תוכנית ההתנתקות: לקוח yes שלא נותק יפוצה ביותר מ-18 אלף שקל

בית המשפט לתביעות קטנות ברמלה דן בתביעתו של לקוח yes, שכל בקשתו היתה לחדול מלהיות בין לקוחות החברה - אך זו התעקשה שלא לנתקו. yes חויבה לשלם ללקוח 18,150 שקל הכוללים פיצויים

אלפי שאולי | 3/10/2011 18:09 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תגיות: יס,תביעה,כבלים
בית המשפט לתביעות קטנות ברמלה דן לאחרונה בתביעתו של לקוח yes, אלון גלילי, שכל בקשתו היתה לחדול מלהיות בין לקוחות החברה - אך זו התעקשה שלא לנתקו במגוון דרכים יצירתיות. בית המשפט חייב את החברה לשלם ללקוח 18,150 שקל הכוללים פיצויים לדוגמה, דמי מנוי מאז ביקש להתנתק, הוצאות משפט ועוגמת נפש.

בראשית הדרך דיווח גלילי לשירות הלקוחות על תקלה שמנעה ממנו לצפות בשידורי הטלוויזיה. במשך כמה חודשים הגיעו לביתו טכנאים ללא תיאום, נציגי שירות אמרו לו שלא בסמכותם לבצע את הניתוק, נציגי שימור הלקוחות )סמכות הניתוק( לא חזרו אליו וטכנאי
אחד אף ציין שהממירים אינם של המנוי.

השופטת עדנה יוסף-קוזין קבעה כי "מטרת פנייתו של נציג בשירות היא לגרום לתובע לחזור בו מהחלטתו להתנתק מהשירות באמצעות הבטחות לתיקון התקלה או הענקת "מחווה" בדמות זיכוי כספי כזה או אחר.

דרך פעולה זו מפרה את זכויות הלקוח ויש בה ניצול של כוחה העדיף של הנתבעת על פניו. לא בכדי חש התובע כי הנתבעת עשתה בו כרצונה וכי הפך לשבוי בידיה. משהתובע ביקש להתנתק מהשירות, היה על הנתבעת להפסיקו. ככל שהלקוח אינו מתנגד, אין מניעה שהנתבעת תנסה לשכנעו להישאר לקוח שלה באמצעי שיווק כאלה ואחרים".
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים