חיננית עולה על המסלול
חיננית התיישבה על הכורסה בנונשלנט וצפתה בפרק הראשון של "פרוייקט מסלול" – הגרסה הישראלית. בפרק הייתה דיווה אחת, ולא קראו לה ריטה. תכירו את משי חוג'ה, המחליפה של הבובלילית. טור חדש

ובמקום מלונית ארלוזורוב זולה או איזה סווט-שופ לא מאוורר בשוק הכרמל, היה מרענן לגלות סביבת מגורים אסתטית למראה וסביבת עבודה שהופכת את "בית הספר למקצועות העיצוב - פרסונס" בניו יורק ל"בית ספר מרים" בדרום אלנבי המעופש.
לאחר היכרות חפוזה עם המעצבים, חיננית התאכזבה לגלות כי דווקא ההשראה לאתגר הראשון היו שיריה של ריטה. נהדרים ככל שיהיו מבחינה מוזיקלית, השירים כהשראה מנמיכים, הזויים ועל פי רוב חסרי בשר ויזואלי ליוצר או צופה פאשן רעב, המחפש בתהליך עיצוב נקודת מוצא שתגרה אותו ויזואלית בתור התחלה, מאוחר יותר תוליד השראה מפותחת, קונספט ברור, בחירת חומרים וחבלי לידה מייסרים, עד שלבסוף יוצג מוצר מוגמר הנתמך בכל אלו המוזכרים למעלה.

מצד שני, פרו"ם היא לא באמת תוכנית טלוויזיה על תהליכי יצירה או על אופנה, אלא תוכנית ריאליטי על עיצוב אופנה, אז לכל הממורמרות (אתן יודעות מי אתן) שקיללו אתמול על המתרחש, יש למנחה שירז טל עצה נהדרת בשבילכן איך לשמור על פרופורציות: "פעם אחת המתמודדים בתוכנית הם מובילי אופנה ופעם אחרת הם יהיו קורבנות אופנה". תחליטו אתם איזה צד אתם בוחרים לראות.
נקודת
תודו צופים יקרים, המלח והפלפל, רוטב הצ'ילי של הערב היא לא הדיווה ריטה, לא מעצב האופנה והמנטור הנוקשה ששון קדם, לא הדגם הציפורי של אלון לבנה, לא. הכוכבת של הערב בין אם היא זאת ששעשעה אתכם או זאת שעצבנה אתכם - האחת והיחידה, קבלו אותה- משי חוג'ה.

למרות שבפרק הראשון לא נמצאה הוכחה מוצקה שלחוג'ה הזאת יש חזון אופנתי כלשהו או בכלל - קשר לאופנה, גילינו שכישרון לטלוויזיה ולתוכניות ריאליטי יש לגברת די ויותר ואפילו בשפע.
למי שלא שם לב - היא מתזזת את כל המשרתים שברשותה על מנת שיגזרו לה, יתפרו לה, ירקמו לה תוך כדי התעללות בלתי נתפסת בהם והכל בלי להניד עפעף, הנשק - פה הג'וחה של חוג'ה. בתמורה לפאן והגיגים שנובעים מאילוז' היא מבטיחה לכם להישאר ולשמש למתמודדים ולכם צוות הוואי ובידור או כמו שאחד מהם כינה אותה בפשטות - רדיו.
עם יד על הקוסקוס, חיננית מכריזה כי משי חוג'ה היא העינב בובליל של פרו"ם, היא גם קולנית, גם גרוטסקית וגם סרת טעם כמעט כמו המקור. לכן היה מפתיע לגלות שבמצעד הבושה הטיס חבר השופטים מהמסך את טאו לה טאן - למרות שביננו, הדגם של זאת היה אפילו מעליב יותר מחליפה על קולבי חנות עודפים של הגרה בשנות השמונים - שהציגה בגד ברור בניגוד לשמיכת סקביאס ותחתונים של חוג'ה. אה כן וגם פפיון.
על נושאים כמו התערבות הפקתית בתוצאות, הקשר הקודם בין השופטים למתמודדים שאולי השפיע גם הוא על התוצאות והסתרת פרטי תהליך עבודת המעצבים מהצופים, נדבר ילדים כבר בפעם הבאה, עד אז- אווידיזן.