קסטרו רשמה עלייה של 8% בהכנסות שהסתכמו ב-650 מ' ש'
הרווח הנקי של קסטרו עלה מ-2.1 מיליון שקל אשתקד ל-48.48 מיליון שקל בשנת 2011. ברבעון הרביעי ההכנסות הסתכמו ב-182 מיליון שקל לעומת 153 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. מניית החברה זינקה ב17% במסחר
שיעור הרווח הגולמי ברבעון השלישי עלה בכ-0.7% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, אולם בהתבוננות שנתית עולה כי שיעור הרווח הגולמי בשנת 2011, שהסתכם ב-394 מיליון שקל, ירד בכ-0.19% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקדאז עמד הרווח הנקי על 363 מליון שקל.

חנות קסטרו רענן כהן
הרווח התפעולי לשנת 2011 הסתכם בכ-78.4 מיליון שקל לעומת כ-75.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, ירידה של כ- 0.56% ביחס למחזור המכירות. הרווח התפעולי ברבעון הרביעי של שנת 2011 הסתכם בכ-32.3 מיליון שקל בהשוואה לכ-18.7 מילון שקל.
הרווח הנקי לשנת 2011, המיוחס לבעלי מניות החברה, הסתכם בכ- 48.48 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-2.076
מיליון שקל אשתקד. כאמור, תוצאות הפעילות בשנת 2010 הושפעו מהחלטת החברה למכור את הפעילות בגרמניה ובשוויץ. הרווח הנקי המיוחס לבעלי מניות החברה בתקופה של 3 חודשים שהסתיימה ביום 31 בדצמבר 2011 הסתכם בכ-27.63 מיליון שקל, לעומת הפסד נקי של כ-16.09 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, בה התקבלה ההחלטה למכור את הפעילות בגרמניה ובשוויץ.
הוצאות הנהלה וכלליות בשנת 2011 הסתכמו לכ-30.8 מיליון שקל, המהווים כ-4.75% ממחזור המכירות, לעומת כ-30.2 מיליון שקל, המהווים כ-5.06% ממחזור המכירות בתקופה המקבילה אשתקד, ירידה של כ-0.31% ביחס למחזור המכירות.
למרות שסגירת פעילות קסטרו בחו"ל היטיבה עם הארגון, בחברה בוחנים כניסה מחודשת לפעילות מחוץ לישראל. בקסטרו מציינים כי התחרות מחייבת את החברה להיערך בהתאם, באמצעות מחירים תחרותיים, מבצעי הנחות, השקעה גדולה בשיווק ופרסום, בידול ומיתוג. למרות שקסטרו פועלת בשנים האחרונות על פי אסטרטגיה של הגדלת מספר החנויות, בחברה מציינים כי עודף היצע עשוי לגרום להחרפת התחרות ולשחיקת מחירים.
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
