כשאתה מרגיש שחברה מנצלת את כוחה, השאלה הראשונה שתשאל את עצמך היא: האם אתה באמת צודק. תקרא את חוזה ההתקשרות שלך (כן הגיע הזמן) ותבדוק אם בהסכם בניכם מופיע אחרת, האם החברה טוענת שהתחייבת כאשר אתה יודע שלא עשית זאת,יש ביכולתך לפרט את השתלשלות העניינים במסגרת תביעות קטנות ולדרוש מהחברה להציג את הקלטה (או תרשומת) של השיחות. תציג את החוזה ותפרט את המקומות בהם החברה לא עומדת בו. אם אתה צודק, לחברה לא יהיה מענה.כך היה במסגרת התביעה שלי.
אם נוכל להביא לחוק זמן המתנה בטלפון ואנושי (כאשר מענה אלקטרוני של הפניית שיחה יחשב גם הוא כזמן המתנה), אם נאבק על זכותנו כצרכנים בכל תחומי החיים, נזכה בצדק חברתי, נזכה למקום בו נוכל לקבל שירות הולם, מחיר הוגן, תנאים נכונים המתאימים לנו.
אני ממליץ לכל מי שנפגע בצדק, להגיש תביעה לביהמ''ש לתביעות קטנות, להאמין בעצמו, להגיע ולעמוד מול נציגי החברה הפוגעת - הם בני אדם כמוכם, מול שופט שסביר שהינו לקוח של חברת סלולר, חברת אינטרנט, קונה בסופר וכו' שמבין על מה אתה מדבר.
אם כולנו נרים את הכפפה וחברות אלו יתחילו להרגיש שהצרכן נושב בעורף - נתחיל לקבל שירות אחר
אלון גלילי