גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


המפץ הגדול בדרך

לי-אור אברבך חושב שהטלוויזיה שלנו הולכת להשתנות מהותית. הפורמטים הקיימים לא עובדים יותר. בחצי השנה האחרונה לבדה נעו מכיסא לכיסא קרוב ל-20 בכירים בערוצים 2 ו-‭.10‬ עדיין, איש אינו מעז להפר את שגרת הקושניר-צביקה הדר השבועית שלנו

לי-אור אברבך | 3/7/2008 11:35 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
רוקדים עם כוכבים
רוקדים עם כוכבים יוני המנחם, יחצ
משהו חייב לקרות. היום שבו נלחץ על השלט ולנגד עינינו תתמוטטנה כל התפיסות שלנו לגבי הטלוויזיה צפוי כנראה להתרחש בכל רגע. אין דרך אחרת, מלבד אותה מהפכה דרמטית, להסביר את התנודות המסיביות שבתוך זכייניות הטלוויזיה.

בחצי השנה האחרונה לבדה נעו מכיסא לכיסא קרוב ל־20 בכירים בערוצים 2 ו־‭.10‬ ועדיין, איש אינו מעז להפר את שגרת הקושניר-צביקה הדר השבועית שלנו. כאילו דבר לא התרחש כאן ב־5 השנים האחרונות.

קברניטי הטלוויזיה יקראו להם "עוגני שידור",‬ אך בקלות אפשר לקרוא לזה "חרדה".‬ מקרה חמור של תסמונת "אם זה לא שבור, למה לתקן את זה‭,"‬ שעשוי להסתיים ב"למה לא הורדנו את זה כשזה עוד הצליח‭."!?‬ נכון, קמו ונפלו פה כמה וכמה פורמטים מקוריים בתקופה האחרונה, אך כמה מהם באמת היו חדשניים? מי שינה את פני המסך שלנו ללא הכר? אף אחד. אותן דרמות יחסים, אותו SMS במחיר מופקע, וגם בפרסומות - תמיד אותה ג. יפית.

השוק הישראלי המצומצם והתחרותי עד דם נוטע פחדנות יוצאת דופן באיש התקשורת המקומי. מתוך עשרות רעיונות הוא יפיק בודדים, וגם הם ייאלצו לצלוח קבוצות מיקוד, שדרוגים ושפצורים. אחר כך סביר להניח שהמוצר הספק סופי יעלה אבק על המדף במשך חודשים, וכשיראה אור הוא עוד ישתנה תוך כדי ריצה באוויר. כל זאת, כמובן, כשלא מתייחסים למה שמתרחש אצל הזכיין המתחרה. המספר המצומצם של המפרסמים והטעם האנין של מסעודה אינם מאפשרים מרחב תמרון. כישלון הוא התאבדות. 

ובכל זאת, הרבה שלטים הוסרו מהדלתות ונתלו עליהן מאז פרצה ‭.2008‬

יוסי ורשבסקי יחליף בקרוב את מודי פרידמן כמנכ"ל ‭;10‬ רון לשם, הסמנכ"ל הדומיננטי של הזכיינית קשת, פרש, ולאחרונה מינו שם 3 בעלי תפקיד משמעותיים: רן תלם (סמנכ"ל פיתוח‭,(‬ טלי גורן (סמנכ"ל רגולציה) ואלדד קובלנץ (סמנכ"ל פרוגרמינג‭,(‬ שזה מכבר פינה את שולחנו בערוץ ‭;10‬ שם התעבתה נוכחותו של נתי דינר, שהפך לסמנכ"ל שיווק ופרוגרמינג.

בחדשות 2 מונו מנכ"ל קבוע, אבי וייס, וסגן - חיליק שריר; ובחדשות 10 מונה רק לאחרונה ראודור בנזימן למנכ"ל הקבוע, לסמנכ"לים מונו אורי רוזן וטלי בן־עובדיה ולמנהל פיתוח מונה חנוך דאום.

כל זאת מחוויר לעומת מה שקרה ברשת: אחרי דינר ודאום עזבו את תפקידיהם גם אמיר מאורי, שרית שלו ונפתלי אלטר; שירה מרגלית הפכה להיות סמנכ"לית התוכן של הזכיינית ובעיני רוחנו כבר ראינו אותה עומדת בראש הבריקדות, מניפה את נס הטריקולור.

אך בעוד שהחוזים נחתמים ומשמינים, השינוי הדרמטי המיוחל ממאן להגיע. ‭63.7%‬ בממוצע ממשקי הבית צופים מדי יום בישראל

בטלוויזיה בשעות הפריים-טיים. זה אולי הנתון הגבוה ביותר בעולם המערבי בעידן הרב-ערוצי; משמעו שיותר ויותר ישראלים נושאים עיניים ריקניות אל התמונות המרצדות, ומשוכנעים שכך זה צריך להיות. משחק הכיסאות בקומות הגבוהות חייב להוכיח להם אחרת.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''טלוויזיה''

לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
ניווט מהיר
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים