 |
חברת הביטוח AIG זהב בשיתוף סוכנות דוידוף האודן זכו השבוע במכרז ראשון מסוגו בישראל לביטוח משרדי פרסום. את המהלך הוביל איגוד הפרסומאים משרדים הפרסום הגדולים בישראל ביניהם שלמור אבנון עמיחי, אדלר-חומסקי, ראובני-פרידן ובאומן-בר-ריבנאי.
תוכנית הביטוח נבנתה בשיתוף משרדי הפרסום הגדולים במשך חודשים ויועץ הביטוח אורי אורלנד. הביטוח מעניק כיסוי בגין אירוע ותביעה, לרבות הוצאות הגנה משפטית, בגבולות אחריות של עד 5 מיליון דולר.
הכיסוי הוא מפני תביעות שיוגשו בגין נזקים שעלולים להיגרם כתוצאה מהעיסוק בתחום המדיה כגון הוצאת דיבה, השמצה, תביעות בגין הוצאת לשון הרע, גניבת זכויות יוצרים, פגיעה בסימנים מסחריים מוסכמים, חשיפת שערוריות, פגיעה בפרטיות, וכדומה.
הפוליסה מוצעת לציבור הפרסומאים במחירים אטרקטיביים. היא כוללת כיסוי מקיף, אשר הותאם במיוחד לצרכיו הייחודיים של משרד הפרסום, לרבות: כיסוי רטרואקטיבי, כיסוי לשותפים יוצאים/נכנסים, ואפשרות הרחבת הכיסוי לפעילות בחו"ל.
|
 |
 |
 |
 |
|
|