• 16.

    בושה תשדיר

    חסוי, 02/03/11 23:37

    זו פשוט פרסמות מזעזעת וצריך להוריד חסרת תרבות שיכולה לצאת רק בארץ מול הלקוח עומד נציג שבא בסך הכול לעשות את העבודה שלו ולרוב גם ככה סובל צעקות אז רק מעודד אלימות הלקוח לא מדבר מול מנכלים וסמנכלים אלא מול נציגי שירות

  • 15.

    איזה חרטה!הם רוצים שהתשדיר ירד כדי שלא ישימו לב איך הם דופקים אותנו (ל''ת)

    אפי, 02/03/11 18:49

  • 14.

    חברות הסלולר - שודדים בחסות הממשלה

    אלי ברמן, 02/03/11 03:53

    סוף סוף - לאחר כל כך הרבה שנים , לקוח יש קצת כח.
    אולי גם תיהיה תחרות אמיתית ואנו נשלם מחירים הגיוניים בעבור השימוש בטלפון הסלולרי.

    אותו דבר חייבים לעשות לחברת הכבלים והלוין.

  • 13.

    אולי במקום לתגבר את האבטחה - שישפרו את השירות? (ל''ת)

    טל, 01/03/11 20:41

  • 12.

    יחצנים מביכים

    בן, 01/03/11 13:23

    אני מציע לחברות הסלולר להחליף יחצן. לא יודע מי עלה עם הרעיון המטומטם לתקוף את התשדיר הזה, אבל זה פשוט מביך.

    בתור ענף אשר נחשב לאחד הרווחיים במגזר העסקי, אף אחד לא יסתכל עליכם כמסכנים. תשנו גישה, תנו שירות כמו שצריך ותתמודדו עם התחרות.

    היחצן בשקל כבר לא עוזר, המידה החברתית עושה את שלה ואתם תיאלצו להעניק ערך אמיתי בשביל למשוך לקוחות

  • 11.

    נו באמת, (ל''ת)

    בן, 01/03/11 13:20

  • 10.

    דוקט נחמד לעשות את זה לחזירים מחברת פלאפון

    אבי, 01/03/11 12:44

    שעד היום עשקו את הלקוח.
    הגיע הזמן שיזיעו קצת,

  • 9.

    פרסומת השנה.המון זמן לא נהנתי כך מפרסומת.מצחיקה כל כך!! (ל''ת)

    גלית, 01/03/11 12:32

    • כל הכבוד ללפמ --משרד פרסום מבריק(גידי גוב יאצפן קאופמן) (ל''ת)

      שלומית, 01/03/11 14:18

  • 8.

    אשריך קופמן שדוקא אתה זכית במסר שלך להכניס

    חני, 01/03/11 12:13

    למודעות הציבור את ההשפעה על העין הרןאה.בנפרד מתוכן התשדיר שלך,ישנם כל כך הרבה תשדירים שליליים שברגע שנקלטו ע''י העין הם ''יושבים'' במוח ואין שום כוח שיכול להוציאם משם,להבדיל ממאכל שלילי ומזיק שהגוף יודע להוציאו או להקיאו.

  • 7.

    קופמן אל תעצור!!!!! (ל''ת)

    אריק, 01/03/11 12:12

  • 6.

    זה לא כלפי נציג השירות

    רועי, 01/03/11 11:35

    אלא כלפי ההנהלות.
    הנציג הוא רק נציג. מתדרכים אותו לדפוק את האזרח זאת האמת

  • 5.

    עד היום-חברות הסלולר התנהגו בבריונות ועושק של צרכניה,על מי הם מלינים? (ל''ת)

    אליקבליקבום , 01/03/11 11:35

  • 4.

    חברות סלולריות לא נכבדות ואיך אתן התנהגתם שנים ?

    פישלזון, 01/03/11 10:58

    לעשוק בחסות החוק את הלקוחות זו ביריונות לשמה.
    חברות סלולריות מתפקידכם לדאוג שהשרות שאתם מעניקים ללקוחות יהיה הטוב ביותר ובמחיר הנמוך ביותר ואז לא יהיה לכם כלל מה לדאוג כי הלקוחות לא ינטשו חברה טובה.

  • 3.

    מצויין, סוף סוף מישהו עוצר את תאוותם של החברות הסלולאריות (ל''ת)

    וזה כואב להם, מאוד......, 01/03/11 10:38

  • 2.

    חברות הסלולר מתנהגות בביריונות (ל''ת)

    תומר, 01/03/11 10:33

  • 1.

    בושה וחרפה

    אזרחית מודאגת, 01/03/11 09:57

    אפשר לאהוב או לשנוא את חברות הסלולר אבל בין זה לבין תשדיר תוקפני שמעודד תרבות צרכנית תוקפנית - בושה וחרפה שהגענו לכך!

    • אספר לך סיפור על התנהגות אטומה ואגרסיבית...

      יובל, 01/03/11 11:32

      דמייני לעצמך לקוח של חברת סלולר (אני למשל) שעובר דירה... אני מתקשר לחברת הסלולר ומבקש לשנות את הכתובת על-מנת לקבל את החשבונות לכתובת החדשה... הם אומרים לי שהם ישלחו את הבקשה לכתובת הישנה... אני אומר שאני לא גר שם יותר... הם אומרים שהם לא יכולים לשלוח כלום לכתובת החדשה עד שאני לא שולח להם את הטופס (שישלח לכתובת הישנה)... אמרתי להם שזו השיחה האחרונה שאני עושה אצלם... הם שולחים לי מכתב של עורך-דין (לכתובת החדשה) עם קנסות, דמי טיפול ושכר טרחה...
      מי פה הבריון?

    • תגובה למספר 1

      אזרח שלא נמרח, 01/03/11 16:47

      הרי ברור שאת מושתלת של חברות הסלולר, עכשיו את מודאגת, מדוע לא דאגת כשחברות הסלולר עשקו את הצרכנים, האם זה לא בושה וחרפה? חוסר מוסריות? אי-אנושיות? סגידה לכסף ומעבר לזה לא ספרו את הצרכן ממטר,הפרסומת בהחלט ראויה ללמד את הצרכן לעמוד על זכויותיו.. בהזדמנות זו, כל הכבוד לשר כחלון, אני בוודאי שאצביע בשבילו, כי הוא ראוי ומייצג אותי נאמנה, כל- הכבוד!!!

      • מודאגת

        מאיר, 03/03/11 12:44

        אל תרחמי עליהם,הם לא ריחמו על אף אחד ,ילד ,נער,מבוגר,הם עשקו את כולנו שנים ללא רחמים,