 |
חברת הכבלים HOT משנה את שיטת התמחור. החברה בישרה היום כי מעתה לא תופתעו ממחיר החיוב שיגיע לביתכם. הוט הודיע כי החל מה-1 למרץ, היא מקפיאה לכל הלקוחות את המבצעים להם הם משתייכים, ולא מעלה באופן אוטומטי את המחיר למחיר המחירון, זאת עד לפניית החברה ללקוח ומתן הצעה למסלולים החדשים. במסגרת המסלולים החדשים, יוכל לקוח החברה לבחור בשירותי טלוויזיה, אינטרנט, וטלפון. החברה מפצלת את המסלולים שלה ל-6 מסלולים כמו: מסלול למשפחה מורחבת, מסלול לאוהבי סרטים עוד, כאשר לקוחות החברה יוכלו לעבור בכל עת ממסלול למסלול, ללא עלות נוספת. כמו כן, החברה תסיים את שיטת ההתחייבות. כלומר, כאשר הלקוחות יעברו למסלולים אלו, הם לא יהיו מחוייבים יותר להישאר תקופה מסוימת בחברה (אלא אם נעשתה פעולה כמו חיבור לתשתית, מתנה של ערוץ וכדומה). דוגמאות למסלול ומחירים: חבילת בסיס + חמישה מוצרים תעלה 223 שקלים, אולם בהוספת אינטרנט במהירות של 750 קילו בייטו המחיר הינו 252 שקלים. דוגמא נוספת: לחבילת בסיס + 3 מוצרים + קו טלפון המחיר נקבע על 298 שקלים.
רם בלניקוב, מנכ"ל הוט: "שוק התקשורת, מאופיין היום בכך שהינו עתיר מבצעים קצרי טווח. כולנו מכירים את התופעה של "קפיצת המחיר" בתום תקופת המבצע, למחיר מחירון גבוה בהרבה. לאור ריבוי המבצעים, נעשה מחיר המחירון בפועל ללא רלוונטי. השוק סובל מהתמקחות וחוסר שקיפות. מסלול "לכל החיים" שהשקנו כאמור לפני כחצי שנה, היה מעין ניסוי. ממנו למדנו שהלקוח איננו שבע רצון ממבצעים קצרי מועד שבסופם הוא מוצא את עצמו במחיר גבוה והוא מעדיף מחיר קבוע. הלקוח מוכן לשלם מחיר הוגן ולגלות נאמנות אם החברה מתקשרת איתו בשקיפות". בלניקוב עוד התייחס לתחרות מול חברת הלווין יס ואמר כי "אני מפקפק אם החלטת שרת התקשורת, דליה איציק, תשנה את הנחת העבודה. לא נראה לי כי בזק תפסיק להזרים כספים ליס. אולי זה לא מתבטא בכסף ישיר, אולם כאשר מציעה חברת הלווין מבצע אינטרנט וטלוויזיה, במחיר של 209 שקלים, מדובר בהזרמה עקיפה של כספים". לדעת בלינקוב, התחרות מול יס איננה אפשרית עבור הוט מכיוון שהיכולת הכלכלית שלה איננה עומדת מול היכולת של בזק. אולם הוא טוען כי, אם חברת הלווין הייתה פועלת במגבלות של תקציב, היא הייתה מחוייבת לפעול גם בצורה רציונלית. לדעתו, כיום יס מתנהלת כאילו אין לה בעיות של תקציב.
עמית לוין, סמנכ"ל שיווק ותוכן בהוט, אמר כי החברה לא מתכננת לצאת בקמפיין ולפרסם את המסלולים החדשים. בכוונת החברה לפנות באמצעות הטלפון ולהעביר אותם למסלולים החדשים, או באמצעות לקוחות שפונים לשירות הלקוחות של החברה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|