חדשה בעיר: איום, מביש, רופס
סרטה החדש של רנה זלווגר ניחן בשלושה מרכיבים ששילובם יחד הוא בגדר אמנות גרוטסקית: משחק נוראי, תסריט גרוע ובימוי חלש
חדשה בעיר - טריילר
רנה זלווגר נשלחת מטעם קונצרן מזון המעסיק אותה ממיאמי החמימה אל מינסוטה הקפואה, על מנת לפקח על פירוקו של מפעל ממתקים מקומי שפחתה רווחיותו. זלווגר, קפיטליסטית מסורה, אינה רואה ממטר את האינטרסים האנושיים של העובדים, ומשתדלת לדרוס אותם כבר במערכה הפותחת של העימות הבלתי נמנע בין מועסק למעסיק.
בהמשך הדברים משתנים מעט והמנצלת הדורסנית מתרככת. בעיקר, בגלל איזה אלמן צעיר ומצודד (הארי קוניק ג'וניור), שלגמרי במקרה הנו נציג האיגוד המקצועי במפעל הכושל. שילוב הרה אסון של הומור סלפסטיק עלוב, עם בימוי נטול תזמון
ומשחק שערורייתי ממש של הכוכבת ההוליוודית, מניבים רגעים עצובים של קומדיה טרחנית, שהשוס הכי גדול שהיא מסוגלת להציע מתבטא בכך שזלווגר נוחתת בעיצומו של חודש דצמבר במינסוטה מכוסת הקרח כשהיא ארוזה בחולצת שרוול קצר. וואו, איזו בדיחה! איזה פאנץ' ליין!
העלילה מתחוללת בעיירה ושמה ניו אולם, המוגדרת, בשל מוצא תושביה, כ"עיר הכי גרמנית באמריקה". בעיר אולם המקורית, זו שבגרמניה, נולד אלברט איינשטיין. על פי המצוי בסרט, קשה לראות איך מישהו מבני המקום ירש את האינטליגנציה של ציפורן זרת כף רגלו השמאלית של הגאון. אולי גם זה סוג של חתרנות קומית.
זלווגר, שמסרט לסרט נעשית יותר ויותר דומה לאיילה חסון מערוץ 1, היא דוגמה חיה לנזקים שזכייה באוסקר יכולה לגרום לקריירה של שחקניות (משנה). זכייתה בפסלון המוזהב לפני חמש שנים, עבור הופעתה ב"קולד מאונטיין", דחקה אותה לבחירת תפקידים ראשיים שכלל אינם מתאימים לה, אך אמורים להזין את מעמד הכוכבת שאליו נקלעה לגמרי במקרה. והבושות רק הולכות ומתרבות.
"חדשה בעיר", ארצות הברית, 2008