• 57.

    גד אורון לא זוכר מאיפה הוא בא

    אני, 27/05/10 21:48

    הלוואי וכל חברת הגברה '' חובבנית '' מישראל תגבה על ההפקות שלך עוד 40 % במחיר רק כי אתה ליצן חרטטן וחלטוריסט

  • 56.

    היה גדוללמרות הכל

    שיר, 27/05/10 21:37

    נכון שהסאונד ביאס אבל עדיין היה חתיכת מופע אני מאוד שמחה לדעת שהייתי חלק מהמופע וראיתי את מטאאליקהההה

  • 55.

    גדי אורון אתה כישלון!

    חובב מטאל, 26/05/10 17:47

    תגיד לי מה אתה ליצן?
    אתה באמת חשבת שביציע הדרומי ישבו אנשים תמורת 300 שקל???
    איפה אתה חושב שאתה? במקסיקו?
    שם אתה יכול להושיב אותם על עמודים תמורת תשלום לראות את מטאליקה, חבוב....בישראל אין פרייארים, זה אך ורק אשמתכם שהגיעו חצי ממה שהיו אמורים להגיע.
    100 שקל ליציע הדרומי היה ממלא לך אותם, 250 שקל לסילבר +יציעים ו600 לגולד
    לך תתעדכן מה המחירים באירופה.
    אתה ורק אתה אחראי לבזיון הזה של המופע,אוכל כסף.

  • 54.

    המחיר היה גבוה.. לכן לא באו הרבה אנשים

    גגק, 26/05/10 17:05

    אם מחיר כרטיס באמצע המגרש היה 300-250 ש''ח, היו באים הרבה יותר אנשים.

  • 53.

    בלאנס בשבת

    שלומי, 26/05/10 13:25

    אם הבאלנס לא היה לפני כניסת שבת אלא אחרי הכל היה מוצלח...
    ושמישהו יביא כבר את דיוויד גילמור לארץ!!!

  • 52.

    !!!!

    יאיר, 25/05/10 21:19

    הוהפעה היתה מצוינת אבל רק הפקה חובבנית מעיזה להוציא את התסכול שלה על כל טכנאי ישראל חצופים . טכנאי ישרראל הם מהטכנאים הטובים בעולם ובתור מישהו שעבד 8 שנים במקצוע כל הפקה מחו''ל היו מאושרים עד הגג בלי יוצא מהכלל וןתקלה קוררת פעם אחת רק טכנאי לא מבין נותן לאותה תקלה לחזור שלושה פעמים בהופעה אחת אני חושב שאתה צריך להתנצל ביפני הרבה מאד טכאים מהארץ ולקוות שלא ירקו עלייך כתעשה את ההפקה הבאה שלך
    נ.ב.
    אני רוצה 2000 ש''ח בחזרה

  • 51.

    רק מפיק חובבן יאמר שהוא לא מבין למה אלטון מפוצץ אולם

    אמיר, 25/05/10 10:25

    ומטאליקה לא.
    לא מדובר באותו סוג קהל, וכל עולל יבין זאת.

  • 50.

    היה מדהים. (ל''ת)

    אריק, 25/05/10 10:18

  • 49.

    הוא מעז לרדת על הטכנאים הישראלים במקום להודות בפדיחה

    רז, 25/05/10 10:17

    שלא היתה מתבצעת אם מפיק המופע היה שוקי וייס.

  • 48.

    הגנרטור פיצץ את ה UPS (ל''ת)

    יססססססס, 25/05/10 09:28

  • 47.

    אני מציע לשמוע שירי ארץ ישראל יותר נעים ותרבות (ל''ת)

    אלי, 25/05/10 08:42

  • 46.

    הופעה מטורפת שיתביישו המבקרים

    הופעה מטורפת שיתביישו המבקרים, 25/05/10 00:44

    הופעה מטורפת שיתביישו המבקרים

  • 45.

    פרט לנפילות הסאונד בשלושת השירים היתה הופעה מדהימה

    נועם, 24/05/10 23:48

    הם ראו שנפל הסאונד והמשיכו לנגן
    ככה יסדרו את זה תוך כדי השיר
    \\מקצוענים עד הסוף

    • אי אפשר לראות סאונד נופל.... (ל''ת)

      זיו, 25/05/10 13:53

  • 44.

    לגדי אורון, 2 קושיות ומילה אחת טובה

    שאלתיאל, 24/05/10 21:22

    1. למה לא היה מישהו שדאג ליידע את אנשי מטאליקה על בעיות הסאונד בזמן השירים
    למרות המוניטורים באוזניים שלהם?
    לו היו דואגים, אולי הם היו מפסיקים שהבעיות יחדלו ומבצעים את השיר מהתחלה.
    וככה לא היינו מתרגזים כל-כך ביצירת מופת כמו ''פייד טו בלאק'' שהושחטה בבעיות סאונד!

    2. אם כבר בחרו שלא ליידע אותם, או לחילופין,
    אם חברי הלהקה בחרו שלא לבצע שוב את השירים,
    למה לא ביקשו מהם להוסיף שירים להדרן כפיצוי?
    לתת עוד משהו, בונוס קטן, על עוגמת הנפש.
    ברצינות.

    מילה טובה:
    על שינוי מיקום הבמה. מצויין! באמת מצויין..
    הלוואי וכל ההופעות באיצטדיון רמת-גן (המפלצתי) יהיו כאלו. זה באמת שיפר את החוויה
    והיה שינוי מבורך וחשוב!
    אבל להבא? - פארק הירקון (או מדרון דשא אחר).
    ומחיר אחיד לכולם. אין צורך להיות גרידים..

  • 43.

    sound

    meyer, 24/05/10 21:18

    אדוני מפיק למה להמעיט בערכם של הטכנאים בארץ
    ולזלזל ביכולתם .
    לידיעתך, רמת הסאונד והטכנולוגיה בארץ, עלתה ושווה לרמה העולמית, כנ''ל רמת הטכנאים .
    עובדה שמופעיי החימום למטליקה ביצעו טכנאים ישראליים ,על ציוד מיקצועי שייש בארץ ,ולא קרתה שום תקלה ,וכשעברו למיקסר של מטליקה קרה מה שקרה, אני מצער על מה שקרה ,ואין בדבריי זילזול ופיקפוק ברמת הטכנאים של מטליקה .
    אך צר לי מאוד לשמוע ממפיק בסדר גודל שלך דברים מסוג זה .
    תודה.
     

  • 42.

    ל19 אתה צודק בכל מילה

    מבין, 24/05/10 19:46

    מפיק שלא מבין כלום
    חלק מאנשי המקצוע בסאונד בארץ עולים בכמה רמות על הצוות של מטאליקה אז שיפסיק לקשקש ולהנסות להוציא את עצמו מהבוץ על חשבון הטכנאים שלנו
    למאטליקה הוצע מיקסר גיבוי שהיה ש םאך הם טענט שייקחו אותו ויארזו אותו כי הם לא מעונינים בו
    ברוב הופעות החול שהייתי בדר''כ יש גיבוי ללוח התאורה ולמיקסר הסאונד
    רק בגלל הגאווה של הטכנאים שלהם לא הושאר המיקסר גיבוי
    ובלי שום קשר התקלה לא נבעה מאיכות הטכנאים אלא תקלה בציוד וזה קורה לפעמים בשביל זה צריכים להיות ערוכים עם גיבוי אבל להכפיש את הטכנאים בארץ ולהגיד שאם הם היו מתפעלים אז המופע היה נסגר זוהי שטות מוחלטת.
    הייתה פאדיחה תתנצל וזהו אל תנסה לצאת טוב על חשבון אחרים

    • שקרים

      צוות, 25/05/10 13:15

      אני מחזק אותך על דברייך ודורש התנצלות מגד אורון

  • 41.

    אין לך על מה להתנצל - ההופעה הייתה מדהימה

    נועם, 24/05/10 19:06

    תכלס המלכלכים הם אילו שלא נכחו שם
    יש קרוב ל20,000 איש שיצאו סמוקים ומאושרים
    וגם עם תקלות הסאונד...מעבר לרגעים האלה אני חושב שמעולם נשמע סאונד כל כך טוב בארץ ועוד באצטדיון רמת גן המקולל מבחינה אקוסטית
    אז סחטיין ושכל השאר ישתקו

  • 40.

    איזו תגובה שחצנית ומגעילה מצד אחראי לשרשרת מחדלים .

    לידיה קסאח, 24/05/10 17:49

    בסדר איש,רק תביא בחשבון שלא כולנו מפגרים לגמרי. נראה כמה יגיעו למיזם הזוועה הבא שלך.

  • 39.

    ענקקקקק (ל''ת)

    עמיתוש, 24/05/10 17:44

  • 38.

    כל ההופעה של מטליקה בישראל היתה מנוהלת בצורה לקויה

    ורד, 24/05/10 16:34

    מיחסי הציבור (היו יחסי ציבור?) ועד הפסקות החשמל בזמן המופע. התחושה שליוותה את כל התהליך היא שבגלל שמדובר בסגנון הרוק הכבד שהוא סגנון נחות אז לא היה צורך או רצון להשקיע. מזל שמדובר במטליקה שלמרות היחס המבזה שקיבלה נתנה הופעה מעולה.

  • 37.

    מקרטני יכול לעשות באלאנס ומטאליקה לא? (ל''ת)

    יואב, 24/05/10 15:49

  • 36.

    איזה שטויות הוא מדבר

    הייתי שם, 24/05/10 15:47

    בהופעה הראשונה ב 93 בפארק הירקון היו קרוב ל 40-50 אלף איש, על מה הוא מקשקש. נכון, בהופעה השניה בראשון היו פחות, בתכלס אם היו מוזילים את הכרטיסים עוד קצת יכלו להכפיל בכייף את כמות הקהל

  • 35.

    i wonder

    מטליק, 24/05/10 15:16

    אני תוהה למה היה צריך לכתוב כותרות כמו ''הפסקות חשמל'', ''תקלות בסאונד'', ''אסון באצטדיון''....?!
    כשבעצם בתוך הכתבה עצמה - כולם ממש משבחים את ההופעה. ות'כלס יש מה לשבח.
    הייתי- נהתי והתקלה הקטנה בסאונד ממש לא מטרידה אותי.

  • 34.

    i wonder

    מטליק, 24/05/10 15:02

    אני תוהה למה היה צריך לכתוב כותרות כמו ''הפסקות חשמל'', ''תקלות בסאונד'', ''אסון באצטדיון''....?!
    כשבעצם בתוך הכתבה עצמה - כולם ממש משבחים את ההופעה. ות'כלס יש מה לשבח.
    הייתי- נהתי והתקלה הקטנה בסאונד ממש לא מטרידה אותי.

  • 33.

    מסכים

    אליצור, 24/05/10 14:58

    אני מסכים עם המפיק.
    אני חושב שמטאליקה נתנו הופעה מצויינת במשך יותר משעתיים.
    ואני חושב שהביקורות ממש מוגזמות.
    ואני חושב שהסאונד היה מצויין.
    ואני כועס- כן אבל על עיתונאים שהורסים לנו את האנרגיה המטורפת שהלהקה האגדית הזו הכניסה לנו.

  • 32.

    בושה לעיתונאים - רק מקלקלים

    אביתר, 24/05/10 14:53

    אני מצדד במה שהמפיק אומר.
    אני לא מבין למה העיתונאים הוציאו כזו ביקורת נוראית ולא מפרגנת.
    ההופעה היתה מצויינת, מילאה את כל הקהל באנרגיות מטורפות.
    מתוך 100 אחוז ל- 5 אחוז יש תלונות כאלו ואחרות (כמו בכל דבר) אז למה לצאת מפרופורציה?????

  • 31.

    הופעה מעולה, ארגון מצויין

    מיטל אהרון, 24/05/10 14:51

    לא זקוקה להסברים משום מפיק. אין לי תלונות.
    אז הייתה בעיונת סאונד קטנה- קורה.
    הייתה הופעה מצויינת נהנתי מכל רגע.
    יאללה תביאו אותם שוב

  • 30.

    הביקורת שלך בלתי נסלחת

    לא סולחת, 24/05/10 14:35

    הביקורת שלך היא זו שבלתי נסלחת!
    אייך יכול להיות שמתוך הופעה של שעתיים ויותר - אתה מתמקד ב- 5 דקות של בעיות סאונד?

    תתבייש- עיתונאי עאלק. לפחות תדווח מה היה באמת: הופעה מעולה!!!! ארגון מעולה!!!!
    מטאליקה ענקית!!!!

  • 29.

    הופעה

    אבי, 24/05/10 14:07

    אצל הישראלים בחברה הכי טובה זה לא היה קורה באחריות הרמז של גד אורון בדבר ההשמצה על החברה הישראלית שהיא כאילו לא היתה מתגברת על תקלה דומה הוא גובל בהשמצה שהרי שבמופעים גדולים מזה התופעה לא קרתה
    אנא ממך גד תפרגן לישראלים הם לא פחות מקצועניים מהזרים

  • 28.

    ורידו מחירים ואז יהיה בסרר. (ל''ת)

    כש, 24/05/10 13:34

  • 27.

    מי שמשלם 500 ש''ח למטאליקה

    טמבל, 24/05/10 13:28

    ועוד יותר סמרטוט מי שמשלם 200 ש''ח אחרי שנתקעו עם כרטיסים ספייר

  • 26.

    בזיון הפקתי (ל''ת)

    יהודה, 24/05/10 13:19

  • 25.

    די לקטר

    יפעת ניסים, 24/05/10 13:18

    הייתה הופעה לפנים פשוט מדהים מטאליקה פיצו על הבעיות והייתה הופעה נדירה

  • 24.

    תפסיקו להיות קטנוניים - מטאליקה נתנה שואו אדיר למרות הבעיות..

    ביגלה, 24/05/10 13:13

    ההוכחות היו בשטח - כל הקהל ביקש הדרן, והלהקה נתנה עוד 10 דקות הופעה. מעבר ללוח הזמנים שלה.

  • 23.

    דווקא מדונה עשתה באלאנס בארץ

    שי, 24/05/10 12:39

    ובמופע השני זה היה אפילו מול הקהל. אז אמנים בסדר גודל כזה חייבים באלאנס. זה רק מראה על מקצעיות ואיכפתיות של האמן

    • שקרים

      צוות, 25/05/10 13:17

      גם פול מקרטני עשה בלאנס יום לפני

  • 22.

    מטאליקה בישראל

    עופר פוקס, 24/05/10 12:37

    אני הייתי בהופעה ומאד נהנתי.
    ושמתי לב שכל הופעה של להקה מחו''ל שהגיעה לישראל אף פעם לא קיבלה ביקורת טובה.
    אין בארץ אומנים בסדר גודל כזה.
    אין בארץ איכות מוסיקה כזו.
    אז תפסיקו לקנא ותתחילו לפרגן.

  • 21.

    להופעה ב 93 באמת באו 40 אלף איש

    איציק, 24/05/10 12:32

    איזה בלבול שכל המפיק הזה-לא יודע את ההיסטוריה של הלהקה בישראל-ב93 באו 40 אלף לפארק הירקון וב99 באמת באו רק כ 15 אלף לאמפי בראשל''צ.. כולם כל כך רצו שיהיה איצטדיון מפוצץ ב 50 אלף איש כמו בהופעות גדולות שלהם בחו''ל אבל המחירים הגבוהים הפחידו אנשים..
    לגבי תאריך ההופעה זה ברור שאין מה לעשות בנידון-וזה שהם באו להופיע-לא צריך להרגיש שהם עשו לנו טובה-ההפך! הם באים בכיף ורצו לראות כמה שיותר קהל!
    ברור שמבחינה אידיאלית אם היה אפשר אז היו קובעים הופעה לאמצע שבוע(הרבה דתיים היו באים) וגם לא על ערב של כדורגל(למרות שהקבוצות ששיחקו בגמר ליגת האלופות לא היו מושכות קהל בלשון המעטה)..
    בכל מקרה חבל שההפקה לא הורידה טיפה את המחירים כדי שהאיצטדיון היה מלא..
    בכל ההופעות שלהם בחו''ל באיצטדיון(לא באולם סגור) -אז המינימום קהל שהגיע היה 35 אלף איש! ורק פה הגיעו כ 25 אלף!
    תחשבו לבד מה הסיבה..
    יאללה בעז''ה אני מאמין שתוך 5 שנים הם יחזרו לפה..בכל זאת הם ראו כמו אהבה יש אליהם פה בישראל למרות התקלות הקטנות..

    • צודק 100 אחוז (ל''ת)

      מחמ, 24/05/10 14:37

  • 20.

    תביעה ייצוגית

    נמאס שמזלזלים בקהל, 24/05/10 12:32

    למישהו נשמע הגיוני שכרטיס בשורה קרובה לבמה עובר סתם ככה למיקום שאי אפשר לקרוא לו משהו אחר חוץ מדפוק
    בחברת לאן מתנערים, כצפוי, מאחריות ומפנים למפיק
    פשוט חוצפה

  • 19.

    מכתב אישי אל גד אורון :

    ניר, 24/05/10 12:31

    דבר אחד יש לי להגיד לך, אתה אחד מהמפיקים היותר גרועים שיש לנו בשנים האחרונות, בתור אחד שעבד איתך במספר הפקות גדולות, אתה ביזיון מהלך!
    אין לך בטח מושג, כמה אנחנו, הטכנאים הישראלים, הצלנו אותך ואת ההפקה הביזונית שלך לא מעט פעמים מפדיחות ענק, בזמן שאתה וחבורת הטווסים שלך התהלכתם באיצטדיון אחד בתחת של השני.

    הטכנאים בארץ, הם בסדר גודל עולמי, יש לנו לא מעט אנשי סאונד שמוכרים בעולם כולו, ומיצגים אותנו במקצועיות לא פחות מאנשי הסאנוד של מטליקה.
    להגיד ''אני בטוח שאילו היו יושבים על המערכת הזאת הטכנאים הכי מצוינים מישראל, היינו נאלצים לשלוח את הקהל הביתה'' זאת אמירה דוחה, מעליבה ומשפילה, ובטח לא מקצועית ולא מבוססת...
    זה שאתה לא מבין כלום, זה אני יודע, אבל לפחות את תתימר ותשקר את האנשים.
    ההמלצה שלי אליך, תפרוש, לך תגדל בננות. כי כרגע את רק עושה בושות למדינת ישראל בעולם, ויוצר שם רע ולא מקצועי לישראל.

    • וואו

      מייסי, 24/05/10 16:50

      אכן מילים קשות

    • מסכים איתך בכל מילה ומבין את הכעס שלך

      זיס, 24/05/10 20:13

      ההפקה היתה ביזיון בכל קנה מידה, עם ובלי קשר לתקלת סאונד...

      תזהרו, הוא מפיק את אלטון ג'ון

    • 100%u right (ל''ת)

      roots, 24/05/10 20:42

  • 18.

    אתם קוראים לעצמכם מפיקים?

    בושה, 24/05/10 12:24

    איך ייתכן שאנשים שקנו כרטיסים במחיר מלא, במיקום די טוב, מצאו את עצמם בחור נידח באיצטדיון, ואיש מחברת ההפקה או חברת הכרטיסים לא מצא דרך טובה להתמודד עם עניין. ברור - ברגע שהכרטיס נמכר הלקוח ממש לא חשוב. הכסף כבר בכיס

  • 17.

    תתביישו ! - מי צריך את התועבה הזה ? לכו ללמוד תורה !!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רק לימוד תורה......................, 24/05/10 12:22

    • ותביאו ילדים ותזרקו את הפרנסה שלהם על החילונים (ל''ת)

      וביבי יתן לכם כמה כסף שתרצו העיקר שישאר בשלטון, 24/05/10 13:29

    • פרימיטיבי (ל''ת)

      cf, 24/05/10 13:35

    • תגובה למס' #17

      אחד שגם לומד תורה, 25/05/10 04:00

      מר 17 היקר,
      אין לי שום בעייה עם זה שתלמד תורה. אדרבה, אני מעריך ומוקיר אותך וכל אלה שכמוך יושבים ולומדים תורה.

      רק תעשו לי טובה, ובשעה 12:22 בצהריים, אפילו אם זו הפסקת הצהריים שלכם, תמצאו דברים טובים ומועילים יותר לעשות עם הזמן הזה מאשר ללכלך עליי ועל אנשים כמוני שמה לעשות, אוהבים מפעם לפעם, בזמן ש''אינו יום ואינו לילה'' ואין לנו כוח ללמוד כמוכם, לצאת קצת ולבלות במופע מוזיקלי.

      סתם שתדע, למטאליקה יש אחד השירים המדהימים ביותר ששמעתי שמתאר את מכות מצרים, שלזכרם אתה ושכמותך חוגגים כל שנה בשתיית ארבע כוסות יין בלילה אחד ואכילת מצות בטעם דיקט שבעה ימים (גם אני עושה זאת, ובשמחה, יקירי. גם אני).

      אני עובד למחייתי, קובע עיתים לתורה בחלק מזמני הפנוי, ובמעשר מהכסף אותו אני מרוויח, אני מפרנס אותך ואחרים כמוך. אז בבקשה, קצת ריספקט למי שמפרנס אותך לא יזיק לך.

  • 16.

    אדון מפיק יקר

    אור שנהב, 24/05/10 12:19

    היית ממלא את איצ' רמת גן אם לא היית חמדן במחיר הכרטיס שהוא חסר פרופורציה בכל קנה מידה.
    יותר מ-300 ש''ח לא צריך לשלם בשביל לראות את מטאליקה. את זה הבינו כולם ואלו פחות או יותר המחירים בחו''ל - חוץ ממפיקי תאבי הבצע בישראל.
    ב-300 ש''ח לכרטיס באיזור סביר, היית ממלא את כל האיצטדיון וגם מרויח יותר וכך כולם היו יוצאים נזכרים. אני החרמתי את ההופעה הזאת ולשמחתי אני לא הייתי היחיד.
    דע לך, שאם תביא את מטאליקה שוב ומחיר הכרטיס יהיה אסטרונומי, אנחנו לא נהיה פרייאירים ונצביע שוב ברגליים.

    • מה זה השטויות האלה?

      שטותית, 24/05/10 14:43

      אתה בכלל יודע כמה עולה להביא להקה כמו מטאליקה לישראל????
      ברור שהכרטיס יקר יחסית.
      מעבר לעובדה שאם רצית ללכת להופעה - אף אחד לא באמת חייב אותך לקנות את הכרטיס הגבוה ביותר.
      יכולת לקנות את הכרטיס הזול ביותר וכ=עדיין היית עומד/ יושב במקום טוב יותר מפארק הירקון

  • 15.

    אולי תסתמו ת'פה שלכם!

    מאיר, 24/05/10 12:16

    הייתה אחללה הופעה!
    למה אתם סתם מתבכיינים, פעם באה במקום לבוא להופעה לכו לשחק ברידג' במתנ''ס ותנו לנו לראות הופעה בכיף.

    נ.ב: מתי הם באים שוב?

  • 14.

    יקר מדי מאוחר מדי

    נימו, 24/05/10 12:08

    אני כבר מתחיל לחסוך להופעה הבאה בעוד 11 שנים שתעלה 12,000 שקל ומטאליקה יעלו לבמה עם הליכונים. איזה כיף לחיות בארץ!

    • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

      לל, 24/05/10 14:39

  • 13.

    המחיר לעומת מה שהובטח ומה שקרה בפועל...לא קשור לכלום.

    יאשום, 24/05/10 12:06

    ושהמפיק יפיק !

  • 12.

    תפסיקו לעשות הופעות ברמת גן

    שחר, 24/05/10 11:56

    האיצטדיון הזה הכי דפוק,למה ממשיכים להופיע שם?????

  • 11.

    רצית שיגיעו 40 אלף? לא היית צריך להיות תאב בצע - מקווה שהפסדת כסף

    יריב, 24/05/10 11:47

    שינוי במה ברגע האחרון, שינוי מחירי כרטיסים ברגע האחרון עד לירידה של 200 שקל. למרות שהצלחתם לעבוד על מארגני החרם.. רבים מאיתנו החרימו את המופע בגלל המחירים. בנוסף? רבים מאלה שהיו ביציעים ירדו לדשא כי פשוט הייתה בדיחה להחזיק אותם ביציעים. מה הלקח? הייתם צריכים למכור כרטיס ב 350 לכל הדשא ו 200 ליציעים. הייתם ממלאים הכל. מקווה שהפסדתם מלא כסף.

    • 11 תתבייש

      מיטל אהרון, 24/05/10 14:46

      לא מצליחה להבין את איחולי ''מקווה שהפסדת כסף''... אבל אתה יודע - אם מה שעושה לך טוב זה לאחל למישהו שלא עשה לך שום דבר רע כזה איחול - אז תהיה בריא.

      • מיטל את הבת של המפיק או מקורבת להפקה? שתי תגובות שלך מסגירות אותך

        יריב, 24/05/10 16:17

        מה פשר ההגנה שלך על המפיקים כשיש מלא אנשים ששילמו כסף טוב ואכלו אותה... מה קרה שהורידו מחירים ל 200 שקלים עבור כרטיס שנמכר ב 450 שקל.. מי יפצה אנשים שקנו כרטיס לדשא ונדחסו אליו עוד אנשים שקנו כרטיס בפחות?. לכי תטיפי מוסר לעצמך.

    • מישהו שמבין ממש טוב

      נבון, 24/05/10 14:48

      על שינוי הבמה ברגע האחרון אתה בתור קהל צריך לברך. כי כל מי שהיה באצטדיון , גם אם בעמידה וגם אם בישיבה הרוויח מזה.
      לגבי שינוי מחיר הכרטיסים - כשעושים מבצע בסופר כדי לחסל את המלאי אתה גם כועס כ''כ?

      • נבון ומיטל אני שמח מאוד שאתם כאן. כואב לקרוא את האמת נכון?

        יריב, 24/05/10 16:32

        אם הכל נעשה לטובתנו איך כולם עדיין לא מרוצים? איך שינוי הבמה היה לטובתי.. אם קניתי כרטיס בישיבה להיות קרוב לבמה ועכשיו הרחקתם אותי ממנה..איך בדיוק אנשים אמורים להיות מרוצים אם דחסתם יותר אנשים לדשא במחיר כרטיס זול יותר על חשבון אנשים שקנו מראש כרטיס יקר? גם העמוד באמצע זה לטובתי? קשקשנים. הפקה של שקל. ולגבי ההנחה של הסופר... אין בעיה. כולנו נקנה כרטיסים להפקה שלך ביום של האחרון. מפיק תאב בצע!

  • 10.

    כל ההתארגנות של ''לאן'' הייתה גרועה

    אלינה, 24/05/10 11:45

    מבלי בכלל לציין את בעיות הסאונד עיקר הטענות שלי מופנות למארגנים של ההופעה!
    קרעתם אותנו במחיר מופקע ביותר ואחרי זה כשראיתם שלא נמכרים כרטיסים התחלתם לעשות קומבינות.
    שינתם את מיקום הבמה
    שידרגתם את כרטיסי היצעים לאזור הכסף
    ובסוף ביום המופע מכרתם כרטיסים בזיל-הזול
    ממש בושה! הרגשתי כאילו דפקו אותי לגמרי!

    • אלינה היקרה

      אלונה, 24/05/10 15:56

      קרעו אותך במחיר?- לא היית צריכה לקנות
      קומבינות?- זה לא קומבינה זה מבצע
      שינוי מיקום הבמה? רק הרווחת מזה כי היית קרובה יותר
      שידרוג הכרטיסים? אז מה את מתלוננת?
      כרטיס בזיל הזול?- עכשיו גם זו בעיה?
      בושה?- כן התגובה שלך מביישת

      אז לא הבנתי ? איך בדיוק נדפקת?

  • 9.

    הייתי בהופעה, היה מדהים

    אריק, 24/05/10 11:44

    בנוגע למספר הצופים?
    יום שבת = הגעה בעייתית ללא מעט אנשים
    אצטדיון ר''ג? - המקום שאליו חלומות הולכים כדי למות .. מפלצת בטון בלי טיפת אקוסטיקה
    התאריך? התנגשות עם גמר ליגת האלופות, טמטום מוחלט
    המחיר? שילמתי 1000 והיה שווה כל שקל, אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם מחירים כאלה

  • 8.

    חד משמעית בגלל המחיר.

    תומר, 24/05/10 11:42

    אם המחיר היה שפוי הייתי מגיע.

    • אם המחיר היה נמוך- אי אפשר היה להביא אותם לפה (ל''ת)

      תקווה, 24/05/10 16:00

      • אם המחיר היה נמוך ב-10%, היו מגיעים 50% יותר. עשי את החשבון. (ל''ת)

        יורם, 25/05/10 03:52

  • 7.

    it was awesome

    חולה עליהם !!!, 24/05/10 11:24

    יאללה - תביאו אותם שוב !!
    לא לחכות עוד פעם 15 שנה..

  • 6.

    שבת - מקור הברכה

    שבת, 24/05/10 11:17

    יהודים יקרים!
    ההכנות למופע נשמעו במהלך השבת בכל האזור
    והשבת תובעת את עלבונה
    שמרו על השבת והיא תשמור עליכם

    • צודק, הם עצבנו אותי (ל''ת)

      לאה שבת, 24/05/10 11:29

    • ברור שאני אהרוס להם

      בלאק סבאת', 24/05/10 11:30

      הם לא הזמינו אותי להופיע

  • 5.

    נפילות הסאונד היו בשירים היותר טובים שלהם אלו..

    דודי, 24/05/10 11:10

    שהמון אנשים חיכו לשמוע הרבה שנים
    אם יש תקלה אף אחד לא קועס אך יש דרך להתיחס לתקלות
    אם הסאונד נופל לדקה וחצי בשיר fade 2 black מן הראוי התנצלות וביצוע חוזר בין אם באותו הרגע או מאוחר יותר בהופעה זה לגטימי לחלוטין , הקהל שילם הרבה כסף לקבל הופעה אם משהו משתבש אז יש דרך מקצועית לתקן
    בקיצור היה בושה עם יחס מזלזל בקהל

  • 4.

    We want more

    יסכה, 24/05/10 11:05

    תפסיקו לבלבל את המוח ותתחילו לפרגן ! !
    היתה הופעה מדההההימה !!
    מי שלא היה - הפסיד
    ומי שהיה ומקטר - לא מבין במוסיקה !!!!!

  • 3.

    הופעה גדולה כניסת אנשים למתחם הכסף בעבור גרושים ביזיון

    אבי, 24/05/10 10:48

    לא ייתכן שלמתחם הכסף נכנסו אנשים ששילמו פחןת מ 300 ש''ח בעוד אחרים שילמו את מלוא המחיר , למארגני ההפקה קחו זאת לתשומת ליבכם.
    לגבי ההופעה אכן בלתי נשכחת ,הופעה שלישית שאני רואה אותם בארץ.
    תביאו אותם עוד פעם ולא כל 11 שנה!
    נתראה אצל אוזי.

  • 2.

    תקלות קורות. מי הקהל שרוצה לתבוע הוא סתם גרידי. חבל שלא באתי.. (ל''ת)

    יקי, 24/05/10 10:41

  • 1.

    איזה מפיק חרטטן. בהופעה הראשונה שלהם באו 40.000 איש (ל''ת)

    יואב, 24/05/10 10:40