• 61.

    חחח ליידי עלק-סתומה ברמות ואין לה טעעםםםםם (ל''ת)

    אלינור , 29/06/09 13:26

  • 60.

    כולה פרחולה

    רננה, 24/06/09 13:44

    מה ההתלהבות מהעינב בובליל החדשה הזאת? לעצב גרביים היא לא יודעת.

  • 59.

    משי היא הליידי והמלכה האמיתית (ל''ת)

    אשר, 20/06/09 16:38

  • 58.

    משי ג (ל''ת)

    אשר, 20/06/09 16:35

  • 57.

    ביקורת מאכזבת לתוכנית מאכזבת

    שאי, 20/06/09 16:20

    הגרסא הישראלית של פרויקט מסלול היא בדיוק כל מה שאני לא אוהבת בטלוויזיה הישראלית: לא איכותית, לא מושקעת, מתיימרת ומזלזלת בצופה.
    בעוד שבאמריקה מביאים לנו שעה מתוקתקת שמראה את תהליך יצירת הבגד, שמה דגש על מקוריות, סטייל וחדשנות אצלנו התעסקו בעיקר ברקע של המשתתפים, באופי הזוועתי שלהם ובהשקפת עולמם ופחות בהשקפת עשייתם.
    המשתתפים לא מקצועיים, המנחה רובוטית וכל התוכנית משעממת לא מועילה ומאוד מביכה.

    אני עברתי לצפות בשידורים החוזרים של פרוג'קט ראנוואי בערוץ 3, כדאי לכם גם.

  • 56.

    אוחצ'ה ממורמרת (ל''ת)

    ארי, 20/06/09 13:44

  • 55.

    ביקורת מעולה! התוכנית הורסת ברמות קשות (ל''ת)

    shemer, 19/06/09 18:35

  • 54.

    מאכזב

    רון, 19/06/09 17:06

    גברת משי הייתה צריכה למצוא עצמה מחוץ לתכנית כבר בפרק הראשון של ההדחה. לא ברור כיצד מלהקי התכנית בחרו את המועמדים, היות ורוב המעומדים מצטיירים כאנשים מוכשרים רצינים עם ראש על הכתפיים ומנגד גברת משי מצטיירת כאדם עצלן חסר כישורים ברברי שלא מודע בכלל לכבוד ולמעמד שהרבה אחרים היו רוצים להגיע. אם בחירתה נעשתה מתוך שיקול כדי למשוך ריטינג הוא צריך להתבייש. חשבתי שהתכנית תהיה רצינית ולא מופע בובליל 2.

  • 53.

    אח של משי עשה שמלה מהממת. אני מאוד התלהבתי מהשמלה

    מיטל, ירושלים, 19/06/09 09:05

    הרבה יותר מיוחדת משל אלון, שהיא מהממת גם אבל אלגנטית ומיושנת קמעה.

    השמלה של אח של משי, צעירה בעלת מעוף ומעניינת.

    מעניין שאף אחד לא דיווח על זה......


    בהצלחה בהמשך!

  • 52.

    ביקורת מתוחכמת להפליא, דווקא מגניב שאתם לא מבינים את המסר. (ל''ת)

    היידי בת אלף, 18/06/09 21:22

  • 51.

    והייתה גם שיפרה אחת, הזו שזכתה במשימה (ל''ת)

    1, 18/06/09 17:52

  • 50.

    כמה צפוי שפשוטה כמוך תתלהב ממשי חוג'ה

    נערי גורדון, 18/06/09 17:41

    וואו. עינב בובליל החדשה. כאילו שהיה צורך במקורית. משי חוג'ה היא דוגמא לכל מה שרע בחברה הישראלית, והאח הערס צעצוע שלה לא הרבה יותר טוב ממנה. נהיה כל כך פופולארי פה לנגן על האקורד המזרחי המקופח ששני היוצמחים נטולי הכשרון האלה הם כל הטעם שנשאר מהתוכנית של אתמול שאמנם עשתה את העבודה מבחינה בידורית אבל פישלה בגדול בגיזרת הפאשן. כל הדגמים שהוצגו על המסלול היו בינוניים at best. רובם היו מבישים את אל ג'זירה. ומי לעזאזל גרם לטופיסטית מכולן שירז טל להיראות כמו דודה בת 100 בחתונה בבת ים? מה זה הסטיילינג המחריד הזה? מי שהלביש אותה נטול סטייל ובאם אמא של האילוז'. אבל הכי ביעסה הבינוניות העיצובית, והשיקולים הלא כשרים שהביאו את פאנל השופטים להתעלף משמלתה הדוחה של לוסי דוד, קולגה של בלאיש ואפל. הצחנה מהפירגונים הריקים עלתה עד הירקון והיתה מבישה בעיני כל מי שנמצא בסוד העניינים. חבל שלא העיפו את חוג'ה המגעילה וחסרת המעוף במקום טאו שאומנם חטאה בבחירת צבעים גועלית במיוחד אבל לפחות היתה בעלת פוטנציאל יצירתי. כנראה שצברית ממוצא ויטנאמי לא מביאה מספיק רייטינג או עניין מערכתי בעיני יוצרי התוכנית, עדיף להתמקד בפרחה מהקטמונים שתשביט את כולם ותתחצף ותדבר כמו בהמה ולא תדע לצייר סקיצות או לתפור מכפלת. זה עיצוב אופנה. וגם את חיננית יקרה מסריחה מאינטרסים לא עיתונאיים בפירגונך ל''סטייליסט'' הקרח שכל קשר בינו לבין סטייל מקרי בהחלט. איך הוא והליאת אשורי הזאת עלו לגדולה לא ברור לי. ממתי הפאייטים של נינט נחשבים לשיקיים חוץ מבלבנט המהביל? למה ישראל הפכה להיות המקום הכי נטול סטייל בעולם? כי אנחנו wannabes מזעזעים ויש לנו טעם של אפסים. הכל פה מושחת ומועתק. אין מקוריות רק חרא

    • עם התלחה לא מתווכחים, אם לא טוב לך אף אחד לא מכריח אותך להשאר פה (ל''ת)

      רונן, 18/06/09 21:11

    • הוא קרא לה ג'וחה- לא נראה לי שזה מהתלהבות, בכלל נראה כאילו כולם כועסים

      ריקי, 18/06/09 21:20

      על אבני שעשה עבודה מצויינת ואובייקטיבית.

    • תגובה מושלמת! כל מילה בסלע (ל''ת)

      שרון, 18/06/09 21:35

    • יו...אתה נשמע כמו עיתונאי מברנז'ת האופנה,אבל התיאורים שלך מעניינים, (ל''ת)

      חיננים ומצחיקים., 18/06/09 23:21

    • התגובה שלך הייתה שווה את הכניסה לכתבה

      לייקה, ספוטניק 2, 21/06/09 12:45

      ה''ביקורת'' של אבני ממש מביכה, לא שאני מחזיקה ממנו מבין באופנה גדול בימים שתיקנם אבל הפעם זה היה פשוט אולטרא-פאתטי, אפילו בשבילו.

  • 49.

    חן יקר

    כרמליטה, 18/06/09 17:36

    זה ברור ומובן שהתוכנית מכילה מבחר מחבריך. חבל שבמעריב התעקשו לשימך מבקר טלוויזיה במקרה זה, שכן כל מי שיש לו זוג עיניים הבחין בגודל הזוועה אמש. זוועה שאתה מנוע מלפרוט פה. אתה בחור חכם, שלא לומר מבריק, נראה כי ידיך כבולות הפעם, וחבל.

  • 48.

    חיננית,הפעם איכזבת,ג'וחה חוג'ה צריכה להיות בריאליטי אחר ולא כאן.זו סתם

    ריאליטיפריק, 18/06/09 16:08

    התערבות הפקתית להשאיר אותה כדי לשגע את כל שאר המתמודדים.

    • אבל זה מה שחיננית אמרה. (ל''ת)

      יודעת לקרוא, 18/06/09 18:35

  • 47.

    הכל מכור!

    סתם עוד תוכנית, 18/06/09 16:04

    למשי אין חוש אופנה ולמרות זאת הדיחו את טאו.זה מה שקורה שלהפקה ולשופטים יותר חשוב הרייטינג (כי הרי הם הביאו את האמא של הפרחות לתוכניות).

    מה שבטוח- פרק אחד הספיק לי!
    אני מעדיפה לראות שוב ושוב את פרוייקט מסלול ארה''ב מאשר לראות את החיקוי העלוב הזה.

  • 46.

    פרו''מ בושה למקצוע, למנטור, לשופטים ולמנחה. (ל''ת)

    מעצבת-אופנה, 18/06/09 16:02

  • 45.

    עלק דיוה- היא פרחה סתומה וממש מגעילה!

    התאכזבתי קשות, 18/06/09 15:59

    לא מבינה איך הביאו אותה ואת אח שלה הבריון הערסי לתוכנית.

    פשוט תוכנית מאכזבת!

  • 44.

    מי נתן לך רשיון לכתוב? (ל''ת)

    פנינה, 18/06/09 15:56

  • 43.

    תמיד נותנים במה לוולגרי , החצופה שמתנהגת מגעיל , אישה רעה (ל''ת)

    דורשת עזרה ועוד יש לה ביקורת..., 18/06/09 15:54

  • 42.

    תמיד נותנים במה לוולגרי , החצופה שמתנהגת מגעיל , אישה רעה (ל''ת)

    דורשת עזרה ועוד יש לה ביקורת..., 18/06/09 15:54

  • 41.

    תמיד נותנים במה לוולגרי , החצופה שמתנהגת מגעיל , אישה רעה (ל''ת)

    דורשת עזרה ועוד יש לה ביקורת..., 18/06/09 15:54

  • 40.

    וואלה צודק (ל''ת)

    ירין, 18/06/09 15:39

  • 39.

    תזהר שהאח הדפקט שלה לא יתן לך מכות (ל''ת)

    חשבתי שיותר מבובליל אין לאן לרדת, 18/06/09 15:13

  • 38.

    למה לפאר את הזבל האנושי שמופיע על המסכים כמעצבי החברה הישראלית?

    בא לי להקיא, 18/06/09 14:46

    לאח שלה לפחות יש כשרון לאפנה - אבל הפריחה הקטנה הזאת, חוץ מפה כמו של הבובלילים היא ממש זוהמה אנושית. למה להפוך אותה בכח לגיבורת תרבות? למה ה''מעצבים'' המקצועיים שבתכנית לא העיפםו אותה קיבינימט לפחות על העובדה שאחיה עיצב את הבגד והפראיירים מסביב גזרו ותפרו לה?

  • 37.

    היא תת רמה ומנוצלת על ידי ההפקה כמטומטמת התורנית

    אני, 18/06/09 14:45

    רק כדי שהמחפשים רפש ונהנים ממנו ישארו דבוקים למסך טפשה, חסרת יכולת, כשרון, טעם והרי לא בשביל זה הגיעו אנשים מוכשרים לתוכנית?
    רק בארץ מכניסים את התת רמה לכל מקום כדי שיהיה מעניין
    אם אתם חושבים שהופרמט שלכם לא מעניין בלי כל הרדידות הזאת אל תשדרו אותו!

  • 36.

    חיננית מבינה בטלוויזיה כמו שהיא מבינה בבגדים (ל''ת)

    כלום...., 18/06/09 14:43

  • 35.

    אווידיזן???

    שי קלגרובר, 18/06/09 14:41

    האם זה להתראות בשפת המעצבים? או שמא חן אבני משתמש בלהתראות הגרמני בצואה כה משובשת שמביכה את הקורא התמים?
    aufwiederzehen
    אופווידרזהן

    חוץ מזה משי חוג'ה היא יצור מעצבן, נטול חן, וכפי הנראה גם נטול כשרון. לקרוא לה דיווה זה כמו לקרוא לזונה מסוממת ''ליידי''.

    • את הלגמרי לא בעניין שי- כנס

      רות, 18/06/09 18:32

      כמו שאנשים כותבים משו במקום משהו חן השתמש במילה אוויזיזן כפי שהיא נשמעת על ידי המנחה היידי קלום וזה אומר הכל.

      קראתי פעמיים ולא ראיתי שהוא קרא לה דיווה.

      • כדאי שתקראי עוד כמה פעמים

        הבנת הנקרא, 18/06/09 23:44

        אבל בשביל להקל עליך, הנה הציטוט:
        ''בפרק הייתה דיווה אחת, ולא קראו לה ריטה. תכירו את משי חוג'ה, המחליפה של הבובלילית.''

    • שיקלגרובר- אה?

      מימ, 18/06/09 20:35

      חשבת שלא נשים לב?

  • 34.

    חובה לכל מי שאהב!!

    גידי26, 18/06/09 14:37

    מצאתי בלוג מצחיק על פרויקט מסלול.
    מומלץ!
    www.projecrtrunway.co.il

  • 33.

    ילק חוג'ה הזה למד בבצלאל... מי היה מקבל אותו לשם??? (ל''ת)

    היידי, 18/06/09 14:32

  • 32.

    אווידיזן???

    שי קלגרובר, 18/06/09 14:32

    האם זה להתראות בשפת המעצבים? או שמא חן אבני משתמש בלהתראות הגרמני בצואה כה משובשת שמביכה את הקורא התמים?
    aufwiederzehen
    אופווידרזהן

    חוץ מזה משי חוג'ה היא יצור מעצבן, נטול חן, וכפי הנראה גם נטול כשרון. לקרוא לה דיווה זה כמו לקרוא לזונה מסוממת ''ליידי''.

  • 31.

    חוג'ה היא פשוט לעג של ההפקה בצופים!!!

    יעל, 18/06/09 14:31

    למה ההפקה חושבת שלהכניס לתוכנית מטומטמת כזאת כמו חוג'ה יגרום לנו להנאה ובידור? הם לא למדו כבר שהעם לא בחר ב''בובליל''? למה לנסות שוב רייטינג נמוך וזול? שיעשו את זה מקצועי נטו!
    מספיק לחשוב שהצופים כל כך רדודים. אני באמצע זיפזפתי...

  • 30.

    ולאנשים רגילים ולא ''אושיות אפנה'' כמו חיננית: התכנית מזעזעת. (ל''ת)

    ארי, 18/06/09 14:21

  • 29.

    ממש לא משי

    סמי, 18/06/09 14:21

    פרובוקטיבית ונכון שאת גם דומה ונישמעת כמו שרה אנג'ל.

    • סמי אתה בטח הומו (ל''ת)

      רונית, 20/06/09 16:34

  • 28.

    טאו ,את מתוקה אמיתית ,שהייה בהצלחה! (ל''ת)

    צופה, 18/06/09 14:19

  • 27.

    חוג'ה,סתם גימיק דיבילי,עדיין לא ברור מה הקשר שלה לאופנה...

    אור, 18/06/09 14:15

    עצוב שתוכנית רצינית אם נושא מעניין מתעסק עם הבלים ושטויות רק בשביל לייצר פרובוקציות.

  • 26.

    דור עלוב , ורדוד , מטונף

    נעמן, הכי שפוי , 18/06/09 14:08

    אלה המגזרים שממיטים עלינו אסון :
    1. הערבים
    2.החרדים
    3.שמאלנים

    ללא 3 האוכלוסיות האלה ישראל תהפוך לגן עדן. כיוון שהן קיימות אז יש פה גהנום לכולם וגן עדן לחרדים, ערבים, ושמאלנים

    • באיזה סרט תורני אתה חי? (ל''ת)

      איזה אנשים יש פה...., 18/06/09 14:42

  • 25.

    ממש מאכזב, מה נתנו את זה ל22?

    ליאור, 18/06/09 13:47

    עריכה גרועה, ניהול גרוע ומנחה זוועתית..
    ממש ממש מאכזב, מצידי שיעתיקו אחד לאחד את הגרסא האמריקאית..

    זה ממש לא ''פרויקט מסלול'', אין שמה שום קשר לאופנה...

    זו תוכנית שהייתה יכולה לעבוד רק בערוץ 10, ווואלה חבל שלא נתנו את זה לגלית גוטמן..שירז טל פחחח אפילו להגיד שששת האחרונים מייצגים את הטובים והגרועים היא לא אמרה ..

    • וואלה, באמת לא הבנתי

      חסרת כבלים ולוויין, 18/06/09 23:37

      למה דווקא הקבוצה הזו נשארה בסוף. הבנתי שהיו בה זה שזוכה וזה שעף, אבל לא הבנתי למה האחרים.

  • 24.

    ממש ממש ממש לא צריך פה עוד בובלילית - רוצים אופנה לא ברדק (ל''ת)

    הנוקמת, 18/06/09 13:39

  • 23.

    למה? למה????????????

    project runway, 18/06/09 13:31

    לא מביך???
    הייתי צריכה לקחת שני פראמין נגד בחילה אחרי שראיתי את התוכנית שמועתקת בצורה כל כך רעה.
    לא צריכות להיות דרישות מינמליות מהמעצבים? מהמנחה? מההפקה????

    כל כך עצוב שמחריבים פה פורמטים מחו''ל, אם כבר מעתיקים אז להעתיק עד הסוף.

    מ-ז-ע-ז-ע.
    כמה חברים יש לחיננית בתוכנית שהוא מפרגן לה בצורה עיוורת ולא אובייקטיבית.

    • להעתיק עד הסוף זה הכי פרובינציאלי, (ל''ת)

      לא מסכימה, 18/06/09 14:47

  • 22.

    הנה מגיעה הפרחה התורנית שלא תודח בכלל

    ויקי, 18/06/09 13:26

    אם היא יודעת לתפור אני צנצנת, הרי אם ידיחו אותה כל ''הפלפל'' של הסידרה ירד, אם אתם שואלים היא פשוט מושתלת של ההפקה.רק בארץ הופכים כל ריאלטי מיובא לשכונה, בלי לתת כבוד לא למשתתפים ולא לצופים. והאמת מגיע לנו.

  • 21.

    היה מזעזע, חוג'ה הזאת פשוט תת רמה וחסרת שמץ כישרון, להעיף לאלתר!

    דורין פרנקפורט, 18/06/09 13:20

    ולמה שירז טל נוקשה כמו דיקט? תשתחררי, זה יעשה לך רק טוב!

  • 20.

    ששון קדם באמת נוקשה וחסר תועלת שם. (ל''ת)

    מלהקת, 18/06/09 13:14

  • 19.

    עלק לא נופלת מהמקור..

    אין, 18/06/09 13:12

    הפרק הראשון היה עלוב. חוץ מלהראות את המעצבים מדברים לא הראו כלום. לא הראו את תהליך העבודה על הבגדים, לא הראו את הלחץ שנובע מהזמן(זה בכלל נראה כאילו כל אחד הכין את הדגם שלו תוך רבע שעה), לא הראו את המדידות ואת השינויים שנובעים מהמדידות זה נראה כאילו כל אחד הכין דגם מושלם בשביל הדוגמנית שלו ולא היה צריך לעשות תיקונים (וגם כאן משפיע הלחץ). אבל הראו את משי ''הליידי'' המעצבנת ואת אח שלה מתפוצץ על מישהו ואת האמא בוכה כי אין לה למי להכין כריכים בבוקר. זה לפי דעתי נפילה ענקית.

  • 18.

    איזו פרחה דוחה

    ניר, 18/06/09 13:12

    יותר וולגרית אפילו מבובליל.
    שרה אנג'ל-אל תעלבי.

  • 17.

    איזה חמודה (ל''ת)

    עמית, 18/06/09 13:11

  • 16.

    אחלה תוכנית. נהניתי אש

    יואב קיש, 18/06/09 13:08

    ולכל הבכיינים שזה לא המקור וזאת לא היידי, גם אתם לא ממש קהל אמריקאי אנין טעם ואינטיליגנטי

  • 15.

    מה קשורה ענת וקסמן לאופנה?

    מה?!, 18/06/09 13:03

    שום קשר!!
    מיותרת בתוכנית!!
    עוד מתווכחת עם ויוי בלאיש על בגד...
    איפה היא ואיפה הוא
    בבקשה להוציא מהתוכנית יש עוד מלא סלב שמבינים באופנה שיכלו להביא במקומה

  • 14.

    זה שהשופטים לא בחרו במשי- תעודת עניות לשיפוט שלהם!

    דנה, 18/06/09 12:58

    זאת בטח לא יכולה להיות תוכנית שמעריכה אופנה

  • 13.

    עוד תוכנית ריאליטי מזוייפת - התערבות ההפקה ברורה!

    א.א., 18/06/09 12:52

    נו באמת, הבגד המעפן של משי יותר טוב משל טאו לה טאן ?

    תעשו לי טובה

  • 12.

    פרוייקט מסלול - היידה כלום

    צכ, 18/06/09 12:46

    אתחיל מזה שהמעצב ששון קדם, שהוא אחד השופטים - אמר לי בצעירותי שאני גאון והוא לא עובד עם גאונים. נכון, הוא נתן לי תופרת, אבל לא קיבל אותי לעבודה. אני יכול לתבוע אותו על כך.

    הוא אמר לי: ''אני לא עובד עם גאונים, אני עובד עם אנשים נורמלים'' - דברי שופט.



    ציפיות היו לי. ניסיתי ללמוד מהתוכנית: טכניקה, איזמים, למה עושים מה שעושים והכל היה פשוט טלנובלה.

    על שמלות אומר סטייליסט בכיר בארץ - ''אלנבי פינת קינג ג'ורג''' נו באמת - אני רוצה לראות שמבקר אמנות יגיד לציירת - תשמעי העבודה שלך זה השדירה החמישית פינת רחוב 48.



    צפיתי בזה עכשיו בנט כי אין לי טלוויזיה ולא תהיה. התוכנית היא תת רמה - מיוצגים שם מגזר דתי הומואים מזרחיים - מה הקשר?



    זה כמו לעשות תערוכת אמנות ושהאוצר יקבע עבודות לפי מגזר.





    אני פשוט בהלם!



    אופנה בארץ איננה אמנות בשיט. ככה אמרו לי כשרציתי ועברתי מכינה בשנקר שהייתה תת רמה. וד''ר מיכל פופובסקי - מרצה לאופנה בבצלאל אמרה לי - עזוב אותך - טוס לסנטרל סיינט מרטין - שם מלמדים אופנה.



    לא מלמדים אמנות. ניכר שאין שיח אמנותי. שופטים מעולם האמנות - אין. וזה פשוט מזעזע.



    אני לקוח את זה למקום של האינטרס שלי ללמוד -



    1. היסטוריה של אופנה

    2. אמנות ואופנה

    3. טכניקות לדיגום חופשי והוצאת גיזרה

    4. תפירה - על סוגייה

    5. דירוג



    לא היה שם שום דבר ממה שמניתי.



    סיגל שחמון שאלה אותי - למה אתה לא הלכת לפרוייקט. עכשיו יש לי תשובה.



    הדבר היחידי שהיה מעניין זו הבחירה לטוס לפגישה עם ג'אן פול גוטייה. סוג של תקווה.



    הפרק הראשון רק מחזק את הטענה - שטוב שיש את האינטרנט כדי לראות את הזוועה שהזכייניות המטופשות עושות



    קשת זה סוג של זבל שהגיע הזמן להעיף משם קברניטים - ולהתחיל לחנך את הציבור ברצינות.



    זה לא היה אופנה בשיט. זה היה טלנובלה. אני מתבייש בכך.



    אני מאוד מקווה שאם תהיה תוכנית על אמנות - שיהיה מישהו מיקצועי שיתכנן ויפיק אותה.



    לא דיברו שם על אופנה!



    נכון, אני מעלה פוסט זועם אבל אני מקווה שהוא לא ימחק.



    תודה אם הוא לא ימחק- זה ביטוי לכעס שלי - איפה אני חי. טלוויזיה ותקשורת של זבל בתחום האופנה. הכל חובבנות.



    סליחה על הבוטות. ולא פלא שפורצים בשידור ומוחים על הרדידות התהומית של הזכייניות.



    בוקר טוב

    • סטייליסט בכיר? אין דבר כזה. יש הומואים מקושרים עם הרעלת בוטוקס במוח

      ארי, 18/06/09 14:46

      מומחים בסמרטוטים וב''טרנדים'' שרק הם שמעו עליהם (כי זה הרי מה שרץ עכשיו הכי חזק באיזה חצי מועדון רקוב בברלין...)

  • 11.

    לגמרי! היתה תוכנית מדהימה (ל''ת)

    טל, 18/06/09 12:42

  • 10.

    אוחת'ץ זה היה בזיון למקור

    בלונדה, 18/06/09 12:41

    לא אהבתי- שירז מיותרת עם הקור שלה- בזיון

  • 9.

    אני אהבתי דווקא את אלון!! וויוי בלאיש לא סתם אני אוהבת

    נוי, 18/06/09 12:41

    את העיצובים שלך אתה בנאדם מדליק

  • 8.

    למה אתה לא מדבר על איך ששירז נראתה???.

    כרמית, 18/06/09 12:16

    לא נעים לך או משהו?
    צבוע

    • כי זה לא חיננית במעקב צמוד, זוהי ביקרות טלויזיה על תוכנית

      מסכימה עם חיננית, 18/06/09 13:11

      שרצתה להיות תוכנית אופנה ולא יצא לה.

  • 7.

    עם יד על הקוסקוס חוג'ה היא ג'וחה! (ל''ת)

    מסכימה עם חיננית, 18/06/09 11:55

  • 6.

    קראתי בין השורות- ביקורת מעליבה של חיננית כרגיל, מסכה אלגנטית של מילים

    לא משכנעת אותי., 18/06/09 11:46

    אני דווקא חשבתי ששני חוג'ה מוכשרת יותר מכולם שם.

  • 5.

    מה??? חיננית מפרגנת לחברות האוחצ'ות שלה. הסדרה מביכה ברמות מטורפות (ל''ת)

    תקראו את הביקורת ב''הארץ'', 18/06/09 11:34

    • לא רוצים (ל''ת)

      מנוייה, 18/06/09 13:13

  • 4.

    חוג'ה=ג'וחה זה הדבר הכי מדויק ששמעתי בחיי! (ל''ת)

    שיוטה, 18/06/09 11:21

    • שיוטה?אני מכירה רק אחד (ל''ת)

      גלית, 18/06/09 15:25

  • 3.

    שירז טל - שלא נדע. עשו ממנה אנטי-תזה של מה שהיא באמת.

    ביקורת, 18/06/09 10:32

    בחורה יפהפיה שעשו ממנה מפלצת. וההנחיה שלה - טוב, לא רוצה לרדת עליה... דבר אחד רק אציין - להבא, שימי את היד על ההדק/דופק בקטע של הבוטוקס...

    • אני דווקא חושבת שהעדר הבוטוקס הוא זה הבולט. כל הפנים שלה קרסו על המסך. (ל''ת)

      אחת, 18/06/09 11:10

      • מסכנה

        גלית, 18/06/09 12:14

        מה קרה לה בפנים?
        משהו כאן לא הגיוני.
        בת כמה היא בכלל????

        • נראית 40 פלוס (ל''ת)

          מביטה מהצד, 18/06/09 13:13

    • שננו בנות- נשים זקוקות לקצת שומן כדי להשאר יפות

      ע, 21/06/09 01:25

      הגוף הנשי אוחז בחגורת שומן טבעית מסויימת, שחוץ מלאמלל את הביקיני יש לה גם תפקידים הורמונלים ואחרים.
      ומן הידועות הוא שעור פנים המונח על מצע שאינו רק עצמות נותר חלק רך ובוהק יותר.
      בעידן הסגידה שלא לומר טירוף הרזון החולני, נשים הופכות עצמן לשלדים, מה שעובר בגיל 20 אך בהגיען לגיל ארבעים הכל מתייבש מצטפד מצטמק ומתקמט. ואז הן רצות להזריק רעלנים לשרירי הפנים במקום להרשות לעצמן להראות בנות ארבעים נשיות טבעיות ויפות, עם קצת שומו שמיים, אויב האנושות, שומן.

  • 2.

    משי ז'וחה יותר מתאים לבהמה הזאת. (ל''ת)

    הלו?, 18/06/09 10:21

    • משי חוג'ה ג'וחה הכי קולע- כל הכבוד חיננית. (ל''ת)

      קוראת שלך, 18/06/09 11:11

  • 1.

    אהבתי, מדוייק. (ל''ת)

    שירי, 18/06/09 10:20