פייסבוק מציגה: פרסומות בנוסף לחדשות

פייסבוק תחל להציג לא רק סטטוסים חדשים מחבריכם בטיקר הצדדי, אלא גם סיפורים ממומנים הכוללים מותגים ידועים. האם תוכלו להבדיל ביניהם?

חן אידן | 20/11/2011 14:42 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
פייסבוק מציגה עוד שינוי ממשקי: הכנסת סיפורים ממומנים שיופיעו גם בטיקר בעמוד הראשי. נדמה כי החברה מעוניינת להשפיע על מליוני הרשומים לשירותה, או לפחות לנסות ולהוציא מהמפרסמים כמה שיותר כסף באמצעות חשיפה מוגברת. האם בעתיד לא נוכל להבדיל בין סטטוס לגיטימי לבין סיפור ממומן?
פרסום על חשבוננו

פייסבוק מתכוננת להגדיל את חשיפת הסיפורים הממומנים, על ידי כך שתאפשר להם לרוץ בטיקר המופיע בדף הראשי של הרשת החברתית ותציג אותם כסיפורים לגיטימים - ככאלו אשר נכתבו על ידי חבריכם. דוברת פייסבוק, אנני טא (Annie Ta), הודיעה כי החל מהשבוע (יום ב') תחל החברה לגלגל את העדכון לכלל משתמשיה.

הטיקר שהושק לפני מספר

חודשים מיועד להציג למשתמשים את "מה שקורה כעת" עם חבריהם ומציג את כלל העדכונים ללא כל סינון. הטיקר מופיע גם בעת הכניסה לאחד המשחקים ברשת החברתית, שם מציג את עדכוני המשחקים כמו גם סיפורים ממומנים הכוללים לחיצה על לייק של מותג מסויים. כעת, כלל המשתמשים בפייסבוק ולא רק השחקנים יוכלו להתנסות בסיפורים ממומנים.

מה זה אומר?

סיפורים ממומנים מבוססים על עדכוני סטטוס לגיטימיים של חבריכם הכוללים מותגים ידועים, ומשתמשים בהם בכדי ליצור מעורבות וסיפור סביב המותג באתר. כלומר, אם משתמש מסוים נמצא בחנות ידועה, או מתייג מותג כלשהו, הסטטוס עשוי להופיע על גבי הטיקר של חבריו כפרסומת המקדמת את המותג.

אלמנט זה אמור לעזור למפרסמים לקדם את המוצר שלהם, לקבל יותר חשיפה וליצור מעורבות הרבה יותר גבוהה מצד המשתמשים – בכך שיגיבו לסטטוס ויגרמו לעוד ועוד משתמשים לראות אותו ולהיחשף למותג. נדמה כי הכוונה האמיתית של פייסבוק היא לכלול כמה שיותר סיפורים מסוג זה, כך שלמשתמשים יהיה קשה להבדיל איזה מהסטטוסים ממומנים ואיזה מהם לגיטימיים ומציינים צ'ק אין בחנות, או שביעות רצון ממותג מסויים.

המודעות יופיעו בחלקו העליון של הטיקר בעת כניסת המשתמש אל הדף הראשי של הרשת החברתית ויעלמו בהדרגה ככל שיגיעו עדכונים חדשים מחבריכם. בעוד שניתן להניח כי כבר התרגלתם לרעיון כי פייסבוק צריכה לפרסם על מנת לשרוד, העובדה כי כעת היא מטשטשת את הגבולות בין פרסומת לבין סטטוס לגיטימי היא מעט יותר קיצונית ומעניין לראות כיצד המשתמשים יגיבו לשינוי זה.

הכתבה פורסמה לראשונה באתר newsgeek

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים