תוכנית ההתנתקות: לקוח yes שלא נותק יפוצה ביותר מ-18 אלף שקל
בית המשפט לתביעות קטנות ברמלה דן בתביעתו של לקוח yes, שכל בקשתו היתה לחדול מלהיות בין לקוחות החברה - אך זו התעקשה שלא לנתקו. yes חויבה לשלם ללקוח 18,150 שקל הכוללים פיצויים
בראשית הדרך דיווח גלילי לשירות הלקוחות על תקלה שמנעה ממנו לצפות בשידורי הטלוויזיה. במשך כמה חודשים הגיעו לביתו טכנאים ללא תיאום, נציגי שירות אמרו לו שלא בסמכותם לבצע את הניתוק, נציגי שימור הלקוחות )סמכות הניתוק( לא חזרו אליו וטכנאי
אחד אף ציין שהממירים אינם של המנוי.
השופטת עדנה יוסף-קוזין קבעה כי "מטרת פנייתו של נציג בשירות היא לגרום לתובע לחזור בו מהחלטתו להתנתק מהשירות באמצעות הבטחות לתיקון התקלה או הענקת "מחווה" בדמות זיכוי כספי כזה או אחר.
דרך פעולה זו מפרה את זכויות הלקוח ויש בה ניצול של כוחה העדיף של הנתבעת על פניו. לא בכדי חש התובע כי הנתבעת עשתה בו כרצונה וכי הפך לשבוי בידיה. משהתובע ביקש להתנתק מהשירות, היה על הנתבעת להפסיקו. ככל שהלקוח אינו מתנגד, אין מניעה שהנתבעת תנסה לשכנעו להישאר לקוח שלה באמצעי שיווק כאלה ואחרים".







נא להמתין לטעינת התגובות




