חברות הסלולר: "בעקבות התשדיר של קופמן - נתגבר את האבטחה"
הקמפיין של משרד התקשורת שנועד להביא למודעות הציבור את הרפורמות הצרכניות בענף הסלולר, מעורר זעם אצל החברות שמאשימות: "המשרד מעודד התנהגות תוקפנית מצד הלקוחות"
הקמפיין מעורר המחלוקת
בתשדיר נראה איש התקשורת רון קופמן, הידוע בעיקר כפרשן ספורט המטפח תדמית צעקנית ואגרסיבית, בתפקיד מדריך כושר. בפתח התשדיר קורא קופמן לעבר הצופה "היום נלמד תרגילי כוח מול חברות הסלולר", ובהמשך מדגים התנגדות של לקוח תובעני הצועק על נציג השירות מעווה את פניו מול הצעות שהוא מקבל, משמיע כחכוחי זלזול כלפי נציג השירות, ולבסוף מאיים שהוא
עוזב את החברה.
הופעתו התוקפנית של קופמן גרמה למנהלים בחברות הסלולר להאשים את משרד התקשורת בעידוד להתנהגות תוקפנית מצד הלקוחות. "מרכזי השירות של החברות עמוסים מאוד ולא פעם נתקלים הנציגים בהתנהגות אלימה מצד הלקוחות. בעקבות התשדיר של קופמן, אנחנו שוקלים לתגבר את האבטחה במקום", אומרים בחברות הסלולר.
במשרד התקשורת לא מתרגשים מהביקורת: "מתפקידנו ליידע את הציבור על הרפורמות שאנחנו עורכים ובמיוחד על זכויות הלקוחות מול חברות הסלולר", מסר דובר המשרד.






נא להמתין לטעינת התגובות



