• 9.

    התיחסות לתגובות

    תגובה לכתבה, 22/10/11 20:30

    כשאתה מרגיש שחברה מנצלת את כוחה, השאלה הראשונה שתשאל את עצמך היא: האם אתה באמת צודק. תקרא את חוזה ההתקשרות שלך (כן הגיע הזמן) ותבדוק אם בהסכם בניכם מופיע אחרת, האם החברה טוענת שהתחייבת כאשר אתה יודע שלא עשית זאת,יש ביכולתך לפרט את השתלשלות העניינים במסגרת תביעות קטנות ולדרוש מהחברה להציג את הקלטה (או תרשומת) של השיחות. תציג את החוזה ותפרט את המקומות בהם החברה לא עומדת בו. אם אתה צודק, לחברה לא יהיה מענה.כך היה במסגרת התביעה שלי.
    אם נוכל להביא לחוק זמן המתנה בטלפון ואנושי (כאשר מענה אלקטרוני של הפניית שיחה יחשב גם הוא כזמן המתנה), אם נאבק על זכותנו כצרכנים בכל תחומי החיים, נזכה בצדק חברתי, נזכה למקום בו נוכל לקבל שירות הולם, מחיר הוגן, תנאים נכונים המתאימים לנו.
    אני ממליץ לכל מי שנפגע בצדק, להגיש תביעה לביהמ''ש לתביעות קטנות, להאמין בעצמו, להגיע ולעמוד מול נציגי החברה הפוגעת - הם בני אדם כמוכם, מול שופט שסביר שהינו לקוח של חברת סלולר, חברת אינטרנט, קונה בסופר וכו' שמבין על מה אתה מדבר.
    אם כולנו נרים את הכפפה וחברות אלו יתחילו להרגיש שהצרכן נושב בעורף - נתחיל לקבל שירות אחר
    אלון גלילי

  • 8.

    כנסו בהם! (ל''ת)

    כל הכבוד!, 04/10/11 09:04

  • 7.

    התאגידים עושים בכסף שלנו כאילו שלהם

    כל הכבוד לשופטטת, 04/10/11 09:02

    אני מצדיע לשופטת ,כי צריך ביצים ולביהמ''ש חלק נכבד בריסון ה''גנבים'' האלה ,ענקי השוק אם בתי המשפט לתביעות קטנןת לא יפחדו ,אזי תוך חצי שנה כל חברות הפלאפון למינם ,כבלים,מוכרי מכשירי החשמל וכדומה כבר לא ישתלם להם לחשוב שאנחנו ''אוויר'' אחרי שמסרנו את מספר הכרטיס אשראי שלנו.
    תוכניות החיסכון שלהם על הגב שלנו ייפסקו.
    בתי המשפט -תלמדו מהגברת האמיצה.

  • 6.

    הבעיה קיימת בכל החברות מסוג דומה....הם שרלטנים. (ל''ת)

    חיים, 04/10/11 07:48

  • 5.

    כל הכבוד,זו מצווה להחטיף לחברות הגזל החזירו קפיטלסטיות. (ל''ת)

    צדיק, 04/10/11 05:50

  • 4.

    נטוויז'ן גרועים מהם בהרבה, סרבו לנתק אותי תוך שקרים ואמתלות שווא. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 03/10/11 22:37

  • 3.

    לפעמים האמון שלי בשופטים חוזר.... (ל''ת)

    פישלזון, 03/10/11 21:02

  • 2.

    באותה הזדמנות אפשר גם לקנוס את HOT (ל''ת)

    -, 03/10/11 20:50

  • 1.

    גם אותי הם הכניסו לתכנית מחייבת לשנה וחצי,מה עושים?

    רמי, 03/10/11 20:06

    סיפור שהיה כך היה: בחודש האחרון לתום תקופת ההתחייבות שלי כלפי החברה התקשרה לסלולארי שלי נציגת החברה ואמרה:''שהיא רוצה לתת לי 4 ערוצים לנסיון ל-3 חודשים, בעלות של 5 ש''ח לחודש. כמובן שהסכמתי אך לא ידעתי שזה טריק מלוכלך שלהם על מנת לסגור אותי אצלם לעוד שנה וחצי.
    לא ייאמן איזו חוצפה ואיזו עזות מצח מצד חברה כל כך גדולה. טוב שהכנסת תיקנה חוק והורידה את תקופת ההתחייבות משלוש שנים לשנה וחצי.

    • אתה נורמלי???

      עדי, 03/10/11 22:59

      תתקשר ותגיד להם שלא אמרו לך שזה כולל התחייבות לשנה וחצי ואם יגידו לך שזו בעיה שלך או שידחו אותך בכל מיני תירוצים, תאיים בתביעה, ואם לא יעזור- תפנה לארגון ''אמון הציבור''. הם תותחים, הם ממש עזרו לי! ועצה חמה חמה מנסיוני האישי (וגם מפורסם)- תקליט את כל השיחות שלך איתם. הכל! אני עברתי סיפורים דומים עם אורנג' ולא נשארתי פראיירית.

      • כנס דחוף

        עופר, 04/10/11 04:59

        בואו אני אלמד אתכם טריק לצאת מהתחייבות ללא קנס !

        לקוח חדש בכל חברה יכול להתנתק ללא קנס בגלל שביטלו את ההתחייבויות, לקוח חדש...גם יכול, אתה משדרג את החבילה שיש לך, במקרה שיש לך אינטרנט אתה משדרג מ 5 מגה ל 10, באותו רגע אתה נחשב ''לקוח חדש'' ! אתה אומר לנציג\\ה בפירוש שאתה רוצה לשדרג כדי להתנתק, זה אמור לקחת עד שבועיים ניתוק אבל כשהם יודעים שזאת המטרה שלך..הם מנתקים מהר מאוד, תנסו ותיראו שזה עובד