ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מומחיות מהבית
אסם העלתה קמפיין טלוויזיה חדש לסדרת הרוגלך, הממשיך את האסטרטגיה הפרסומית של המותג "עוגות הבית"
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
13/3/2005 10:42
אסם העלתה לאוויר קמפיין טלוויזיה חדש לסדרת הרוגלך שהשיקה לאחרונה, תחת הסיסמה: "כי עוגות זו המומחיות שלנו מהבית".  

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם/BBDO, הינו בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקלים.  

הקמפיין ממשיך את האסטרטגיה הפרסומית של המותג עוגות הבית, ומציג אופה המעביר את מומחיות הכנת הרוגלך אל בנו. 

סמנכ"ל לקוחות: ערן גרינברג, מנהלת לקוחות: עדי כהן, תקציבאית: מיכל רביב, פלנר: ניר אפרימי, סמנכ"ל קריאטיב: אסי שביט, מנהל קריאטיב: ערן ברקן, קופי: לוה רוזנפלד, ארט: יגאל חזן, מנהלת מחלקת הפקה: שירלי זלצמן, מפיקה: ליאת משה.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...