קיבל חשבונית על שם "מר אדון טיפש"; תובע מאורנג' 50 אלף שקל

גם באתר האינטרנט של החברה מופיע התובע תחת הגדרה זו; להערכתו זכה לכינוי כנקמה על החלטתו לנתק קו טלפון סלולרי; אורנג': לא אנחנו ביצענו את השינוי

ענת שיחור-אהרונסון | 18/8/2010 14:29 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בתל אביב, מבקש לקוח אורנג' מבית המשפט לפסוק לטובתו פיצויים בסך של 50 אלף שקל, בגין פרסום לשון הרע.

התובע (באמצעות עו"ד רון לוונטל) נדהם לגלות כי בחשבונית התקופתית שנשלחה אליו בדואר מחברת אורנג', הוא מכונה "מר אדון טיפש". להערכתו, הוא זכה לכינוי המעליב כנקמה על החלטתו לנתק את אחד מקווי הטלפון הסלולרי שברשותו משירותה של אורנג'.

על פי כתב התביעה, שמו של התובע מופיע כ"מר אדון טיפש" גם באתר האינטרנט של החברה, כאשר הוא נכנס לפרטי החשבון שבבעלותו. מכך הוא מסיק כי אין מדובר בטעות דפוס או במקרה חד-פעמי, אלא זהו האופן בו שמו רשום במאגרי החברה.

עוד נטען בכתב התביעה כי כשפנה התובע לשירות הלקוחות של החברה בתלונה, טענה נציגת השירות עמה שוחח כי גורם זר "אלמוני" הוא שנכנס למחשבי החברה וביצע את שיבוש השם, ולא אחד מעובדיה.
אורנג': רק הלקוח או מישהו מטעמו יכלו לבצע השינוי

מחברת פרטנר נמסר בתגובה כי "התביעה טרם נתקבלה בחברה. טרם קבלת התביעה, הגיעה לידי פרטנר תלונת הלקוח ונערכה בדיקה מעמיקה. בדיקה זו העלתה כי מדובר בשינוי שבוצע שלא על ידי החברה. השינוי נעשה באמצעות שירות ה-self service, שאותו מעמידה החברה לנוחות לקוחותיה".

"השימוש

בשירות זה כרוך בתהליך מחמיר של זיהוי, הכולל הזנת פרטים על ידי הלקוח, המצויים בידיו בלבד ואינם מצויים ברשות החברה. רק הלקוח עצמו או מי מטעמו שמסר לו את פרטיו הסודיים והם בלבד, יכולים לבצע את השינוי בשם, כפי שבוצע במקרה זה".

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/consumerism/ -->