בלתי נסלח

מפיק המופע של מטאליקה גדי אורון טוען שתקלות הסאונד לא הרסו את ההופעה הנפלאה והבלתי נשכחת, לדבריו. במקום זה הוא כועס על התקשורת שלא תמכה, משוכנע שהטכנאים הישראלים לא היו עושים עבודה טובה יותר ומבטיח: כל תלונה שתתקבל - תזכה למענה

ערן סויסה | 24/5/2010 9:44 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מטאליקה בישראל
מטאליקה בישראל צילום: דימה וזינוביץ'
יומיים עברו מאז ההופעה של מטאליקה בישראל, וגם הבוקר נאלצים מפיקי המופע להתמודד לא רק עם ההתרגשות שאחרי, אלא גם עם ההשלכות של בעיות הסאונד והתקלות שהעכירו את המופע עבור כ-20 אלף הצופים שפקדו את אצטדיון רמת גן.

כזכור, במהלך ההופעה שהתקיימה במוצאי שבת האחרון, נרשמו לפחות ארבע נפילות סאונד שהפריעו ללא מעט מהנוכחים. כמובן שמפיק המופע גדי אורון יצא מאוכזב לא פחות מהם, אבל בראיון ל"המגזין" הוא מבקש מהקהל לזכור שמדובר ברגעים קצרים בלבד, שלא צריכים להרוס את הזיכרונות הטובים מההופעה.

"מטאליקה הופיעה שעתיים ועשר דקות ומתוכן רק בחמש דקות היו תקלות", הוא מסביר. "רוב המופע היה מדהים. עשיתי כבר מופעים בחיים שלי וזה באמת היה אחד הטובים שבהם. חבל שהתקשורת הנהדרת עזרה לנו, עשתה שירות לקהל והחביאה את כל החלק הטוב", הוא מציין בסרקזם.

מה בדיוק קרה שם?
"מאחר שמטאליקה היא להקה גדולה, יש לה מערכת שמעוצבת ומיוצרת במיוחד עבורה ומפעילים אותה טובי הטכנאים בעולם. מטבע הדברים-התרחשה תקלה. הטכנאים האלה הם גאונים שיודעים לתחזק את המערכת ולדאוג שהמופע יתנהל בצורה פנטסטית, גם מבחינת סאונד. אני בטוח שאילו היו יושבים על המערכת הזאת הטכנאים הכי מצוינים מישראל, היינו נאלצים לשלוח את הקהל הביתה ואז היו יורדים על מטאליקה ועלינו עד להודעה חדשה".

חשבתם לעצור את המופע?
"תקלות מתרחשות כל הזמן ותמיד הכל יכול לקרות. זה לא נעשה בכוונה, אז מה הבעיה הגדולה? הקהל היה צריך להודות על כך שתיקנו את זה ולא שלחו אותם הביתה. זו מערכת מאוד מורכבת מבחינה טכנולוגית והיה צריך לפרמט אותה מחדש בכל פעם. כפי שאמרתי, אילו הטכנאים האלה לא היו שם, היינו סוגרים את ההופעה ועוגמת הנפש הייתה גדולה הרבה יותר. בסוף ההופעה ניגשנו לטכנאים והסרנו בפניהם את הכובע, בירכנו על כך שהקהל קיבל תמורה מדהימה על כספו הרב".

יכול להיות שאילו היו עורכים באלאנס לפני המופע לא היו קורות תקלות?
"להקות בסדר גודל כזה לא עושות באלאנס. אנשי מקצוע עשו באלאנס עד כניסת השבת וגם הופיעו לפניהם שתי להקות נוספות, והכל עבד, מה שאומר שזו תקלה שנוצרה תוך כדי המופע".

איך מטאליקה הגיבה לתקלה?
"היה להם קשה מאוד עם זה. תאר לך שאמן מנסה להרים את עצמו ואת הקהל ונתקל בבעיות. תחשוב כמה קשה להרים את הקהל מחדש. היה להם נאחס עם זה, אבל זה חלק מהמקצוע".
צילום: דימה וזינוביץ'
עכשיו הם עוד מרוצים. הקהל בהופעה של מטאליקה צילום: דימה וזינוביץ'

פרט לבעיות הסאונד, גם מספר הצופים שהגיע להופעה הטריד את ההפקה, כיוון שהגיע למחצית מהמצופה. עם זאת, אורון מוסיף שלמרות הכל ישמח להחזיר את מטאליקה לארץ.

התקבלו אצלכם תלונות?
"היום שמענו קצת תלונות ואנחנו עומדים לטפל בכל אחת מהן. הקהל הזה חשוב לנו כעת, בדיוק באותה מידה שהוא היה חשוב לנו ביום שהתחלנו את מכירת הכרטיסים. כל תלונה שתתקבל, תזכה למענה".

בסך הכל הגיעו קצת יותר מ-20 אלף איש למופע, ציפיתם ליותר?
"בוודאי שציפינו ליותר. חשבנו שיגיעו 45 אלף איש, אבל גם זה חלק מהעבודה. מצד שני, משמח אותנו שמבדיקה שעשינו התגלה שהלהקה הביאה יותר קהל מההופעות הקודמות שלה בארץ. וזה למרות שהמטאל בישראל נחלש".

איך אתה מסביר את הפער בין הציפיות ובין מה שקרה בפועל?
"אני לא יודע. לא יודע למה אלטון ג'ון ממלא את כל האולם ומטאליקה לא. יש שאומרים שזה בגלל משחק הכדורגל (גמר ליגת האלופות, ע"ס), יש שאומרים

שבגלל המחירים הגבוהים ויש אומרים שזה בגלל האצטדיון. אני יודע שעשינו מאמצים גדולים ונתנו את כל מה שיכולנו כדי שיגיע כמה שיותר קהל".

תנסה להביא אותם שוב?
"אם יזדמן לי - בשמחה רבה. זו חבורה מקצוענית ותענוג לעבוד איתם".

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים