כי לא תמיד צריך למקד את מילות המפתח הברורות והמובנות מאליהן. מיקוד מילות מפתח מבוקשות מאוד יכול להקשות עליך להידרג למקום הגבוה ביותר.
יש במאמר זה מספיק כלים וידע היכולים לאפשר לך לעשות קידום אתרים באופן עצמאי אך אמליץ בפנייך תן לנו לעשות את מה שאנחנו הכי טובים בו כדי שתוכל אתה להתרכז במכירות או בשירות בהם אתה טוב יותר.
המאמר בחסות חברת seo-google.co.il
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

