ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
לימוד אפקטיבי
לאור הביקוש: הבצפר פתח השתלמות נוספת בפרסום אינטראקטיבי, בהשתתפות מנהלי חברות אינטראקטיב
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
13/3/2005 10:47
הבצפר, בית הספר הגבוה של חברות הפרסום בישראל, פותח השתלמות נוספת בנושא שיווק ופרסום אינטראקטיבי.  

ההשתלמות מיועדת לאנשי שיווק ופרסום, המבקשים להרחיב את הידע וההבנה שלהם על שיווק ופרסום אפקטיבי באינטרנט ובמדיה הדיגיטלית.  

ההשתלמות כוללת ארבעה מפגשים של ארבע שעות אקדמיות, המלוות בהרצאות של מנהלי חברות האינטראקטיב, תמיר יולביץ מנכ"ל D-SAY ותימור גורדון מנכ"ל ARC INTERACTIVE, שיציגו בהשתלמות דוגמאות לקמפיינים מהארץ ומהעולם. 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...