פייסבוק מציגה: פרסומות בנוסף לחדשות
פייסבוק תחל להציג לא רק סטטוסים חדשים מחבריכם בטיקר הצדדי, אלא גם סיפורים ממומנים הכוללים מותגים ידועים. האם תוכלו להבדיל ביניהם?
פייסבוק מתכוננת להגדיל את חשיפת הסיפורים הממומנים, על ידי כך שתאפשר להם לרוץ בטיקר המופיע בדף הראשי של הרשת החברתית ותציג אותם כסיפורים לגיטימים - ככאלו אשר נכתבו על ידי חבריכם. דוברת פייסבוק, אנני טא (Annie Ta), הודיעה כי החל מהשבוע (יום ב') תחל החברה לגלגל את העדכון לכלל משתמשיה.
הטיקר שהושק לפני מספר
סיפורים ממומנים מבוססים על עדכוני סטטוס לגיטימיים של חבריכם הכוללים מותגים ידועים, ומשתמשים בהם בכדי ליצור מעורבות וסיפור סביב המותג באתר. כלומר, אם משתמש מסוים נמצא בחנות ידועה, או מתייג מותג כלשהו, הסטטוס עשוי להופיע על גבי הטיקר של חבריו כפרסומת המקדמת את המותג.
אלמנט זה אמור לעזור למפרסמים לקדם את המוצר שלהם, לקבל יותר חשיפה וליצור מעורבות הרבה יותר גבוהה מצד המשתמשים – בכך שיגיבו לסטטוס ויגרמו לעוד ועוד משתמשים לראות אותו ולהיחשף למותג. נדמה כי הכוונה האמיתית של פייסבוק היא לכלול כמה שיותר סיפורים מסוג זה, כך שלמשתמשים יהיה קשה להבדיל איזה מהסטטוסים ממומנים ואיזה מהם לגיטימיים ומציינים צ'ק אין בחנות, או שביעות רצון ממותג מסויים.
המודעות יופיעו בחלקו העליון של הטיקר בעת כניסת המשתמש אל הדף הראשי של הרשת החברתית ויעלמו בהדרגה ככל שיגיעו עדכונים חדשים מחבריכם. בעוד שניתן להניח כי כבר התרגלתם לרעיון כי פייסבוק צריכה לפרסם על מנת לשרוד, העובדה כי כעת היא מטשטשת את הגבולות בין פרסומת לבין סטטוס לגיטימי היא מעט יותר קיצונית ומעניין לראות כיצד המשתמשים יגיבו לשינוי זה.
הכתבה פורסמה לראשונה באתר newsgeek