• 17.

    ממני אורנג' גבו 8.500 ₪ בגין דקות שיחה גנובות בכרטיס סים שאבד בחו''ל

    עידן, 20/08/10 13:09

    אורנג' גבו ממני 8.500 ₪ בגין דקות שיחה גנובות בכרטיס סים שאבד בחו''ל, לפי תעריפים הזויים של קרוב ל- 18 ₪ (17.70) לדקת שיחה אל מחוץ למדינה שממנה מתקשרים, ו-11 ₪ לדקה בשיחה מקומית. שימו לב גם אתם אם אתם נוסעים עם המכשיר לחו''ל.
    כשפניתי למחלקת קשרי לקוחות סירבו בתוף לדבר איתי בטלפון אלא רק בפקס ובמייל (אין להם מספר טלפון).

  • 16.

    חברת הגנבים אורנג

    רפאל ג, 18/08/10 21:22

    חברה אשר בחודש בחודשו אני תופס אצלהם טעיות בחשבון ותמיד תמיד אך ורק לטובתם אז תחשבו טוב טוב לפני התחברות לאורג עם יש לככם הזדמנות תתנתקו.
    ומילה טובה לשר כחלון אשר נתן מכה לכל שלוש החברות הגובות תעריפים מופרכים כל חודש

  • 15.

    בלי קשר.משהו רע עובר על אורנג

    שבי, 18/08/10 18:22

    לא מה שהייתה פעם.

  • 14.

    בואו נחזיר דברים לפרופורציות

    חני, 18/08/10 16:47

    חברים, ברור שאיו פה קונספירציה של חברת אורנג' כלפי לקוח מסוים, בטח לא הוצאת דיבה כיוון שהחשבונית ממוענת אליו, לכן למרות שאני בטוחה שיש פה פגיעה ברגשותיו וייתכן כי מגיע לו פיצוי מסוים ובטח ובטח שיש צורך לבדוק מי עשה את זה ושהוא ייתן את הדין,
    אבל מכאן ועד לצאת בצורה כזו מול כל חברת אורנג' ... בואו נחזיר דברים לפרופורציות. סך הכל אורנג' חברה שידועה בשירות לקוחות הוגן (בחוויה שלי לפחות, הרבה יותר מחברות אחרות ...) ועל כן אין סיבה להשמיץ אותה עקב עניין נקודתי אחד.

    • ''ואני עובד/ת בטוקבקים עבור חברת אורנג'''

      שכחת להוסיף קרדיט, 18/08/10 17:51

      ממש שיכנעת אותי...

    • בואו באמת נחזיר דברים לפרופורציות על שירות הלקוחות

      חיים, 18/08/10 18:23

      רק אתמול קיבלתי אזהרה לפני תביעה על סך 1400 שקלת על קו שמעולם לא היה לי ומעולם לא ביקשתי. לאחר 3 חודשים של טרטור וחוסר מענה הסכימו הנציגים סוף סוף שמדובר בטעות ואמרו שיזכו אותנו ....חושבים שכך היה? מעולם לא! במקום זה הם החליפו את המבצע שלנו למשהו אחר וחייבו אותנו ב 80 שקל נוספים ולך תוכיח שאין לך אחות....

  • 13.

    נראה לכם??? לי זה נראה כמו קומבינטור שלא ילך לו (ל''ת)

    חוקר פרטי או שלא, 18/08/10 16:17

  • 12.

    ברור שהשמות בחשבונית ובאתר זהים. זה אותו מסד נתונים! (ל''ת)

    מה זה מוכיח?...., 18/08/10 16:08

  • 11.

    הוא סתם מתחזה שרוצה כסף

    אל תאמינו לכל דבר, 18/08/10 15:45

    אז נתחיל בזה שאני גם נגד חברות הסלולר בארץ בסדר
    אבל פה הלקוח משקר הוא שינה את שמו למשפט הזה כדי שהוא יוכל לתבוע אותם

  • 10.

    שטויות

    fif, 18/08/10 15:37

    אין לו פה קייס בכלל.. לפי הגשת התביעה אכן נשמע שמדובר במר אדון טיפש.

  • 9.

    איזה פרטמר בדיוק ?

    פרטנר ????, 18/08/10 15:34

    פרטנר למה בדיוק ? לעלבונות דו סיטריים מצד נותן ומקבל השירות?

  • 8.

    אורנג' חברה של גנבים. דוגמא:

    ////, 18/08/10 15:30

    חייבו אותי על סעיף של ''צפיה בסרטים'' משך כחצי שנה עד שבמקרה הבן שלי שם לב כל חודש 20 ש''ח. (מי קורא חשבוניות ומי שקורא יכול בכלל להבין ??)
    בקיצור חייבו בלי לשאול. כשהערנו את תשומת ליבם רצו רק להפסיק את החיוב מהחודש הבא
    עד שהתעקשנו והסכימו לזכות.
    אם לא הייתי שם לב היו גונבים אותי ש

    • ''מי קורא חשבוניות''?!

      איפה אתה חי?, 18/08/10 16:39

      תמשיך לא לקרא חשבוניות וימשיכו לגנוב לך כסף. אתה חושב שאורנג' הם מיוחדים? הם בונים על אנשים כמוך שלא בודקים, אז תשים לב.

  • 7.

    כנראה שיש להם כינוי לכל לקוח בשירות לקוחות ובטעות הם רשמו את זה בחשבו

    א, 18/08/10 15:30

    הרי שמתקשרים אליהם יש להם שיחה מזוהה הם מסמנים לקוחות נודניקים (וצודקים) בנקודות וכינויים כך שהם ידעו מי עומד מולם ולהתייחס אליו בהתאם הבעיה שלהם שכנראה בטעות הכינוי שלו דלף לחשבונית הרי מחשב מדפיס חשבוניות ועכשיו הם ישלמו ביוקר

  • 6.

    ''בדיקה זו העלתה כי מדובר בשינוי שבוצע שלא על ידי החברה...''

    משה כהן, 18/08/10 15:22

    אז אולי גם אפשר לשנות את הסכום ולשלם כמה שרוצים???

  • 5.

    אין לו סיכוי לזכות. אני מעריך שיש להם הוכחות שהוא יזם את זה. (ל''ת)

    מקווה שיכנסו בו., 18/08/10 15:22

  • 4.

    הרבה יותר

    יוסי, 18/08/10 15:14

    רוב הצבור נתון לטרור מצד חברות הסלולר. יכול לתבוע הרבה יותר ויקבל. אני מחזיק בשני קוי אורנג ואתנתק מהם ונראה שיכנו אותי בשם מביש . אני אתבע הרבה יותר.

  • 3.

    חחח... לפי הנסיון שלי כעובד בשירות לקוחות

    ..., 18/08/10 15:10

    בטח מדובר בלקוח פוץ ומעצבן שחירפן כל כך את אחד הנציגים עד שהוא החליט לנקום בו ככה.
    ולא, לא חסרים כאלו לקוחות שרוטים, מנסיון.

    • עובד שרות לקוחות

      מנשה, 18/08/10 15:33

      אם אתה באמת עובד שרות לקוחות אז אתה האיש הכי לא מתאים לעבודה הזו. אם בחברה שבה אתה עובד ידעו מי אתה ,אתה תעוף משם רחוק מאד. אולי זה אתה ששינית את שם האי המוזכר בכתבה.
      אתה משתמש במילים שרק איש אויל וריק משתמש.

    • בחירת לוונטל[שינוי] כעורך דינו מאששת את השערתך (ל''ת)

      המשער, 18/08/10 15:36

      • אבל הוא ניצח את התביעה

        קנאי?, 30/11/11 22:50

        מה תגיד?
        אורנג' משלמת לו כסף. התראיין על זה אחרי שזכה. אז בשביל מה להשמיץ את הבחור ואת העורך דין?

    • ואני בטח אחד מאלה המעצבנים

      אוסישקין, 18/08/10 15:47

      אחרי שאני מחכה שעה לדבר עם כבודו, וזה במקרה הטוב שלא עפתי בזמן ההמתנה לך, אדוני.

  • 2.

    מגיע להם שיתבעול להם תצורה

    'ד'/, 18/08/10 15:09

    ולכל חברות הסלולר שעושות מיליונים על גבינו.
    מנצלות שאנחנו חיים במדינה שחייב פלא לכל אחד.

    • לא הבנתי למה אתה חייב פלאפון? (ל''ת)

      נתי, 18/08/10 15:58

  • 1.

    נו, וזה שווה חמישים אלף? למה כמה אנשים ראו את החשבונית?

    תאב בצע, 18/08/10 15:08

    למה לא חמישים מליון?

    • יש ''תמחור'' קבוע בחוק לעבירות מסוג זה

      תומאש, 18/08/10 16:29

      החוק קובע סכומים מסוימים שניתן לתבוע בעבירות של לשון הרע וכיו''ב.

      אני מניח שעו''ד והלקוח פעלו בהתאם לחוק.

      אין כאן שום בצע כסף. אתה לא באמת יכול לכמת עד לסנט האחרון את הפגיעה בשמו הטוב של אדם, ולכן החוק שם גבול כמותי כלשהו. לא תמיד הגבול הזה נכון מאה אחוז, אבל זו עבודתו של בית המשפט - לבדוק האם הפגיעה אכן מצדיקה את סכום התביעה או לא.

      חבל שאנשים ממהרים לכתוב שטויות במקום להבין את מהות התביעה.