ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מדברים וידאו
orange בקמפיין חדש לשיחות וידאו במכשירי הדור השלישי
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
24/5/2005 12:03
orange עולה בקמפיין חדש  - "לדבר וידיאו בדור השלישי". הקמפיין, בהיקף של 5 מיליון שקלים , כולל סרטון טלוויזיה שישודר בערוצים 2,10,24,MTV וערוצים רוסיים, מודעות בעיתונות, שילוט חוצות ואינטרנט.

איריס בק, סמנכ"ל השיווק והתוכן בפרטנר: "הקמפיין החדש מדגיש את המסר של 'לדבר וידיאו בדור השלישי' עם הצעה ייחודית לצעירים - תעריף אחיד לשיחות וידיאו וקול והנחה ברכישת זוגות מכשירים"

בפרטנר מצאו שעל פי המחקרים אימוץ טכנולוגיות ושירותים חדשים, מחדדת את המסר "חוויה בעוצמה שלא הכרת" ומאפשרת לצעירים לחלוק חוויות, תוך כדי ההתרחשות, עם חבריהם בעזרת שירותי הוידיאו של רשת הדור השלישי, בכל הארץ.

"הערך 'חברות' הינו משמעותי במיוחד אצל קהל היעד ולכן הושם עליו דגש רב בקמפיין הנוכחי. בקמפיין, מוצג הרעיון 'כדי להבין את החברים שלך תסתכל עליהם בעיניים' בעזרת מגוון דמויות הממחישות בהבעות פנים שונות העברת מסר בצורה ויזואלית בשימוש בשיחת וידיאו" אומרים שם.

משרד הפרסום- ראובני פרידן, מנהל קריאיטיב ראשי- ספי שקד, צוות קריאיטיב – יוגב בועז, עמי רז, מנהלת מחלקת הפקה- אסנת בן משה, מפיקת משרד- אורלי פוקס, סמנכ"ל לקוחות- ישי מנדיל, סופרוויזר- אורלי ראובני, תקציבאית- עינב שגיב, סמנכ"ל תכנון ואסטרטגיה- זוהר מנור, פלנר- יעל פודקמיין, חברת ההפקה- פארדיסו, במאי- רון קדמי, אריאל פרידן. צוות orange: סמנכ"ל שיווק ותוכן- איריס בק, מנהלת אגף תקשורת שיווקית- ליזה קורן, מנהלת פרסום- אורית קינן, עוזרת מנהלת פרסום- מאיה אהרון.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...